Siskoni pojalla oli koliikki.Hänelle puhuttiin lääkkeestä joka poistaisi sen heti mutta koska sillä on sivuvaikutuksia pojan ois pitänyt olla yön lastenklinikalla. Minulla on tyttö jolla on koliikki joten luulin tätä palturiksi ja neuvolassa ei tiedetty. Sitten anoppini kertoi samaa että hänen työkaverin esikoinen oli saanut lääkkeen yksityisen lääkärin kautta. Tänään luin siitä kuin hain koliikista tietoa www.vauvala.net siis lääke on olemassa ja kuinka monta tuskan tuntia!
Koliikkiin on apua vaikka heti!
4
3340
Vastaukset
- -janidas-
Käytimme reilun viikon ikäistä tytärtämme vyöhyketerapiassa 3 kertaa, ensimmäinen kerta auttoi jo.
- Nepukka
käytimme 7 viikon ikäistä poikaamme vyöhyketerapiassa 4 kertaa eikä siitä ollut mitään hyötyä. Kaikki keinot eivät tepsi kaikkiin, itse olen kokeillut kaikki kotikonstit apua saamatta. No 5 viikkoa on jo huutoa (iltapäivästä iltaan)kuunneltu, joten toivottavasti se 3 kk:een mennessä "paranee"...En muuten päässyt tuolla linkillä vauvala.net minnekään??
- hessu
Nepukka kirjoitti:
käytimme 7 viikon ikäistä poikaamme vyöhyketerapiassa 4 kertaa eikä siitä ollut mitään hyötyä. Kaikki keinot eivät tepsi kaikkiin, itse olen kokeillut kaikki kotikonstit apua saamatta. No 5 viikkoa on jo huutoa (iltapäivästä iltaan)kuunneltu, joten toivottavasti se 3 kk:een mennessä "paranee"...En muuten päässyt tuolla linkillä vauvala.net minnekään??
kuten totesit kaikki keinot eivät tepsi kaikkiin. Olin itse alkuun tosi epäileväinen, mutta kaverin kehotuksesta vein pojan terapiaan ja olonsa helpottui. Tuli vaan mieleeni, että terapeuteissakin voi olla eroja, jos talous antaa myöden, voisitte ehkä kokeilla vielä jotain toista? Kävipä miten vain, järjestä itsellesi välillä vapaa ilta niin jaksat paremmin! (Jos ei sukulaisia tai ystäviä käytettävissä, yhdeksi illaksi voisi varmaan saada vaikka Mannerheimin lastensuojeluliitosta hoitajan). Tsemppiä.
- Bina77
Nepukka kirjoitti:
Hae googlesta sanalla koliikki, ja se oli www.vauvat.net anteeksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."692372Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2512367- 1201558
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis411395Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641357- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821019Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73999Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999