En saa enää millään juhlafiilistä, vaan masennun ja tylsistyn.

hattara3

Lopulta lähden pois kesken juhlien.

Tämä on kolmas kerta tänä vuonna kun teen näin. Ja jokaisella kerralla olen ollut selvinpäin. Vaikka juhlat olisivat kokonaisuudessaan ihan mukavat, en pysty saamaan juhlafiilisä millään kun on selvinpäin. Olen yksin, hiljaa & kaikenlisäksi selvinpäin. Muut juovat ja ovat vapaantuneempia. En jaksa, halua juoda. Kymmenen aikaan alan jo kyttäämään kelloa, voisiko lähteä kotiin ja kaikki ihmettelevät. On sellainen ulkopuolinen olo. Jotenkin kännissä kaikki oli paljon hauskempaa.

Kaverin synttäreiltä lähdin kesken illan koska oli vaan niin kamalan tylsää itsellä eikä kukaan jutellut. Johtuen myös siitä että olin yksin sohvalla ja sellainen hiljaisen oloinen. Enkä vaan saanut sitä juhlafiilistä.. Tuntuu vaan pahalta kun toiset on järjestänyt tuskalla ja vaivalla juhlat ja minä heti ensimmäisenä lähden kun aika kuluu niin hitaasti ja itsellä on todella tylsää ja olo seuraton. Enkä keksi kenellekkään mitään kerrottavaa kun kaikki ovat ihan fiilis katossa ja juovuksissa.
Tässä tunnetilassa en jaksaisi edes jutella mitään muiden kanssa. Väkisin juttelu ahdistaa.

Kännissä oli aina paljon hauskempaa mutta selvinpäin juhlissa meinaan siis niin tylsistyä ja syrjäytyä. Miten tulen jaksamaan tälläistä ahdistuksen tunnetta jos jatkossa olen vielä selvinpäin? Lopetan vaan yksinkertaisesti juhlimisen? Tai sen paikalla olemisen?

Poikaystävä juuri sanoi että sitä harmittaa puolestani, että olen yksinäisen ja masentuneen näköinen aina juhlissa. En tee sitä tahallani kylläkään, mutta sen näkee naamastani jo mitä mieltä olen.

Tahtoisin tästä tunnetilasta eroon, se syö vaan minua aina juhlissa niin pahasti enkä saa sitä vaihdettua millään positiiviseksi ajatteluksi :(

3

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskiainen1

      juo!

    • ongelma: selvinpäin on tylsää

      ratkaisu: juo viinaa

    • tyttö16

      Itellä oli sama ongelma kesällä ja ennen kesää. Vasta tänä vuonna aloin juomaan, mutta en hurjasti.
      Mielestäni sinun pitäisi itse mennä puhumaan, eikä odottaa sohvannurkassa että muut tulisivat keskustelemaan kanssasi. Jos olet varma siitä, että haluat olla juhlissa selvinpäin niin okei, se on hyvä, mutta älä sitten valita jos olet liian ujo. Tyhjästä on paha nyhjästä!
      Vaihtoehtona on myös bileden jättäminen väliin. Jos kuitenkin haluat mukaan niin mene, mutta muista oikeasti juhlia ja nauttia! :)
      Ps.känniläisille on helppo puhua mistä vain, sillä ensinnäkin he tajuavat vain helpot puheenaiheet ja toisaalta he eivät välttämättä seuraavana päivänä muista mistä puhuit.
      Näillä merkeillä itse selvisin kesän ja viime vuoden :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe