tietokone ei tunnista galaxy trend puhelintani

avuton

Mikä avuksi, kun windos 8 ei tunnista uutta galaxy trend puhelinta???

17

944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laitoitko kyseisen puhelimen mediansiirto tilaan Androidin alasveto valikosta?

    • avuton

      En löydä puhelimestani median siirtotilaa. Alasvetovalikko on siis tuo yläpalikasta löytyvä valikko, jossa mm. wifi, gps, ääni, bluetooth jne...? (Olen siis oikeasti avuton tämän uuden puhelimen kanssa...) Siellä ei mitään mediansiirrosta.

    • Kyllä juurikin se tila ja sinne pitäisi tulla usb kuvake ( Jota painamalla tuon tilan voi muuttaa) kun laitat sen tietokoneeseen kiinni usb kaapelilla.

    • avuton

      Mutta kun ei tule mitään. Alasvetovalikko näyttää ihan samalta oli usb kaapelilla kiinni koneessa tai ei. Latasin jo tuollaisen kies ohjelman koneeseen, mutta ei vielä onnistu. Kies sanoo jotain yhteystilasta (?) ja medialaitteesta. Ja sitten lukituksen poistamisesta(?)

    • Kokeilitko eri usb porttia? Mitä Windowsin laitehallinta sanoo? Onko siellä yhtään keltaista huutomerkkiä?

    • avuton

      Kun yhdistän tulee ilmoitus, että windows ei tunnista laitetta. Koneen asetukset -> laitteet on "normaalin näköinen" ei huutomerkkejä tms.

    • avuton

      Olen lukenut samaa ohjetta ja luulin, että tuo Kies ohjelma auttaisi, mutta edelleenkään ei tunnista.

    • Entä usb virheenkorjaus tilassa? Sen saa päälle laitteen sovelluskehittäjät kohdasta.

      Kokeilitko tietokoneen sekä kännykän uudelleen käynnistystä?

    • myös Trend

      Oletko ladannut ajurin? Olen kyllä päivittänyt windowsini 8.1 ja sen jälkeen kun yhdistin Trendin tietokoneeseen, se latasi ajurin. Kaipa se teki niin silloinkin kun oli kahdeksikko. Minulla on sellainen usb, jossa on 4 usb porttia ja se on kytketty yhteen tietokoneen porttiin. Joskus laitan mihin sattuu ja joskus se hakee ajuria. Olen kuvitellut, että jos aikaisemmin olen laittanut vaikka kakkoseen ja sitten laitankin kolmoseen niin se hakee taas ajurin. En ole ihan varma, mutta jos joku voisi vastata, onko sillä mitään merkitystä. Joskus on ollut niin, että Kies ei ole yhdisitänyt trendiä. Pyörittää vain, että yhdistetään. En tiedä silloin onko vika Kiesissä vai Trendissä. Mutta sitten taas yhdistää. Kiesissä on aika useasti päivityksiä, kai olet päivittänyt ajan tasalle?

    • Todennäköisesti ajurit on asennettu koska ne asentuu automaattisesti kun puhelimen yhdistää tietokoneeseen.

      • myös Trend

        Mutta jos on jotain vikaa hänellä, onko varmaa, että ajurit on asentuneet automaattisesti. Muuten kyllä asentuvat, joskin kyllä se tietokoneessa näkyy, että ajuria asennetaan. Ainakin minulla.


    • Kun kännykän liittää tietokoneeseen ensimmäistä kertaa niin Windows alkaa etsimään siihen ajureita mikäli se tunnistaa kyseisen laitteen.

    • uusavuton

      Voisiko joku vastata minullekkin tässä samassa ketjussa?

      Minulla on Trend Plus ja haluaisin siirtää musiikkia koneelta puhelimeen, mutta puhelin väittää, ettei ole yhteensopivia sovelluksia. Puhelin ehdottaa Windows Media Player 11'sta, jonka ole ladannut, muttei siltikään suostu yhteityöhön. Alasvetopalkin mukaan puhelin on kuitenkin yhdistetty, että noista ohjelmistoista kai on kyse, mutta mikään ei silti pitäisi olla väärin. Vai voisiko kyse olla tietokoneen käyttöjärjestelmästä, kun Windows XP'tä käytän?

    • Eli yritit toistaa musiikkia kännykästä ja se ilmoitti noin?

      Vai eikö kone tunnista puhelinta?

    • Uusavuton

      Ootsä oikeesti Varpunen, joka ei osaa kirjoittaa nimeään oikein, vai oletko oikeesti Vapunenen? Siis pitääkö puhelin yhdistää oikein johdolla tietokoneeseen, vaiko riittääkö, jos puhelin on lähellä tietokonetta. Pitääkä kummankin laitteen olla päällä vai sammutettuina?

      • Kyllä pitää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe