MItes muilla, paljonko mittarissa? Itsellä siis tuo 94vuosimallin farkku pasuuna, 2l bensakoneella (16v, GT) 150hp.
_KONETTA EI OLE VIELÄ KERTAAKAAN AVATTU_
Uskomattoman kestävä laite. Kori alkaa häipymään alta mutta koneessa riittää ruutia! Ei savuta ja käy nätisti.
Rakastan mun pasuunaa
Passat 35i mittarissa 850tkm
3
291
Vastaukset
- Laitoit väärin
Siis bensa auto?tarkoitit varmaan 85000km
Koska dieseleitä menee vanhoilla passateilla pahimillaan noihin mainitsemiisi kilometreihin 2-3 kpl konetta. - rakkaudestavolkkarii
Nyt mittarissa 865tkm.
Mites muut.. 300tkm ja koko paske paaliin? :) täytyis hakee saksast toinen tällänen... kori alkaa hävitä!!!! - lifestyle vw
Hahaha, ai 850tkm dieselpassatissa toinen tai kolmas kone menossa? :D, ei taida "Laitoit väärin" paljoo tietää volkkareista, jokunen vw ollut ja aikasempiki 530tkm ajettu diesel ja konetta ei ollu vaihettu ja hyvin toimi, ja näil vanhojen passatin bensakoneilla sen 400-500tkm ajaa ihan helposti, enemmänki kuha huollot tehty oikein. :), nyt alla 35i -93 passatti, 328tkm mittarissa ja ei mitään vikaa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764