Kotikampaamo/parturi-kampaamo Oulussa ja vielä edullinenkin ?

mustat hiukset

Kertokaapa oululaiset, että missä on edullisimmat parturi-kampaamot Oulussa. Ei ole vara maksaa keskustan karvareitten hintoja. Esim. akselilla Kirkkokangas-Myllyoja-Haapelehto . Pitkien hiusten tasoitus eikä ole kyllä varaa maksaa 40-50 ekeä pelkästä tasoituksesta. Kiitos valamiiksi jo vastanneille :)

6

4084

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moro. En tiedä tarvitko sinä tai joku muu tätä tietoa. Myllyojan ostoskeskuksessa on Parturi Kampaamo Teija, jossa minä ainakin käyn. Suosittelen!

• Anonyymi

Luulisi että sellaisessa parturi- kampaamossa voisi olla edullisemmat hinnat, jotka pitävät vastaanottoa kotona. Silloin ei tarvitse maksaa tilan vuokraa. Olisin minäkin kiinnostunut edullisista hyvistä kaipaavista Oulussa. Nimittäin rahat eivät riitä isojen ketjujen suolaisiin hintoihin. Kun on maantienväriset ohuet päätämyöten menevät luirut hiukset, niin on pakko käydä joskus niihin raitoja laitattamassa. Kävin eräässä Oululaisessa isossa kampaamossa, jolla on liikkeitä useita. Katsoin netistä että puolipäähän pelkät raidat olisi ollut noin 95 e. Sanoin kampaajalle että pelkät raidat, ei muuta. Kampaaja sanoi että laitetaan joku Wella (mikä lieneekään sitten? ) että hiukset eivät katkeile. Luulin että se kuuluu samaan hintaan. Mutta ei. Valitettavasti kysyin kampaajamta, että olisiko aikaa laittaa väri kulmiin ja ripsiin. Olen kulmat tavallisesti värjännyt kotona. Kyllä harmittaa tämä ehdotus. Kampaaja laittoi ripsi-ja kulmavärin ja lopputulos oli katastrofi. Sain kulmat korjattua ruskealla kestovärillä kotona. Loppusumma 132 e: osaraidat 93e. Kulmien ja ripsien väri 33e. Systemhoito 20e. Kampanjaetu yht 11e. 40e:lla, joka oli minun suunnitelman ulkopuolella olisin syönyt monta päivää. Kyllä harmitti. Olkaapa tomeria ja päättäväisiä kun menette kampaamoon jokainen pieni"ylimääräinen" maksaa: pesut leikkauksen yhteydessä, joku glossing värin yhteydessä ym...Kerran vuodessa käyn kampaamossa raidat otattamassa. Sukulainen leikkaa minun hiukset.

• Anonyymi

Itse olen leikannut 10 vuotta.

• Anonyymi

Kahden peilin avulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kahden peilin avulla.

kadehtien ihailen osaamistasi. Minä en vain osaa...

• Anonyymi

Parturiliike Ajaton Oulun keskustassa.
      Edullinen. Leikkaa myös naisten hiuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      250
      6511
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      36
      4922
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      30
      2687
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      319
      2378
    5. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      187
      1597
    6. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      50
      1565
    7. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1409
    8. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      137
      1348
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      36
      1156
    10. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      182
      1112
    Aihe