Onko joku hurrikaani saanut ihan hepulin siivousinnossaan, kun näin puhdasta jälkeä viestien poistossa tehnyt. Jo on totisesti jossain päin pääkoppaa naksahtanut. Perjantaina viimeks suht viel paikoillaan olivat, mitä ootte täällä hommailleet, no tuo vaan ihan retorinen kysymys, ei välttämättä tarvitse kertoo. Ihmettelyni vaan ilmituon. Liekö tukkoon lyönyt ylläpidon robotinkin, huh, jotenkin ihan pahalta tuntuu.
Lempäälän maalaisidyllissä minä katajanoksia ja puolukanvarpuja keräilemässä ja kyläilemässä, onneks en täällä paikalla kun hurrikaani iski.
Onko Eino käynyt kylässä
13
79
Vastaukset
No hei! Sen jälkiä minäkin tuolla aurinkoisessa säässä hieman siivoilin. Lentohan se voi olla edessä kun tässä taas kyydissäsi kirjoittelen, mutta lennetään sitten yhdessä:D
Kauan en ehdi kun on lähdettävä ruuan hankintaan, tuo sairaanhoitajatyttö tulee huomenna vapaapäivänään tervehtimään, ja laitan meille jotakin hyvää syötävää. Sitten en näekään häntä ennenkuin tammikuussa Afikanloman jälkeen.
Nyt meen suihkuun, ja sitten puhtaat vaatteet ylle,..heippa- susmorsian ek.
Kyllä se on virikkeellistä aina tuo kaupoillakäynti täällä Hervannan DUO:ssa.
Taas kerran sanon, miten ihmiskirjo on rakastettavan monipuolista omine puutteineen ja plussineen. No mietin kyllä, mitä sanaa vois käyttää kirjo-sanan sijasta, ni en ens aattelulla ainakaan keksinyt. Siis laidasta laitaan mitä erilaisimpia ihmisiä. Ei mutta herranen aika, miks puhutaan puutteista, nyt minuu hävettää. Mitä se sitten tarkottaa...ihminen puutteineen. Onks meillä herrankiesus määrätty, millanen ihmisen pitäs olla. No millanen?
Eiks oo muka kunnollisii ihmisii vaivaset, linkkaavat, keppien tai rollaattorien kans liikkuvat, entäs peräti vammaset. Eiks oo hirvee sana....vammaset. Entäs laitapuolen väki,täällähän sitäki porukkaa enemmän varmaan kuin Stokkan seutuvilla. Taas jäin ihmettelemään....laitapuolen väki. Mistäs sen tietää ja näkkee, että on ´laitapuolelta´. Tai että on joskus ollu siellä laitapuolella,mut sit tullu ihan kunnon ihminen....heraisä, miten kunnioitettavaa, peräti ´kunnon ihminen´.
Nyt on parasta jättää tää kirjotushomma tähän, tuli vaan tällanen inspiratsiooni.
Alussa ei tiiä, kirjottasko mittään ja sitten....sanat suussani sulavat, puheet putoelevat, se on varmaan tää laulunlahja ihmisellä.Nyt uskallan mieki kehaista, ku oon huomannut muidenkin oisiaan kehuvan.. Mukavasti nuo sanat ja sanojen pohdinnat sulta putoilevat. Puttoilevat, niin sieltä korvien välistä impulssi lähtee liike-ja koordinaatiohermoja pitkin sormien liikuttajalihaksiin ja ihan oikeisiin kirjaintökkeleihin. Siinä on taas apuna tuo tärkeä näköaisti.
Minä en nyt mene laitapuolelle vaan siirryn lyhentämään tyttäreni hiuksia ja muotoilemaan ne nätiksi. Niin on tuolla paksut ja runsaat hiukset kuin oli minullakin ennen. Mutta kun paljon on ollut on niitä vieläkin jonkinverran jäljellä.- susmorsian ek.
katleijanen kirjoitti:
Nyt uskallan mieki kehaista, ku oon huomannut muidenkin oisiaan kehuvan.. Mukavasti nuo sanat ja sanojen pohdinnat sulta putoilevat. Puttoilevat, niin sieltä korvien välistä impulssi lähtee liike-ja koordinaatiohermoja pitkin sormien liikuttajalihaksiin ja ihan oikeisiin kirjaintökkeleihin. Siinä on taas apuna tuo tärkeä näköaisti.
Minä en nyt mene laitapuolelle vaan siirryn lyhentämään tyttäreni hiuksia ja muotoilemaan ne nätiksi. Niin on tuolla paksut ja runsaat hiukset kuin oli minullakin ennen. Mutta kun paljon on ollut on niitä vieläkin jonkinverran jäljellä.KIVAT SULLE.....oioi, ihan huudahdin!
Minullakun tavallista tällanen, että yht´äkkii heitättää, tunti sitten väsyttikin eikä oikeen innostanu mikkään. Nyt aallon pohjasta nousi meren neito merenneito ja alkaa uutterasti silittää pyykkiänsä. Pitäs vaihtaa olkkariin villaset talviverhot, on mulla sellasta arvokastaki tavaraa!!! Ukkoo ei oo ennää virittämässä, näpräämässä verhoja tangolle, mut kylhä hätä aina keinot keksii. susmorsian ek. kirjoitti:
KIVAT SULLE.....oioi, ihan huudahdin!
Minullakun tavallista tällanen, että yht´äkkii heitättää, tunti sitten väsyttikin eikä oikeen innostanu mikkään. Nyt aallon pohjasta nousi meren neito merenneito ja alkaa uutterasti silittää pyykkiänsä. Pitäs vaihtaa olkkariin villaset talviverhot, on mulla sellasta arvokastaki tavaraa!!! Ukkoo ei oo ennää virittämässä, näpräämässä verhoja tangolle, mut kylhä hätä aina keinot keksii.Eikka viskoi kaiken irrallisen pihalla kovalla tohinalla. Olin päivänvalon ajan ulkona. Hämärän tultua näin, että sähköt olivat olleet poikki jollain aikaa päivästä. Tuulispäänä tuli, hiukan leppyneenä siirtyi itärajan suuntaan.
Kuitenkaan ei yhtään satanut. Tänäänkin puhalteli vielä reilusti. Aamulla -3C kylmän puolella.
Ai teilpäin mellasti, täällä suht. vaisua oli, kaiketi eikka tiesi, että Hervanta pitää jättää rauhaan, sopivasti vain sus´ille myrskyä, sillä jos kaks myrskyy vastakkain sattus, niin siitäpä vasta tupen rapinat syntys.
- Atolfia
Ei tullut Eino meille kylään, vaikka niin odottelin yömyöhään. Kun mokomat ilmoitteliva ja varoittelivat Eino vaarallisuudesta.
Kyllähän tuo tuuli puita heilutteli ja lintuja keinutteli, mutta siihen se jäi.
Ei nuo sanat nyt putoile, eikä kielelleni kirpoile, niinkuin susmuorilla.
Nukkumahan taidan lähteä, että jaksan aamulla jumppaan lsonnustautua.
Hyvää Yötä! - ihmetyttää
Kuinka noin fiksuna itseesä pitävä Kurdin Morsian änkeää tänne meidän tyhmien halveksittujen ja säälittäviem palstalaisten pariin miks ei hakeudu niiden virolaisten tai ihannoimiensa Kurdin pariin, Veisi sitten kaasonsa mennessään.
- juujjuu
yhtäläisyyttä sanomisissasi on ylösnostetussa Kalakotkas...munat ketjussa. Sielläkin tuosta kurdista kirjoittelit.
alkaa selvitä myyräntyö, josta syyttömät saaneet kärsiä - juupajuu
juujjuu kirjoitti:
yhtäläisyyttä sanomisissasi on ylösnostetussa Kalakotkas...munat ketjussa. Sielläkin tuosta kurdista kirjoittelit.
alkaa selvitä myyräntyö, josta syyttömät saaneet kärsiänäin
HUOMATKAA
tämä sama aamulla ylösnostetussa vanhassa ketjussa
>>Ihmetyttää
12.7.2012 09:15
Kuinka noin fiksuna itseesä pitävä Kurdin Morsian änkeää tänne meidän tyhmien halveksittujen ja säälittäviem palstalaisten pariin miks ei hakeudu niiden virolaisten tai ihannoimiensa Kurdin pariin, Veisi sitten kaasonsa mennessään.
- tuoksuvattu*
Kuinka aikuiset ihmiset viitsivätkin tuollaisia viestejä kuin tuossa - ihmetyttää, juujju ja juupajuu- viitsii/-vät kirjoittaa.
Luulisi jo tällä iällä osaavan muutakin.
Itsensä noilla kirjoituksilla häpäisevät, ei Susmorsianta, tai Katleijaa.
Aloitetaan kaikki kirjoittamaan vain mustalla nikillä, vaikka lausenpätkillä, ei ainakaan tuo kiusanhenki osaa hyökätä niskaan jokaisen viestin jälkeen.
Unohdan rekatun nikkini ja alan kirjoittamaan jollain kirjoitusmerkillä, olkoon se vaikka 0 0, koska nollaksihan täällä arvioidaan, kirjoitti mitä kirjoitti. - nimeämätön
Kun eivät ymmärrä mielikuvituksesta mitään, niin nielevät kateuksissaan kaiken mitä kirjoitetaan, hah haa.
Hyvin kirjoitat tuoksuvattu* olet sitten nimelläsi tai ilman! - jjoutava
Jos plussan itselleen laittamisesta syyttäminen on mainitsemisen arvoinen asia, niin kertoohan se jo paljon. Tosin jäihän se mieleeni kun siihen reagoitiin niin voimakkaasti. Totuus tapahtumassa oli että Liisa esiintyi rekkaamattomana ja luulin jonkun kiusaajan kirjoittaneen "Liisana" ja luulin että här-näsin tätä kiusaajaa.
Jos ihminen on työssään hoitanut noin tärkeää tehtävää luulisin että pystyy asiallisesti hoitamaan omat ongelmansa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147394
- 594742
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434714- 753408
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301840- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361557
- 1431307