Sain myönteisen työkyvyttömyyseläkepäätöksen Kevasta. Nyt kysyisin, jos jollain on kokemusta, että milloin maksetaan ensimmäinen erä? Päätöksessä tällainen lause: "Eläkkeen ensimmäisen erän maksamisesta teille annetaan erillisen selvitys." Milloinkohan tuo selvitys mahtaa tulla ja milloin maksetaan marraskuun takautuva eläke? Jatkossa minulle maksetaan kuukauden 3. päivä. Päätös tuli viikko sitten.
Milloin maksetaan eka erä?
1
173
Vastaukset
- Ex-hoitsu
Älä hätäile, kyllä se sieltä tulee.Tosin voi mennä hieman aikaa,että laskevat Sinulle oikea eläkkeen. Onnittelut eläkepäätöksestäsi.Sain itse samaisen päätöksen 1.10.2013 ja ensimmäinen eläke maksettiin 9.10.13. Tarkistathan,että veroprosenttisi on kohdallaan.Sekin selviää verotoimistossa käymällä tai soittamalla verotoimistoon.
Minulle tuli työeläkekortti ensin ja sitten muutaman päivän kuluttua päätös myönnetystä työkyvyttömyyseläkkeestä,jossa oli juuri tuo sama lause kuin Sinunkin päätöksessäsi.
Opetellaan nyt sitten olemaan eläkkeellä - varsin outo ja ihmeellinen tilanne
40 työvuoden jälkeen. Päivä kerrallaan - valoa kohti,valoa kohti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683