vaipat/vauva

nainen18

Oma fetissini on vaipat ja leikkiä vauvaa.Olen 18 vuotias tyttö ja fantasiani onettä joku vanhempi mies/nainen tulisi vaihtamaan vaipan ;)
Huh, en kestä ajatusta. Olisi liian ihanaa.

109

8958

5Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • babyborn

      Oih se olisi minunkin unelmani t. 40 v mies

    • Järjen ääni

      Kauhean kivahan se olisi jos olisit 18-vuotias tyttö. Mutta kun et ole.

    • ihmettelijä

      Jännä juttu toi halu olla vauva. En ymmärrä sitä, mut jokaisella on omat juttunsa.

      • CSIjakso

        meneinä vuosina näin CSI jakson jossa mies oli vauva fetissi

        kun puhuin jaksosta töissä yksi 30v nainen oli myös sama fetissi ja sasoi ei halua luopua siitä joten miehen löytäminen tosi hankalaa


    • diaper 1

      tulisin mielelläni käytän itsekkin vaippoja ja oon aina haaveillut pääseväni vaihtamaan naisvaippailijalle vaipat

    • abriflex

      Meitähän on täällä muitakin... Meillä "kotona" harrastetaan kolmen ystäväpariskunnan kesken.

      • Tarmokas Myyrä

        Viileä tarina, veli. Miten te päädyitte moisen aloittamaan?


    • wow2

      olisiko vaippa nuorelle tytölle rangaistus?

      • Anonyymi

        Olis


      • Anonyymi

        Kyllä. On. Äidit. Laittakkaa. Näille. Nuorille. Vaipat. Kotona


      • Anonyymi

        Moi mä olen jukka ja olen lievästi kehitysvammainen kaveri mielestäni se on erittäin hyvä rangaistus vaippa rangaistus mä haluisin itsekin vaippa rangaistuksen ja haen samalla itsekin vaippa tyttöä joka tulisi laittamaan mulle tänään vaipat päälle voitte soittaa mulle vaikka heti num on 050 3721215 Moi moi


      • Anonyymi

        Kyllä ehdottomasti vaipat nuorelle tytölle jo tänään kun tulee kotiin ostakaa äidit muumi vaippoja kotiin jo tänään


    • diaper 1

      oishan tuo mukava tavata henk.kohtaisesti muitakin vaippaa käyttäviä ihmisiä

      • kussshousu

        Kunnalliskoti oisko siellä vaikka toive ammattiin pääsis joopa......


    • kukaan ei tiedä

      Haluaisin itse olla pikku tyttö, jolle käy vahinko. Siis ei ihan vauva. Loppua juttua en edes kehtaa kertoa.

      • Kokovartalohoito

        Kerro vaan! Kyllä me kestetään. Saattaisi löytyä vaikka uusi fantasia. Olisi tytölle myös kumiasuja, sellaisia pikkutytölle sopivia. "Vahinko" on kiva asia!


      • diaper1

        kerro vaan ja toteutetaan se


    • wow2

      pikkutytölle kunnon rangaistus jos sotkee vaippansa

    • sheikki alihassan

      Se se vasta lystiä olisi, pestä kurapaskat aikuisen naisen vaipasta ja niin että levinnyt pillunkin joka sopukkan, yöks!

    • wow2

      pyllykirvellen vaipoissa olisi tytölle sopiva rangaistus

    • Erkkii !

      Koko kylä häpee sua, Äitiski häpee sua !

    • wow2

      tekeekö tyttö tarpeensa kiltisti vaippoihin vai kiukutteleeko?

    • AAARGH LOPETA

      Luuleksä wow2 että

      a) toi jolle sä luulet puhuvas on nainen
      b) se tulee tähän ketjuun vielä vastaamaan sulle

    • FetishiJaakko

      Miksihän nää ei koskaan oikeasti kolahda 18-vuotiaille tytöille? Kyselin eräältä ja hän sanoi, että siinä iässä lähinnä halutaan lämmintä halausta, pussausta ja läheisyyttä. Söötti poika kun tulee kikkelillä sisään, on kivaa kuulemma. Mutta fetissijutut ovat nuorilla naisilla aivan tuntemattomia. Harmi kyllä, sillä itsekin tykkään kaikesta jännästä, mutta on tyytyminen lämpimään halaukseen näiden tyttlöjen kanssa. Mikähän luonnonvalinta näissä fetisheissäkin vallitsee? Ei kiinnosta tyttöjä äijien fetishit, ei vaan kiinnosta.

      • abriflex

        Tiedän teini-ikäisiä jotka ovat olevinaan japanilaisia koulutyttöjä. Siihen kuuluu pukeutua koulutytön asuun ja lyhyen hameen alla käytetään vaippahousuja. Tiedän tämän, kun itsekin harrastan kolmen pariskunnan kesken vaippailua yms. Meillä se alkoi ensin ihan tarpeesta. Meillä molemmilla oli oikeasti tarve käyttää vaippoja ja varsinkin teippivaipan laitto itselle on aika hankalaa, joten siihen piti pyytää toisen apua. Siitä se sitten lähti ja kun tiesin yhden ystäväpariskunnan harrastavan samaa kerroin sitten asian heille, jota tiesivät vielä kolmannen meille ennestäänkin tutun pariskunnan harrastavan samaa.


      • JormaWrap

        Apua, palaako täällä!

        Ai, se olikin vain paskapuhemittari joka piipitti.


    • girlbaby

      ite myös käytän vaippoi ja jopa tuttia:) ja vaikka mitä muuta ( ostin just vauvan rooliasun ) eli potkupukuu ja ruokalappuu odotan :)

    • abdl1

      Hienoo
      Daddy kokemusta on.

    • juu kyl itekin tykkään pitää vaippoja ja olisiha se kiva jos löytyis muita "harrastajia" miehiä tahi naisia ei nii väliä oo kyl

    • mä voisin tulla :)

    • diaper1

      moi.voisin tulla missäs nähään

    • Pissityttö

      Kyllä meitä nuoria naisiakin on, joilla on pissa- ja erityisesti vaippafetissi. Minulla on se ollut teini-iästä lähtien. Olen nyt 25 vuotias. Naisilla on yleistäkin että tuntuu siltä että pissaisi kun tulee. Ei se kaikilla fetissiksi saakka kehity, mutta uskon fetissienkin olevan naisilla paljon luultua yleisempiä. Miksi eivät olisi? Todennäköisempää on että erityisesti naisia opetetaan häpeämään niitä. Minäkin olen hävennyt monta vuotta.

      • moi pissityttö olis kiva jutella vaihtaa kokemuksia naisen kans aiheesta lisää fox kettu skypeen jos haluisit tulla jutteleen..


      • poju_vaipas kirjoitti:

        moi pissityttö olis kiva jutella vaihtaa kokemuksia naisen kans aiheesta lisää fox kettu skypeen jos haluisit tulla jutteleen..

        Olisin halukas!


    • suprima

      Kiva
      Itsekkin ex tyttöystävän kanssa leikittiin usein.
      Oli kiva hoitaa .

    • Minäkin voisin tulla leikkimään..itsekkin käytän aikas usein vaippoja varsinkin nepparikuristen alla :D

    • imettävä

      Tykkäisitkö ime rintoja?

      • pamperbabydry

        Se että pääsisi tissiä imemään niin tuntuu sellaiselta joka on "rajalla" eli luultavasti siitä seuraisi aivan posketon morkkis tai se olisi ihaninta koskaan...haluan en halua haluan en...?


      • Rakastan imeä tissiä... vai imeä vaikka koko illan...


    • neppareillako

      Ihmeesti niitä aikuisten vaippoja ja muovihousuja ym. alan rekvisiittaa menee kaupaksi.

    • Voit kirjoitella jos haluat.

    • vaippailijaa

      Itse olen 21v yliopisto-opiskelija - ja vielä naispuoleinen! Fetissini huomasin 13-vuotiaana, ekat housuvaipat ostin 19v häpeillen kaupasta. Nyt käytän paksuja Attendsin teippareita, kun sellainen "tarve" iskee. Että kyllä meitä naisiakin on. :D Exälle en ikinä kertonut.

      Kiihottavin fantasia olisi se, että pitäisi esittää pikkutyttöä, joka käy potalla, mutta sitten alkaakin sattua liikaa vahinkoja ja sedällä/tädillä menisi hermo ja minut palautettaisiin suoraan vauva-ikään. Vaipat, tuttipullot, tutit, vauvanruuat... Minun pitäisi kävelläkin kontalleen ja puhua vauvakieltä, muuten seuraisi rangaistus eli piiskaa.

      Kakkailuun en ole koskaan vaippojani käyttänyt, mutta pissit kyllä laitan välillä tulemaan. :)

    • Boy85

      On meitä vaippailioita aika monta. Ite vaa lueskellu. En oo uskaltanu mitää kirjottaa. Päivittäin vaipoissa töissä ja vapaa ajalla

    • Mikäli tähän on liittynyt seksuaalinen kiihotus ennen murrosikää, kyseessä on infantilismi. Mikäli se on kehittynyt murrosiässä tai sen jälkeen, kyseessä on fetissi. Edellämainittu on tarve, jälkimmäinen on halu. Tosin uskon, että tarve voi myös olla piilevä pitkään - kaiken halun pohjalla on aina jonkinlainen tarve. Itselläni nämä tarpeet alkoivat 3-vuotiaana kun halusin olla kotileikissä aina vauva (kiihotuin, en tosin silloin sitä tajunnut) ja mm. 6-vuotiaana en voinut nukahtaa ennen kuin olin salaa laittanut itselleni keittiöpaperia housuihin "vaipaksi".

      Infantilisti ei ole kykenevä itseään hyväksymään, siksi on tarve olla ilman roolia välillä. Kyseessä on psykosomaattinen vaiva, sitä ei ole psykiatrit ymmärtäneet. Rohkenen väittää, että infantilistille voi olla jopa epäterveellistä olla ilman vaippoja ja muita "hetkiä". Ihminen ei voi valita mitä tuntee, mutta kehon suhteen hänellä on parempi hallinta. Kytköstä emootion ja kehon välillä voi lähestyä kehon kautta.

      Näinhän vaippojenkin (ja tutit, tuttipullot, yms.) kanssa tapahtuu; rentoutuminen, varsinkin lantiolihaksissa. Avuttomuus/turvallisuus/luottamus. Kyseessä on oikeastaan antautuminen, kaikesta eläinkunnasta tuttu refleksi. Infantilisti vetää päivät emotionaalista/fyysistä roolia, on jotain muuta kuin kokee todellisuudessa olevansa ja usein senkin itseltään kieltää ettei näin tee.

      En edes tiennyt, että lantioni on aina jännittynyt - ennenkuin onnistuin sen rentouttamaan. Nyyhkytin kotonani koko päivän koska se tuntui niin ihanalle. Se tunne minkä vaipoista aina sain valtasi koko lantion alueen ja kehon, paremmin kuin vaipat. Minulla oli ollut luontainen tarve saada tuntea oma rento lantioni. Se oli toisaalta myös pelottavaa. Itselläni se saa jotenkin alkunsa sulkijalihaksesta (siitä eniten, siis fyysisesti) - olen ollut pitkiäkin aikoja vain tuolilla, sohvalla, sängyssä - mahdollisimman rentona, peläten, että lasken alleni. Vaan enpä ole laskenut - lihakset vain ovat rentoutuneet mutta sulkijalihas on toiminut. Äärimmäisen vaikeaa vain olla niin, avuttomana, rentona. Ja tottua siihen ihanuuteen aina kiihottuneena kunnes alkaa tottua eikä enää kiihotu vaan on vain hyvä olla. Se käynnistää voimakkaat emootiot ja estorefleksit. Mutta ainoa järjellinen keino on lähestyä asiaa kehon kautta. Sitä vaipoilla yms. oheistuotteillakin tehdään. Mistä lie johtuu, olisiko lapsena rankaistu kun on tullut "vahinko".

      Eräs kamppailulajeihinkin etäisesti liittyvä kurssi päättyi kohdallani aikanaan ensimmäiseen harjoitukseen: "makaa kuin vauva, katso kehoasi ulkopuolisena, tutki kuin vauva kaikki nivelet alhaalta ylös liikuttaen niitä, tutustu kehosi niveliin". Suurin pelkoni ja estojen kohtaaminen heti ensimmäisessä harjoituksessa, enkä todellakaan kehdannut asiasta mainita.

      Tämän jälkeen sitten onkin ollut pelkoja kohdattavana muiden ihmisten seurassa: yritäpä kävellä tuolla ulkona rentona, nk. "antautuneessa tilassa". Se on pelottavaa, se tuntuu väärältä. Ilman apuvälineitä siis, vaippoja piilossa tai ihmistä joka minusta tietää ja minut hyväksyy, yms. Vaikka kuinka järki sanoo ettei kukaan minua tule tuomitsemaan, ei tiedä, enkä laske julkisesti alleni jne. niin jännitän ja pelkään. Niin vaikea ex-infantilistillekin on olla oma itsensä - se on opettelua ja työtä. Onnekkaita ovat ne jotka sen oppivat turvallisessa lapsuudessa.

      Olen täältäkin dominaa etsinyt, osin siksi, että joku seurassaan pakottaisi minut siihen tilaan - avuttomuuteen ja antautumiseen. Mutta toisaalta parempi tämäkin tilanne kohdata yksin - mikäli on totta, että psykiatria ei ole infantilismiin keksinyt "parannusta" niin olen sitten ensimmäinen siitä "parantunut" henkilö. Infantilismi "jalostui" turvallisuuden yms. tarpeesta alistumiseksi - mutta enköhän tämänkin asian ratkaise ja kykene tulevaisuudessa olemaan oma itseni ihan itseni toimesta enkä pakotettuna.

      En sano, että kenenkään täytyisi tästä "parantua" tai että se olisi "vaiva" - vaikka nimenomaan sen itseltään kieltäminen voi olla epäterveellistä henkisesti ja fyysisesti. Mutta jos saisit kokea itseksesi koko ajan niitä tunteita jotka vaipat/äidit/isät/jne saavat sinut tuntemaan niin miksi et haluaisi niin tehdä?

      Niin muutkin ihmiset tuntevat. Meille se vain on niin harvinaista, uutta, vaikeaa ja kiellettyä että siitä äärimmäisen paljon myös kiihotumme - meidät valtaa avuttomuuden aiheuttama kiihko - avuton kiihko joka on itseasiassa melko tasapainoinen tila, ne ovat vastakohdat; antautumus ja kiihko. Kiihottuminen on seuraus, pohjimmiltamme me (infantilistit) emme sitä hae, fetissi-ihmiset ovat sitten eri juttu, minä tiedän vain infantilismipuolen tästä asiasta.

      • ...niinpä, tämä kaikki menee niin monimutkaiseksi sen vuoksi, että pohjimmaltaan se liittyy seksuaalisuuteen - suvunjatkamiseen - naimiseen ja kiihottumiseen. Itselläni kans tuttua toi, mutta olen varmaan jäävi, ku oon mies ja kiihotun :)

        -pcd-


      • p.cd kirjoitti:

        ...niinpä, tämä kaikki menee niin monimutkaiseksi sen vuoksi, että pohjimmaltaan se liittyy seksuaalisuuteen - suvunjatkamiseen - naimiseen ja kiihottumiseen. Itselläni kans tuttua toi, mutta olen varmaan jäävi, ku oon mies ja kiihotun :)

        -pcd-

        kyllä sitä voi olla kiihoittumuattakin vaipoissa mun mielestä. onko se silloin valinta?


      • AvaraMieli80 kirjoitti:

        kyllä sitä voi olla kiihoittumuattakin vaipoissa mun mielestä. onko se silloin valinta?

        no on se mun mielestä silloin ihan selvä valinta


      • Olis.kivaa

        Aha


    • diaper1

      no otahan rohkeasti tyttö vaippailija yhteyttä jos kerran teitä on olemassa niin päästäis fantasioimaan yhdessä

      • ...oikeesti kyllä mä oon täällä


    • Wau! Upeita keskusteluja, todella. Ja muutama harvinaisen hyvä analyysi - vaikkei se aina edes olisi niin tarpeellista.

    • bi olis täällä

    • oliskohan kiinnostuneita

    • Dinopetteri

      Voisin tulla vaihtaan vaipat. Ja muutenkin. Otahan yhteyttä.

    • puin juuri teippivaipat ja lisäimun ja naisellisen bodyn päälleni. on niin kauan aikaa kun viimeksi tullut harrastettua.
      t: m, 36v.
      ps. saap kirjoittaa yv jos siltä tuntuu.

    • Pikkuiselle leikkikenttä avoinna, viesti suoraan nickille.

    • tarvitsisi isäntää.

    • Kirjoittele.

    • voisin tulla vaihtamaan vaipat ja suorittamaan tarpeelliset pesut ja putsaukset.
      ota yhteyttä tohon nikiin

      • Ei-kirjoituslehteä

        Koitin. Nikki auki mut mitään tekstilootaa ei auennu.


    • Täällä Tampereella olisi 20v mies kiinnostunut vaipoista ja naisten kanssa vaippailusta. Joten jos kiinnostaa, niin laita viestiä täällä suomi24:ssä.

    • lesbovaipoissa

      Minä ja miun yks kaveri leikittiin joskus 7vuotiaina vauvoja. Yleensä toinen meistä oli päiväkodin täti joka puki toiselle vaipan päälle joka me oltiin otettu kaverin pikkusiskon vaippapaketista xd. Sit kans kyseisen kaverin kanssa ollaa lapsina hinkkailtu toisiamme pikkarit päällä. Nykyisin joskus kun tekee mieli niin puen päälleni vaipan ja pistän tutin suuhuni. Vaippaan on kiva pissata ja sen jälkeen hieroa etumusta.

    • Daddynprinsessa

      Heippa! Täällä toinen 18-vuotias tyttö :) Oon ollut jo muutaman vuoden kiinnostunut ddlg:stä mutta vaipat on alkanut kiinnostamaan vasta nyt (ihan vaan päällä pitäminen, ei muuta). Olis tosi kiva löytää daddy joka huolehtisi, tarjoaisi hellyyttä ja hoivaa!

      • mä rakastan vaipa olemista niin ihana pistaa vaipaa


      • palomies12 kirjoitti:

        mä rakastan vaipa olemista niin ihana pistaa vaipaa

        tykkä käytää vaipa jalsta kivaa:D


      • Anonyymi

        Täällä vois ollä daddy vaippaa pitävälle tyttölle


    • :) olishan se kiva

      • onks tääl viel ketää


    • heippa käytäkö sä vielkin vaipa jalasta ja mä unkun vaipa yöllä niin helpoa ei tarvise käydä yöll'ä wcsää ja saa nukku yön rauhasta koko ei tarvise pelkää tulee piisä sänkyy

    • Anonyymi

      Mää voisin vaihtaa sun vaipan nainen18 ite tykkään vaippaillu myös halusin vaippailla tyttön kanssa myös

      • Anonyymi

        Täällä nainen joka haluaisi olla pikkuinen ja pitää vaippoja. Vaippa tuntuu niin hyvälle ja välillä jos on kova hätä niin voi käydä vahinko.. Ois kiva jutella aiheesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä nainen joka haluaisi olla pikkuinen ja pitää vaippoja. Vaippa tuntuu niin hyvälle ja välillä jos on kova hätä niin voi käydä vahinko.. Ois kiva jutella aiheesta!

        Kerro kerro


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro kerro

        Älä kerro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro kerro

        Vaippa täällä ja kova hätä alkaa olla, pikkuisella meni käsi vaipan alle.. lirahti jo pikkuisen vaippaan..


      • Uih olis kiva päästä jonkun vaipan vaihto käsittelyyn 😜😜


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Uih olis kiva päästä jonkun vaipan vaihto käsittelyyn 😜😜

        Olisi kiva saada tulla vaihtaa sinulle uuden vaipan


      • Anonyymi

        Yritin etsiä sieltä mutta en löytänyt sinua sieltä.


      • Anonyymi

        Laitoin sinulle viestiä siihen


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Uih olis kiva päästä jonkun vaipan vaihto käsittelyyn 😜😜

        Älähän tyttö valehtele


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älähän tyttö valehtele

        En minä.... Usein olen vaipoissa.


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        En minä.... Usein olen vaipoissa.

        Siltikin siellä(kin) valehtelit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siltikin siellä(kin) valehtelit.

        Missä olen valehdellut.... Nyt en ymmärrä. Taidan arvatakin kuka olet


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siltikin siellä(kin) valehtelit.

        Jos viittaat siihen mitä luulen niin mähän en missään ole väittänyt olevani 18v enkä tää keskustelun aloittaja joka nyt olis 26v 🤦‍♀️ mulla nimimerkki kertoo iän jos Huom jos osaa laskea 👍


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Jos viittaat siihen mitä luulen niin mähän en missään ole väittänyt olevani 18v enkä tää keskustelun aloittaja joka nyt olis 26v 🤦‍♀️ mulla nimimerkki kertoo iän jos Huom jos osaa laskea 👍

        Osaan toki laskeakin eikä siitä muutenkaan kyse. Oletettavasti sulla tuo 84 kertoo syntymävuoden vaikkei aina kaikilla niinkään. En kuitenkaan edes kuvittelekaan sun olevan 84v.. 🤓


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Uih olis kiva päästä jonkun vaipan vaihto käsittelyyn 😜😜

        Milloin pääsen vaihtamaan sun vaipan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Milloin pääsen vaihtamaan sun vaipan?

        Tällä hetkellä en etsi live seuraa vain keskusteluun ja fantasiointii.... Mut toki jos se kelpaa niin voidaan koittaa jotenkin saada yhteys ☺️👍


      • Niin tai sitten on jo sen verran ihan live seuraa ettei tarvi lisää 😅😅 Mut juuh miten vaan...


      • Kyllä ihan kirkon kautta suhteessa. Onneksi mun tarvi ruveta mitään kellekään todistelee 😂😂 mut peace and love.... Ja hyvää loppu elämää sulle joka et edes uskalla nimimerkillä tänne tulla huutelee. 😘


      • Mitä mä oon pelleillyt 🤦‍♀️ mä ainoastaan otan osaa mua kiinnostavii keskusteluihin. Kyllä mä ihan oikeasti olen ihan tavallinen perheellinen tyttö. Jonka nimimerkin vuosiluku jopa kertoo ihan oikean iänkin. Jolla sattuu olemaan monenlaisia eri kiinnostuksen kohteita. Ja jos en nyt sun kanssa suostunut live tapaamisee niin voi voi. Olen joka paikassa sen sanonut että etsin vain keskusteluun seuraa ja ajatusten vaihtoon. En ole valehdellut missään mitään. Helppo huudella siellä anonyyminä, mut hyvää yksinäistä loppu elämää sulle. Mun ei katsos tarvi löytää täältä sitä live seuraa 😂😘😘


      • Ja toki mä olen huomannut että sä luultavasti olet juurikin sellainen ihminen joka ei hyväksy sanaa ei.... Ja sitten kun joku ei ookkaa kielipitkällä heti tapaamassa ja antamassa sulle niin ruvetaan mustamaalaa. Kasva hyvä ihminen aikuiseksi.


      • Kyllähän sitä tuolla ylhäällä kysyit 😂😂 ja haukkuminen luuseriks ym alkoi heti kun sanoin että mulla on jo tarpeeksi live seuraa 😂😂 muistikin näköjään pätkii. Mä sentään uskallan laittaa ihan oman kuvan tuonne profiiliin niin kumpiko meistä onkaan 😂👍


      • Niin iältäs toki varmasti juuh. Juurikin sellai lääh puuh setä jolla ei oo omaa seksi elämää 😘😘


      • Tarkoitin ihan tuolla suomi24 treffit puolella 😂😂 nää nyt kuitenkin samaa profiilia 😂 mut ihan miten haluat ymmärtää. Mulla kun on ihan oikea mies ja perhe.... Ja muutakin seuraa vielä siihen päälle. Mut jatka sä "nimetön ja profiiliton" täällä seuran etsimistä 😅👍 saatat ehkä tarvita hieman enemmän käytöstapoja kyllä ennenkuin se onnistuu 👍😂


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Kyllähän sitä tuolla ylhäällä kysyit 😂😂 ja haukkuminen luuseriks ym alkoi heti kun sanoin että mulla on jo tarpeeksi live seuraa 😂😂 muistikin näköjään pätkii. Mä sentään uskallan laittaa ihan oman kuvan tuonne profiiliin niin kumpiko meistä onkaan 😂👍

        No ei nyt sentään ihan omaa kuvaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei nyt sentään ihan omaa kuvaa.

        Noh kirjoitin huonosti ja jäi sana pois välistä "tuonne suomi24 treffit profiiliin.... Piti tuolla lukea. Juuh en väitä olevani tuossa liisa ihmemaassa kuvassa. 😂


    • Anonyymi

      Tyttö18 olis kiva vaihtaa vaippa sulle missä sulle sais viestiä

      • Anonyymi

        Se on nyt 8 vuotta vanhempi.


    • Anonyymi

      Yhdeksän vuoden takaa.

    • Anonyymi

      Olisi kivaa jos samanlainen tyttö olis Kuopion seudulla tai jotain muuta kivaa juttuu.

    • Anonyymi

      Moi oon jukka mulla on sama juttu että haluisin että joku nais puolinen tulis laittamaan mulle tänään vaipat päälle num on 050 3721215 Moi moi

    • Anonyymi

      Täällä kans vaippaan pissaava tyttömäinen mies vailla naisseuraa :)

    Ketjusta on poistettu 88 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe