oon nähny paljo videoita ku keulitaa muskeleilla (esim. sabre turbo) gta v.ssä ja oon ite laittanu kaikki tehot sun muut täysii ja keulimaraudatki saa. joten tuntuu vähä ääliömäiseltä jos saa keulimaraudat mut ei voi keulii.... onks toi keulimis juttu sitte vaa xbox 360.selle, itellä on ps3. vai pitääkö käyttää koodeja :/ jos tiiätte jotain asiasta nii kertokaa ihmeessä :) ja sitte et onks se vaa story mode vai online, ite oon yrittäny kummassaki enkä oo tasasella saanu etu renkaita nousee yhtää....
miks en voi keulia gta v:ssä autolla ps3
gta v player
2
236
Vastaukset
- tru story
http://www.youtube.com/watch?v=MB83Cw8SJ04
En oo ite vielä kokeillu kun ei oo sopivaa autoa. Siellä vissiin pitäis auton sisällä näkyä nitropönttö ja se sit aktivoida jostain napista. - ieeegor
Onko joku onnistunut tässä vai onko tää ominaisuus jostain syystä otettu pois? Luin jotain sen tapaista että olisi jonkun päivityksen jälkeen kadonnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1074691
- 1464529
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464512- 1462954
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292508- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202118- 401819
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1761221