Te,joilla on kokemusta...milloin kiinnitymisvuotoa on tullut,mikä verran ja millaista se on ollut? Yritystä takana jo jonkin aikaa,mutta eipä ole vielä tärpännyt..Nyt kuitenkin ihmetyttää, kun normaali kiertoni on aika tarkkaan tasan 31 pv ja eilen huomasin niukkaa punaruskeaa vuotoa, vaikka kuukautisteni olisi pitänyt alkaa vasta 24pvä eli kierto oli vasta 23/normaalista 31 päivästä..Jos kierto on ollut normaali, ovulaatiosta on noin viikko aikaa ja siihen aikaa yhdyntöjä ollut kyllä... Tänään huomasin,että vuoto on loppunut, joten ei ihan normaaleilta kuukautisilta vaikuta...Ei pitäisi innostua vielä eikä elätellä turhia toiveita...mutta kannattaakohan tehdä raskaustesti ja milloin...Nyt se ainakin on liian aikaista ja voi kai se olla keskenmenokin...Äääh,vosinpa jo tehdä testin!
kiinnittymisvuoto?
Toiveikas
7
129
Vastaukset
- Tärkeysjärjestys
Miten se parisuhde ja ikä?
- Toiveikas
Naimisissa ja ikää 32, joten turha jeesustella.
- Se pitäisi vielä tietää?
Toiveikas kirjoitti:
Naimisissa ja ikää 32, joten turha jeesustella.
Kauanko naimisissa?
- Entäs tämä?
Onko ennestään lapsia, entäs kariutuneita parisuhteita?
- Toiveikas
hei pliis, lopeta. ei lapsia eikä kariutuneita parisuhteita.
- Mutta se parisuhteen
kesto ???` Kai 12 v. tulee täyteen ? Muista 12/32-sääntö !
- Kerroppa tämä?
Mutta se parisuhteen kirjoitti:
kesto ???` Kai 12 v. tulee täyteen ? Muista 12/32-sääntö !
Aivan! Onko 12v suhdetta alla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503724
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342691Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262358- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51749- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271357
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91178