Ihmettelen. kun essentials tulee koneelle aina punaisena ja se täytyy avata ja hyväksyä. Hylkäsin sen ja laitoin tilalle AVG. Teinkö tyhmästi? Valitsinko huonomman? Ketokaa kokemuksistanne.
Essentials?
5
181
Vastaukset
MSE ohjelmasta lisätietoa: http://fin.afterdawn.com/uutiset/artikkeli.cfm/2013/10/06/microsoft_security_essentialsin_ei_ole_tarkoituskaan_suojata_tietokonettasi_tehokkaasti
Eli tuon mukaan riittää perussuojaksi. Itselläni se toimi ok ja jos jotakin vikaa tuli niin uudelleen asensin sen. Nykyään käytän Panda Cloud free ohjelmaa matkakoneessani koska se on kevyt ja yksinkertainen.- Näistä mitään ymmärr
Minä myös asensin ton Pandan. Nyt aukeaa sivut hitaasti. Esim tää Suomi24,sivun alareunassa lukee: lataa tietoja... Aiemmin mulla MSE ,se ilmoitti jatkuvasti tarkista nyt ,tuli keltaiseksi se "kehys"
Suomi24 sivustossa on välillä hitaus ongelmia joten kannattaa kokeilla jollakin toisella sivulla.
- en muistanut
OK. Aukeaa muut sivut sivut melko nopeasti. Kiitos tiedosta ,pidän Pandan.
- PPAP2
luultavasti asennus oli jollakin tapaa epäonnistunut MSE kohdalla. poisto / uudelleenasennusta voi aina kokeilla.
AVG ei ole mielestäni sen huonompi. käytin itse AVG:ä kolmisen vuotta putkeen yhdessä vaiheessa. minulla ei ollut koskaan mitään ongelmia ko. tuotteen kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1727143
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes672906- 562208
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671395Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3651346- 561284
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l191219Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384998Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79990