milloin nainen antaa paljaana?

ookkohhhan

onko se niin että nainen ei anna paljaana kuin vasta usean kuukauden seurustelun jälkeen, ihmetyttää vaan nämä jutut siitä kun lukee lehdistä että valitellaan sitä kun tuli raskaaksi yhden ypn suhteesta, siis minkälainen naine antaa paljaana saman tien, täytyy olla jotain vikaa ajattelussa

57

7696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi

Humaltunut nainen. (Humaltua voi sekä alkoholista että pelimiehen muuvseista. Mieluusti toki kummastakin yhtäaikaa.)

• m..

Sama vika se miehen päässäkin on.

• Useimmat naiset

antavat paljaalla heti, jos " kiihkoa on riittävästi" ja tietysti kännissä antavat myös. Tiukkaa kumisuojausta käytetään vain "järkisuhteissa", joista puuttuu kiihkeä intohimo.

• Itsekkäät paskat

Toivottavasti ei anna koskaan.

Jos nainen antaa paljaalla, se tarkoittaa että nainen joutuu ottamaan hormoneja jotka altistaa veritulpalle, rintasyövälle jne. Ja vain jotta mies saa vedellä paljaalla. Vetäkää käteenne jos paljasta haluatte.

• Aika monet naiset

eivät pidä kondomista vaan haluvat paljasta munaa. Itselleni on käynyt joskus niin, että nainen on suuttunut kun olen kaivanut kondomia esille ja kysynyt, että pidänkö häntä jonain tautisena lutkana.

• lopåå
        Aika monet naiset kirjoitti:

eivät pidä kondomista vaan haluvat paljasta munaa. Itselleni on käynyt joskus niin, että nainen on suuttunut kun olen kaivanut kondomia esille ja kysynyt, että pidänkö häntä jonain tautisena lutkana.

itse pyrin aina vetämään paljaana, kumilla vetäessä ei edes tunnu että on saanut naista kun ei ole oma iho koskettanut naisen paljasta pintaa

• Sää mitään
        lopåå kirjoitti:

itse pyrin aina vetämään paljaana, kumilla vetäessä ei edes tunnu että on saanut naista kun ei ole oma iho koskettanut naisen paljasta pintaa

pillua koskaan tule saamaan

• AiJahaNoJust

Hahahha eli siis järkevä suhde ei voi olla intohimoinen? Jussssssst.

Aika typerää yleistystä ja osoittaa hyvin miten musta valkoisesti ihmiset voivat ajatella. Järkevä suhde ei tarkoita sitä että siinä ei voi olla mitään intohimoa. Katsos jotkut osaavat kyllä toimia vaikka alapää jyskyttäisikin ja neuvoisi tekemään toisin.

• Minä en ole ikinä

antanut paljaalla, enkä anna. Omaa kehoani en hormooneilla pilaa. Mies saa luvan käyttää kortsua, jos minun kanssani tahtoo olla.

• sdgsgsgsgsd

Se on toisaalta ihan hyvä, että olet terveystietoinen. Toisaalta pillereitä syöviä naisia löytyy niin paljon, että käytännössä valitsen panoni heistä. Kumin kanssa kun seksi on niin tunnotonta. Pitäisi löytyä joku kumin tai pillereiden veroinen ehkäisy, mutta ne muut on aina jollain tavalla huonoja :P

• pihlis71
        sdgsgsgsgsd kirjoitti:

Se on toisaalta ihan hyvä, että olet terveystietoinen. Toisaalta pillereitä syöviä naisia löytyy niin paljon, että käytännössä valitsen panoni heistä. Kumin kanssa kun seksi on niin tunnotonta. Pitäisi löytyä joku kumin tai pillereiden veroinen ehkäisy, mutta ne muut on aina jollain tavalla huonoja :P

Kyl vika on sun munassa jos et tunne mitään kumin kanssa.

Ekaks tsekkaisin elintavat: poltatko, juotko, liikutko. Myöskään konekiväärirunkkaus ei auta asiaa.

• 40 pillun AT-mies

Kyllä antavat paljaalla, varsinkin vanhemmat lutkat. Aike pelottavankin usein jopa nuoret naiset.

Monta kertaa varsinkin vanhemmat kurppalutkat oikein ihmettelevät kun laitan kortsua päälle, nuoremmille lutkille taas riittää jos kumia ei ole mukana. Kerran eräs 24v ex-vakipilluni tuli raskaaksi toiselle vakikyrvälleen ja hymyillen sanoi että ei pysty nyt nussimaan koska hänelle on tehty abortti.

• Kyllä sun juttus Peris

tiedetään. Sinä et ole koskaan edes nähnyt naista alasti IRL

• 40 pillun AT-mies

Kerran muuten iskin baarista yhden 22-26v naisen joka oli juuri eronnut 7v suhteestaan. Häntä nussin paljaallla kun ei ollut kumia ja luotin tähän lutkaan ettei hänelle ole tauteja koska juuri eronnut omistajastaan ja heti panon jälkeen kysyin tältä otukselta että antaako hän paljaalla useinkin että pitääkö pelätä tauteja?

Lutka otti todella kovat raivarit ja lähti huutaen pois ja tuimisteli että pidänkö häntä jonain huorana. En sanonut mitään kohtelaisuudesta, en koskaan huorittele lutkia päin naamaa.

• Älä valehtele ikipoika

Sinä olet yhtä kokematon kuin palsten muutkin ätmit. Nimimerkissäsi on muuten käsitteellinen ristiriita.

• 40 pillun AT-mies
        Älä valehtele ikipoika kirjoitti:

Sinä olet yhtä kokematon kuin palsten muutkin ätmit. Nimimerkissäsi on muuten käsitteellinen ristiriita.

Ei nimimerkissä mitään ristiriitaa ole.

YTM = puhkaisee (teini)neitsyen omistukseensa
        ATM = joutuu tyytymään käytettyihin lutkiin, eli on aisuri

Tämäkin 15v teininainen jota käytin, niin hänet oli jo puhkaistu joten nuorempaan pitää mennä jos puhdsta haluaa. Joten ikipoika kyllä olen ja poikuus on niin kauan tallella kunes pääsen puhkaisemaan jonkun naisen omistukseeni.

• 14+3
        40 pillun AT-mies kirjoitti:

Ei nimimerkissä mitään ristiriitaa ole.

YTM = puhkaisee (teini)neitsyen omistukseensa
        ATM = joutuu tyytymään käytettyihin lutkiin, eli on aisuri

Tämäkin 15v teininainen jota käytin, niin hänet oli jo puhkaistu joten nuorempaan pitää mennä jos puhdsta haluaa. Joten ikipoika kyllä olen ja poikuus on niin kauan tallella kunes pääsen puhkaisemaan jonkun naisen omistukseeni.

40 pillun AT-mies = SEKSIRIKOLLINEN
        Kehuskelee naineensa alaikäistä, 15v teiniä.
        Nuorempaan pitää mennä...jos puhdasta haluaa.
        Ei jumanlavita.........sairas yksilö.....HOITOON!!!

• Dino Rex

Tää on typerä legenda, että naiset olisivat vastuullisia kondominkäyttäjiä ja miehet haluaisivat aina panna paljaalla. Lähinnä tolla ehkä joku femakko yrittää osoittaa, että miehet on pohjimmiltaan epäkypsiä. Jos haluaa jotain totuutta asiaan, niin voi kysyä joltain paikalliselta pelimieheltä, että kuinka usein naiset vaativat kondomin käyttöä ja kuinka usein haluavat paljasta.

• vaaleanpunainenVerho

Juuri näin. Virallinen hyssytelty totuus ja se mitä oikessa elämässä tapahtuu eivät tässäkään asiassa kohtaan.

Tosin tämä vaalenpunainen verho jolla suojellaan AT-miesten psyykettä on toki hyvä asia ja tämä palsta perustuu siihen, että tuo verho otetaan pois ja kerrotaan asiat niinkuin ne ovat.

• pihlis71

Voi myös kysyä niiltä tytyiltä miks ne antaa, voi huoh. Suurin osa nisista ees pidä seksistä vaan siitä huomiosta mitä saavat sitä kautta.

• Kokemukseni mukaan

naiset eivät juuri kumien perään kysele. Moni antaisi panna paljaalla ilman minkäänlaista ehkäisyä ( niin hullu en ole, että sitä tekisin)

• Tarkka Mantta

Käsitin ensin kysymyksen, että milloin nainen antaa seksiä alastomana.

Tämä nainen antaa paljaalla vasta, kun tautitesteissä on käyty ja ne on todettu puhtaiksi. Ei sillä ole mitään merkitystä, että kuinka kauan on hengailtu yhdessä.

• aina vain ilman

”milloin nainen antaa paljaana? ”
      – silloin kun on liian kännissä
      – silloin kun luottaa mieheen täysin
      – silloin kun ei voi sietää kumia

En ole nainut yhtäkään joka ei enna paljaalla. Usein olen saanut, mutta vielä useammin jäänyt ilman. Kumiavaativat ei ole minua varten, heillä on toiset ”ottajat”.

• Axsu 40 vee!

Antaa naiset heti paljaalla vedellä!ja monesti kun ehottanu kumia niin suuttuvat..no tietysti itekki haluan paljaalla ja ei mitään tauteja oo vielä tullu vaikka monet antavat jo toisella treffeillä ja selvin päin!Ja suhteissa aina naiset käyttäneet ehkäsyä ja eivät kumista tykkää ollenkaan,ainakaan minun kohalle osuvista naisista kukaan ei ole niitä halunnu.

• perple42x

Nainen joka ymmärtää miehen päälle

Ei ole vaikeaa

• jolla kyrsä

No sitten jää panot suorittamatta enkä kyllä kyseenalaiseen uskaltaisikaan koskea kun taudin voi saada sormettamisestakin jos nyt tarkkoja ollaan mutta jos joskus on onnistanut ja nainen on halunnut aina paljaalla ja liemet suuhun tai sinne ja jopa kerran pyllyyn, eikä se humalaa ja siviilisäätyä ja koulutusta katso, tarvtta lievittetty vaikka lapin ruskilla ja likkojen lenkilla ja laivamatkalla, jos vai on pelihenkeä niin mikä ettei, siis aikuinen nainen.

• Kaikesta oppii

No eipä sitä kyllä kukaan nainen ole kumien perään kysellyt selvinkään päin.
      Ihan ekoista kerroista asti tällaisessa selvinpäin solmitussa seurustelussakin olen aina saanut paljaalla, ellen ole itse käyttänyt kortsuja siihen asti, kun välit muun tavan ehkäisy on ollut siinä kunnossa.
      Paras(mikä myös opettikin vastuuta) oli aikanaan eräs itseäni 11v vanhempi yh-nainen, kenen kanssa aloin seurustelemaan aika pikaisella vauhdilla.
      Paljaalla alusta asti. Itse tietenkin 20v kloppi vielä, se vähä mitä ajattelin asiaa, oli että hänellä on varmaan ehkäisyt kunnossa, kun on noin kovin mun kimpussa aina vällyjen välissä(eli omaakin syytä kyllä se toinen mokoma asiasta).
      Oltiin ehditty sit naida aika tahdilla jo viikkokausia, kun hän erään kerran sit sanoi yhden panon jälkeen(olin just päästelly huoletta sisään), että "Täytyisi muuten varmaan hankkia ehkäisyt, kun mulla ei ole mitään suojaa ja mä olen tosi herkkä tulemaan raskaaksi".
      Mä olin tietenkin sit vähän ihmeissäni, että ei tota voinut sit ottaa puheeks täs noin litra sitten, jos ei vaikka sitten heti alussa jo.
      Kaiken kukkuraksi hän sitten vielä tuli raskaaksi mulle noista kerroista, vaikka tekikin abortin.
      Sen suhteen jälkeen en ole kyl aloitellut yhtäkään suhdetta ilman kortsuja ja yhden yön jutut jätän ennemmin väliin kuin otan riskiä, et saan taudin tai pamautan jonkun naikkosen tiineeksi huvittelun vuoksi.

• mmmmhh paljasta

Itse en kyllä naiselle anna paljaana ennen kuin on käynyt sukupuolitauti testeissä ja syö pillereitä..itsekkin kävin sukupuolitauti testeissä ennen kuin rupesin paljaalla antamaan omalle seurustelu kumppanille ja vähän myöhemmin uusiksi varuiks että pitääkö pistää nainen vaihtoon :D siitä lähtien on saanut paljaasta pillusta saanut nauttia ja sinne saanut laueta useasti :P

• pölykapseli

Annan usein paljaaltaan, mutta en harrastakkaan yhdenillan juttuja. Poikaystävääni luotan satarosenttisesti. Molemmat meistä nauttivat paljaaltaan panemisesta. Se on naaaatinnollista

• mek

Nuorempana -80 luvulla ei paljon naiset kumeja kysellyt kun on nuo e pilleritkin keksitty ja en miehenä ole yhtään sulupuolitautia saanut vaikka aika vauhdikas oli sinkuaika -80 luvun lopulla ja se siitä.

• PerPano

Silloin kun vaatteet pois päältä.

• Pieni paha

No enpä tiedä..Tai no, onhan siinä jonkinasteinen itsesuojelun puutostila päällä, jos hyppää ventovieraan alle ilman suojavälineitä.
      Mun kohdalla kyllä myöskin on melkeinpä aina ollut niin, ettei kortsuista ole kyllä ollut puhettakaan ellen ole itse huolehtinut niiden käytöstä uusien tuttavuuksien kohdalla.
      Pari mimmiä on jopa sanonut, ettei niitä tarvitse kun on pillerit/kierukka.. Eli ei ole vissiin käynyt mielessä, että on olemassa myös muitakin riskejä kuin se raskaus, puolin jos toisinkin.
      Itse olen kyllä terve, mutta en ota turhia riskejä enkä myöskään halua lapsia ainakaan minkään kapakkahoidon kanssa.
      Muutenkin suosin mieluummin vakisuhdetta, mutta kukapa sitä alkaa seurustelemaan pelkän seksin takia.

• Jenni 79

En varmasti anna ilman kortsua ensimmäisellä kerralla. Hyville panokavereille, tosi harvoille ja valituille, annan paljaana jatkuvasti koska seksi vain tuntuu paremmalta paljaana.

Mutta se että se tuntuu paremmalta ei tarkoita että olen ihan päästäni vialla ventovieraiden kanssa. Vaikka kuinka päissään olisin. Kortsut aina mukana.

Ja ei tule mikään huoramainen tunne, pikemminkin kortsupanot tuntuvat mukavan vapauttavilta. Kortsujen hajusta tulee aina mieleen että nyt saan munaa vapaasti ja rennosti ja ilman huolia :)

• Yleensä tahtoo kumi kyl hajota et ei siit sen enempää hyötyy oo :( tiiä sit onks kumiallergia vai mikä sen aiheuttaa

• sukkahousu

Mietin vain kun monet miehet täällä kuuluttavat että ovat panneet koko ikänsä ilman kumia eikä mitään tauteja ole tullut. Totuushan on että useimmat miehet eivät käy testeissä ennen kuin on jotain oireita (syyliä tms.) ja monet sukupuolitaudit on miehillä nimenomaan oireettomia. Veikkaisin että nämä miehet jotka väittävät olevansa taudittomia eivätkä koskaan käytä kortsua, kantavat kaikki vähintään klamydiaa......

• aina ilman

En käytä koskaan kortsuja enkä sukkahousuja.
      En takuulla kanna mitään tautia enkä nai tuntemattomia naisia.
      Tutut tietävät etten käytä kumia eivätkä he itsekään sitä halua.

Naiset sanova olevansa rennompia ja nauttivansa enemmän kun ei tarvitse pelätä kortsun rikkoontumista.

Hämmästelen sinua kun naskentelet sellaisten miesten kanssa, että on käytettävä kortsua kun miehillä on tauteja. Eiväkö terveet ole sinusta kiinnostuneita?

• TÄH?

"Naiset sanova olevansa rennompia ja nauttivansa enemmän kun ei tarvitse pelätä kortsun rikkoontumista. " Naiset ovat rennompia ilman kortsua kun ei tarvitse pelätä, että kortsu menee rikki? Ei saatana mikä logiikka, idioottejako sä panet?

• jotenkin näin meni

Nykyinen naisystävä olisi antanut paljaalla jo ensimmäisenä iltana,
      laitoin kuitenkin kortsun. Myöhemmin toinen varvi vedettiin paljaalla.

Eksältä oli piuhat katkaistu, antoi myös paljaalla kun seksiin päädyttiin
      neljännellä tapaamiskerralla.

Yhdenillan suhde antoi myös paljaalla, en kysellyt tarvitaanko kortsua koska
      ikänsä (49v) puolesta raskaus epätodennäköinen. Myöhemmin selvisi ettei ole kohtuakaan.

Myöskin eräs pidemmäksi venynyt seksisuhde antoi paljaalla alusta asti.
      Sama juttu tässä koskaa ikää 50v niin en kysellyt tarvitaanko kortsua.

• slörps

2013
      Panee 50 vuotiasta.
      Mitä vittua nyt taas?

• On tässä jo

huhkittu paljaankansa 25 vuotta mutta vain aviopuolisoa.

• Esko-73

kaksikymppisenä 1990-luvulla sain helsingin yöelämässä huomata että naiset antoi usein panna paljaalla, niin himoissaan olivat. Kukaan ei ole kyllä ruokkomaksuista perään huuteleman, eli kai käyttivät pillereitä. Baareissa kyllä oli sellaista menoa, että huh! Nyt on kiva muistella jälkeenpäin.

• Ratsastajanainen

Annan rakastajalleni paljaalla, vaikka mitään ehkäisyäkään ei ole, se on niin kiimaista touhua... Ehdotin kyllä suhteen alussa kumeja ja olin paketinkin ostanut, mutta mies ei välittänyt.... Yleensä miehet eivät millään suostuisi käyttämään kumia...

• ehdoitta ilman

Rotunaiset ei anna sellaisille joden kanssa on käytettävä kortsua tautivaaran takia.
      Kumin puhkeamisen pelko tappaa nautinnon.

• ,m ngbfvc

Nainen antaa paljaana silloin kun on ilman vaatteita. Eri asia on, milloin nainen antaa paljaalla....

• Koripallomaila

Kaikki varatut joiden kanssa olen ollut ovat antaneet aina paljaalla ja rojut sisään... Siksi haen vain seikkailua vain varattujen kanssa...

• Paljaalla saava

Nainen joka nauttii siitä, että annetaan paljaalla antaa myös ottaa paljaalla, jos vain luottavat sinun olevan puhdas ja ovat itse puhtaita. Nyt kun mietin olen joutunut ainoastaan parisuhteessa käyttämään kondomia :/
      Hieman erikoista :D

• joukolainen4446

Naiset on aina antaneet paljaalla. Alussa itse käytin kumia, mutta pian tuli ehdotus että paljaalla vaan. Jälkeenpäin mietin että jotkut saattoi haluta "puolivahingossa raskaaksi". Ajattelin että jos nainen vaatii, hän ottaa vastuun myös raskauksista. Yhden yön suhteissa yritin saada kortsua jostain, mutta on sitä kännipäissä tullut könyttyä joskus ilmankin. Jälkeenpäin hirvitti. En suosittele.

• tinuri1

silloin yleensä kun haluaa tiineeksi,aika yksinkertaista vai mitä?

• aikuinen mies

Yksi sellainen about 65-vuotias kaunis leskirouva antoi iltapäiväkahvien jälkeen paljaana ja paljaalla. Päivällä ja varmasti selvinpäin. Avusti itse housujen riisumisessa. Aivan ihanat tissit ja luonnollinen karvatussu. Nostin polvet koukkuun ja rouva itse levitti vitun huulet levälleen että pääsin työntämään kalua sisään. Pikkuisen kun vielä hieroi klittaa niin johan lirahti kun orkku tuli. Piti vielä lähteä suihkuun jossa nussittin vielä seisaaltaan toinen jalka kainalossa. Lopuksi sain laskea spermat tisseille. Jos toisen kerran pääsen pillulleen, niin saa kyllä kermat pillun pohjalle.

• Kumiton

Saatan olla erikoinen tapaus mieheksi, mutta en ole koskaan pannut kondomin kanssa. En nyt mikään panomies olekaan, vain noin 20 naista takana, ikää 30v, mutta kaikkia olen nainut paljaalla. Kokemukseni mukaan nainen antaa paljaalla, kun:

- Himottaa tarpeeksi
      - On vakavampi suhde
      - Ollaan humalassa

Klamydian olen kärsinyt kumittomuudesta, en muuta. Ja nykyään kun olen steriloitu ei tarvitse pahemmin pelätä vahinkoraskauksia eikä naisen syödä hormoneja.

Olen kokenut, että kun intohimo on hurja ja molempia panettaa aivan hulluna, siinä ei pahemmin ehkäisyn perään kysellä, vaan pannaan rajusti ja heitetään järki hukkaan. Varmasti tyhmää, mutta myös erittäin nautinnollista.

• Anonyymi

Vaimoni paljaana siis alasti sängyssä
      Ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen vaati aina kumin päälle eikä suostunut syömään hormoneja.
      Puultahan se pano aina maistui koska olin tottunut panemaan paljaalla.
      Kerran sitten leikkasin kumin poikki ja olin asettanut kumin pallini päälle.
      Aloitettiin pano ja tuntui mukavalta kunnes vaimoni koitti pallini juuresta että onko kumi ja olihan se rengas paikallaan.
      Pano jatkui ja vaimoni tykkäsi kovi kovin.
      Laskin siemenet sisään ja otin kumin pois, kävin vessassa hävittämäss kumin.
      Vaimokin oli tyytyväonen eikä koskaan saanut tietää että laskin siemenet sisään eikä tullut raskaaksi.

• Anonyymi

Hah. Taatusti huomasi että torttu on saanut täytteensä.

• Anonyymi

Oman kokemuksen mukaan noin kolme tuntia tapaamisesta.

• Anonyymi

Nykyisen vaimoni tapasin hotellissa kun asuin pari viikkoa, tää blondi oli tarjoilijana kun ihastuimme. Elokuun pimeenä yönä lähdimme ilta uinille, ihastukseni otti mukaan pari lonkeroa.
      Olin herras mies en yrittänyt liikaa tulla iholle, blondi hyppäsi syliini järvessä ja alkoi suutelee kiimaisesti. Kannoin hänet ranta nurmikolle hän repi uima housuni jalastani, pyysi panen häntä tekee mieli. Kerroin mulla kortsuja ole, muistan sanoi haluan aitoa. Kiimaisempaa tavannut aiemmin, oikeestaan päätin seuraavana päivänä halun tollasen vaimokseni. Kahden kuukauden päästä muutimme yhteen jota jatkunut 30 vuotta. T. Onnellinen mies

• Anonyymi

Tämä viikonloppu työ tapahtui Savossa. Sovin keikkahomman lauantaiksi autotallin pistorasian asennukseen. Ajoin tallin luo ja kohta talon nainen kipitti talliin näytti paikan mihin halusi sähkörasian. Homma oli hetkessä tehty ja tunnelma katossa olihan nainen hyvin nauravainen. Ehdotin jos pääsisin sisälle niin en veloita mitään, nainen nauroi iloisesti ja suostui. Paljaalla vetelin noin kymmenkunta minuuttia. Punatukkainen juoksija vartaloinen nainen, tiukka pillu. Spermat sisäälle. Naisen miesystävä istui aurinkotuolissa talon takapihalla meidän puuhastellessa. tyytyväisenä ajelin kotiin päin. Terv. sähkäri

• Anonyymi

Alle 20 vuotiana olen käyttänyt viimeksi kondomia. Sen jälkeen 20v tullut seikkailtua liian monen naisen kanssa. Ja aina olen pannut paljaalla.

Saat panna paljaalla, kun etsit ns. tavallisia varattuja perheen äitejä tai siitä tasokkaampaa naista. Sekä esiinnyt itse varattuna perheellisenä herrasmiehenä.

Älä ole dorka ja pysy erossa helpoista saaliista. Näin panet jatkossa aina paljaalla. Pääasiassa saat laueta sisään tai naisen päälle.

• Anonyymi

Kerran järjestyi tilaisuus olla vaimoni siskon kanssa kahdestaan hotellihuoneessa. Panohalut olivat kovat sillä olimme kuolanneet toisiamme jo kauan.
      Vaimoni siskolta hävisivät kaikki estot ja sänkyyn päädyttiin alastomana.
      Se nautinnon hurma oli sanoinkuvamaton kun halasimme toisiamme.
      Ensin hekumallinen kieliorgasmi. Hän oli selällään haarat levällään ja kun lähestyin hänen pimppiään juhlakalullani niin pimppi oikein imaisi pallini sisään . Kaikki siemenet sisään viimeistä tippaa myöten.
      Ei kyselty ehkisymenetelmi kun himo vei meidät molemmat. Tämä rouva on naimisissa ja yhden lapsen äiti. Siis hyvin hedelmällisessä iässä ja heti antoi paljaalla panna. Hän sanoi sitten ettei ole mitään ehkäisyä.
      Kysyin , mitä sitten jos tulet raskaaksi. Hän sanoi menee miehensä piikkiin.
      Seuraavan kerran kun tavattiin niin kysyin että oletko raskaana, hän sanoi ettei ole.
      Illan mittaan pantiin taas siemeniä sisään.
      Useamman kerran nautittiin toisistamme ja pantiin siemeniä sisään.
      Vielä tänäpäivänäkään ei ole tullut raskaaksi. Sehän minulle sopii kun saa vierasta pimppiä välillä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      65
      2133
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1452
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1275
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      70
      1258
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1135
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      69
      960
    7. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      78
      942
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      919
    9. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      82
      868
    10. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      11
      835
    Aihe