Rytmihäiriöt

eräs

jäivät heti, kun kokeilin ja käytän nyt lisäravinnetta. Tri Tolosen Bio-Carnosin valmistetta.
Hiukkasenkin kahvia juotuani, alkoi jumputukset. Olen saanut beetasalpaajaakin kuukauden joskus vuosi sitten. Eivät vieneet häiriötä pois.
Jos nyt sitten tämä auttaisi, vaiken mainostaa haluakaan. Kokeilkaa vaikka huviksenne, tuote ei maksa paljon, mutta sydämeni sai rauhan joka toivottavasti jatkuu.

14

15578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jesse71

      Jätä kahvi pois, itellä oli samat ongelmat, kävin tohtorilla joka sano että mullon iso sydän, joka muljahtelee välillä. Kahvi, stressi, väsymys ja alkoholi lisää noita muljahteluja. Noista jätin kahvin pois ja samalla jäi ns. rytmihäiriöt. Kaffi ei vaan sovi kaikille...

      • kahvinarkomaani

        Paitsi vaikka kahvin pois jättämisellä jäis rytmihäiriöt pois niin tilalle tulee armoton migreeni, joka ei lähde millään maailman särkylääkkeillä pois. Ja siitäkös taas viimestään tulee rytmihäiriöitä..
        Oravanpyörässä ollaan juu.


      • .....
        kahvinarkomaani kirjoitti:

        Paitsi vaikka kahvin pois jättämisellä jäis rytmihäiriöt pois niin tilalle tulee armoton migreeni, joka ei lähde millään maailman särkylääkkeillä pois. Ja siitäkös taas viimestään tulee rytmihäiriöitä..
        Oravanpyörässä ollaan juu.

        Yritin itsekin jättää kahvin kokonaan pois rytmihäiriöiden vuoksi ja häiriöt häipyi, mutta päänsärky tuli tilalle. Päädyin lopulta jonkinlaiseen kompromissiin kahvin suhteen eli juon nykyään 4-5 kuppia päivässä (aiemmin tuplasti tuo määrä), häiriöt pysyy pois eikä kahvin puutteesta johtuva päänsärkykään vaivaa.


      • minä
        ..... kirjoitti:

        Yritin itsekin jättää kahvin kokonaan pois rytmihäiriöiden vuoksi ja häiriöt häipyi, mutta päänsärky tuli tilalle. Päädyin lopulta jonkinlaiseen kompromissiin kahvin suhteen eli juon nykyään 4-5 kuppia päivässä (aiemmin tuplasti tuo määrä), häiriöt pysyy pois eikä kahvin puutteesta johtuva päänsärkykään vaivaa.

        kun mulla on alkanut tulla niitä muljahteluja sen jälkeen kun aloitin kahvin juonnin?? olisikohan siitä johtuvaa..


    • rytmit

      Tuo oli todella mielenkiintoista, jos se tosiaan toimii! Olen seuraillut tätä rytmihäiriökeskustelua, monella tuntuu olevan sama vaiva, mutta ei mitään konkreettista hoitoa ole saanut. Beetasalpaajia minäkin söin vähän aikaa, mutta lopetin kun ei tuntunut vaikuttavan mitenkään, ja lisäksi ne laskee mun muutenkin jo alhaista verenpainetta. Minulla mitraaliläppä vähän falskaa (ultraäänellä todettu) En ole mennyt uudestaan tutkimuksiin vaikka ehkä pitäisi, kun siitä on jo joitakin vuosia aikaa. Tuntui ainakin silloin että sydänspesialistikin oli vähän sitä mieltä että vika on enemmäkin korvien välissä kuin sydämessä. Mitä siinä sitten enää sydäntä tutkimaan - stressi ja turha hermoilu pois vaan niin kaikki on hyvin...Mutta tota tohtori Tolosen valmistetta aoin kyllä kokeilla hetimiten! Kerron jos auttaa!

      • Heart

        Ubikinon -pillerit auttavat myös - sopinevat myös yhteiskäyttöön "Karnosiinin" kanssa.

        Itse sain niistä myös selkeästi energiaa - huomasin eron alle kahdessa viikossa. Nyt olen popsinut jo kolmisen vuotta - myös flimmerit hävisivät.
        Tolosen "sedän" tuotteet ovat tosin niin hintavia, että olen tyytynyt toisen valmistajan tuotteeseen, jossa pitoisuus on ihan sama.


      • podoff
        Heart kirjoitti:

        Ubikinon -pillerit auttavat myös - sopinevat myös yhteiskäyttöön "Karnosiinin" kanssa.

        Itse sain niistä myös selkeästi energiaa - huomasin eron alle kahdessa viikossa. Nyt olen popsinut jo kolmisen vuotta - myös flimmerit hävisivät.
        Tolosen "sedän" tuotteet ovat tosin niin hintavia, että olen tyytynyt toisen valmistajan tuotteeseen, jossa pitoisuus on ihan sama.

        Karnosiini on sellainen aine joka kelatoi raskasmetalleja kuten elohopea ja tästä syystä perimmäinen syy voi olla myös amalgaamipaikoissa joiden elohopea ei näin pääse vaikuttamaan rytmihäiriöitä aiheuttavasti.


      • rytmit
        podoff kirjoitti:

        Karnosiini on sellainen aine joka kelatoi raskasmetalleja kuten elohopea ja tästä syystä perimmäinen syy voi olla myös amalgaamipaikoissa joiden elohopea ei näin pääse vaikuttamaan rytmihäiriöitä aiheuttavasti.

        Kiitos kaikille! Teillä on tosi mielenkiintoisia vihjeitä miten voisi päästä eroon n.s hyvänlaatuisista rytmihäiriöistä, jotka kuitenkin ovat erittäin kiusallisia. En ole vielä näitä luonnonmenetelmiä ehtinyt kokeilla, mutta ilmoitan taatusti jos joku auttaa :) Amalgaamipaikkojakin minulla on vielä jonkun verran, kai ne pikkuhiljaa vaihtuvat keraamisiin, kun uusimisen tarve muutenkin tulee.


    • kokeiltu

      Aivan kuka tahansa saa rytmihäiriöitä, jos vain haluaa. Seuraava resepti on koeteltu: hankitaan kunnon kankkunen, juodaan 8-10 kuppia vahvaa kahvia ja aikaansaadaan kunnon orgasmi.

      Rytmihäiriöihin taipuvaisille suositellaan kolmasosa- tai kaksikolmasosa-annosta. Reseptin noudattaminen on kuitenkin aina käyttäjän omalla vastuulla.

      • sinikka

        kun en juo viinaa, edes olutta, juon vain kofeiinitonta kahvia, enkä myöskään saa orkkua. Silti sydän välillä muljahtelee.
        Luulitko olevasi kovinkin välkky?


      • kokeiltu
        sinikka kirjoitti:

        kun en juo viinaa, edes olutta, juon vain kofeiinitonta kahvia, enkä myöskään saa orkkua. Silti sydän välillä muljahtelee.
        Luulitko olevasi kovinkin välkky?

        Tuohon voisi sanoa, että sinulla on todella sydämesi suhteen ongelmia.


      • Kikka
        sinikka kirjoitti:

        kun en juo viinaa, edes olutta, juon vain kofeiinitonta kahvia, enkä myöskään saa orkkua. Silti sydän välillä muljahtelee.
        Luulitko olevasi kovinkin välkky?

        täällä. Ei viina, ei tupakkaa, ei kahvia ja lisälyöntejä ja tykyttelyä silti.Lääkäri sanoo niitä vaarattomiksi, mutta häiritsevät silti. Olen myös kokeillut magnesiumia mutta ei auttanut.
        Syön Tenopriniä (betasalpaaja) mutta ..hmm.. vähän apua mutta ei poista kokonaan oireita.


      • kokenut
        sinikka kirjoitti:

        kun en juo viinaa, edes olutta, juon vain kofeiinitonta kahvia, enkä myöskään saa orkkua. Silti sydän välillä muljahtelee.
        Luulitko olevasi kovinkin välkky?

        Minullakin on rytmihäiriöön betasalpaaja ja ACE-estäjä ja läpäisen ainakin tuon 2/3-testin, jos en ole väsynyt.

        Ovatko muidenkin rytmihäiriöt sellaisia, että ne esiintyvät pääosin vain levossa mutta eivät rasituksessa?


    • Anonyymi

      Yksi kupillinen kahvia laukaisee rytmihäriön

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7598
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      116
      2139
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1414
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1341
    Aihe