Pelottaa ;(

kauhistunuttyttö

Juuh elikkäs..Mun 2,5 vuotiaat gerbiilit on viimesen puolenvuoden ajan tapellu usein ,ja aina se pienempi koikoinen on ruvilla ja sillä puuttuu korvasta pala (koskaan ei kyllä ole tulehtunut) noh kuitenkaan tämä ei ollut pääasia.vaan se että tällä samalla gerbiilillä on vaaleanpunainen kookas patti mahassa joka taitaa olla kasvain ,ei vuoda verta eikä näytä haittaavan gerbiilin elämää ..olen kuitenkin patin huomattuani itkenyt kokoajan sitä että gerbiili varmaan kuolee siihen ,ja muutekin säälittää kun se on aina osapuoli joka saa pahasti selkäänsä tappeluissa ,mitä teen?! Mitä jos joku päivä tappelussa kasvain repeää tai jotain :ooo ne ovat siis koko ikänsä yhdessä olleita veljeksiä ,ja toisella ei ole mitään vaivoja.Help !;(

8

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • griml

      Jos ne on jo puolen vuoden ajan repiny toisiaan niin ois varmaan kannattanu erottaa jo ajat sitten.. Ja jos tosiaan on kasvaimesta kyse niin suosittelen lopetusta. Vaikka se gerbu nyt eläiskin ihan normaalin näkösenä niin se ei tarkota etteikö sitä vois koskea, saaliseläin ei näytä kipuaan.

      • aloittaja___

        Gerbiilin tila huononi...se on nyt kuollu ja kuopattu.


      • Aksus
        aloittaja___ kirjoitti:

        Gerbiilin tila huononi...se on nyt kuollu ja kuopattu.

        Otan osaa ;( muista olla toisen gerbiilisi kanssa nyt enemmän, kun se on yksin (ellet aijo ottaa lisää?)


      • __aloittaja__
        Aksus kirjoitti:

        Otan osaa ;( muista olla toisen gerbiilisi kanssa nyt enemmän, kun se on yksin (ellet aijo ottaa lisää?)

        Kiitän


      • Aksuz
        __aloittaja__ kirjoitti:

        Kiitän

        Ei sinun yhtä gerbiiliä kannataisikaan ottaa, koska sitten kun tuo nykyinen kuolee niin se 'uusi' jäisi yksin.
        Mieluummin kaksi. Jos gerbiilisi viihtyy yksinään, kannattaa miettiä kannattaako ottaa lisää.
        Onko gerbiilisi uroksia vai naaraita?
        Muistaakseni mitä olen lukenut/kuullut, niin urokset on helpompi totuttaa uusiin, kuin naaraat ( jotka ei välttämättä totu koskaan uusiin)


    • Mä veikkaan et sille ei kyllä kannata hankkia kaveria, kerta Se kiusasi edellistäkin noin paljon :/

      • Aksuz

        No se, kaikki ei ole samanlaisia ja ehkä juuri tuo gerbiili haluaa elää yksin.


      • aloittaja täällä taas
        Aksuz kirjoitti:

        No se, kaikki ei ole samanlaisia ja ehkä juuri tuo gerbiili haluaa elää yksin.

        Gerbiilini on uros ,se on viihtynyt varsin hyvin yksinkin ,ainakin tähän asti .en ole ottamassa uutta kaveria gerbiilin luonteen takia (välillä agressiivinen)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe