Kotikampaamo/parturi-kampaamo Oulussa ja vielä edullinenkin ?

mustat hiukset

Kertokaapa oululaiset, että missä on edullisimmat parturi-kampaamot Oulussa. Ei ole vara maksaa keskustan karvareitten hintoja. Esim. akselilla Kirkkokangas-Myllyoja-Haapelehto . Pitkien hiusten tasoitus eikä ole kyllä varaa maksaa 40-50 ekeä pelkästä tasoituksesta. Kiitos valamiiksi jo vastanneille :)

6

3363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moro. En tiedä tarvitko sinä tai joku muu tätä tietoa. Myllyojan ostoskeskuksessa on Parturi Kampaamo Teija, jossa minä ainakin käyn. Suosittelen!

    • Anonyymi

      Luulisi että sellaisessa parturi- kampaamossa voisi olla edullisemmat hinnat, jotka pitävät vastaanottoa kotona. Silloin ei tarvitse maksaa tilan vuokraa. Olisin minäkin kiinnostunut edullisista hyvistä kaipaavista Oulussa. Nimittäin rahat eivät riitä isojen ketjujen suolaisiin hintoihin. Kun on maantienväriset ohuet päätämyöten menevät luirut hiukset, niin on pakko käydä joskus niihin raitoja laitattamassa. Kävin eräässä Oululaisessa isossa kampaamossa, jolla on liikkeitä useita. Katsoin netistä että puolipäähän pelkät raidat olisi ollut noin 95 e. Sanoin kampaajalle että pelkät raidat, ei muuta. Kampaaja sanoi että laitetaan joku Wella (mikä lieneekään sitten? ) että hiukset eivät katkeile. Luulin että se kuuluu samaan hintaan. Mutta ei. Valitettavasti kysyin kampaajamta, että olisiko aikaa laittaa väri kulmiin ja ripsiin. Olen kulmat tavallisesti värjännyt kotona. Kyllä harmittaa tämä ehdotus. Kampaaja laittoi ripsi-ja kulmavärin ja lopputulos oli katastrofi. Sain kulmat korjattua ruskealla kestovärillä kotona. Loppusumma 132 e: osaraidat 93e. Kulmien ja ripsien väri 33e. Systemhoito 20e. Kampanjaetu yht 11e. 40e:lla, joka oli minun suunnitelman ulkopuolella olisin syönyt monta päivää. Kyllä harmitti. Olkaapa tomeria ja päättäväisiä kun menette kampaamoon jokainen pieni"ylimääräinen" maksaa: pesut leikkauksen yhteydessä, joku glossing värin yhteydessä ym...Kerran vuodessa käyn kampaamossa raidat otattamassa. Sukulainen leikkaa minun hiukset.

    • Anonyymi

      Itse olen leikannut 10 vuotta.

      • Anonyymi

        Kahden peilin avulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahden peilin avulla.

        kadehtien ihailen osaamistasi. Minä en vain osaa...


    • Anonyymi

      Parturiliike Ajaton Oulun keskustassa.
      Edullinen. Leikkaa myös naisten hiuksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe