Alle 11v EI TODELLAKAAN ole mikään teini!!!!!

www.com.com.www

Miksi ihmeessä jotkut ihmiset (varmaan juuri itse nämä alle 11v naperot) väittävät, että 8v olisi jo joku teini?! Alle 11v on pikkulapsi. Tämä on tosiasia ja fakta josta ei mihinkään pääse.
Varhaisnuori alkaa olla siinä 11-12v iässä, vaikka jotkut ocatkin 11-vuotiaina vielä aika kakaroita.
TEINI on 13v ja siitä sitten ylöspäin. Murkkukin on kuitenkin lapsi, mutta nämä 10v Maijuli-Keijuli-Janetet ja Jani-Oskari-Pellervokullervot voi pysyä poissa meikkiosastolta, ja jäädä barbihyllyn ja automaton luokke kotiin mamman kanssa.
Voisi sanoa, että n.12v varhaisnuori kykenee jo irrottautumaan vähän sinne aikuisten maailmaan, mutta on täysin naurettavaa väittää, että 9v Maijukka-Victoriat sinne kuuluisivat. 9v EI ole minkään sortin "esiteini", vaikka mikä Einstein olisi.
Toivon, että tämä palopuhe riittää häätämään kakarat tältä palstalta, jotta OIKEAT varhaisnuoret ja teinit saisivat rauhassa keskustella.

Olen puhunut.

36

4860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se "kakru"

      Olethan sinä oikeassa vaikka minä satun olemaan se "pikku kakru"....
      Mutta yksitoista vuotias on jonkin sortin esiteini, mutta kyl mä ny sen tiesin että teinejä ei olla -.- olen samaa mieltä että täällä on turhia asioita paljon, mutta jotkut taas osaavat kirjoittaa vakavasti. Kaikki nimenomaan MURROSIKÄISET saavat olla täällä. Nuorille (eli noin kolmetoista vuotiaille) on oma palstansa mutta katsos kun me EMME pääse sinne koska olemme vasta näitä esiteinejä niin siksi me kirjoitamme tänne! Pakko myöntää että teksti joissain kohdissa oli myös loukkaavaa. "Leikkikää ny niillä barbie nukeilla ja pikkuautoilla" Minä lopetin barbit jo viisi vuotiaana ja pikkuautot myös kun ne eivät kiinnostaneet.
      Kaikki hei kehittyvät myös aikanaan joitakin kiinnostaa meikit joitakin ne sellaset lelut. Elkää te aikuiset aliarvioi meitä! Tai te "oikeat teinit". Myös aina joissain kun on kirjoittanut esim. 11 vuotias esim. Että häntä aliarvioidaan niin sieltähän tulee kommentti että "vittuun täältä vitosluokkalaiset!".
      Vaikka minä olen se "pikku kakru" niin minä puhuin nyt vakavasti!
      OLEN PUHUNUT!

    • kokemus puhuu

      Kakru hei kun kasvat ja katsot peruskoulun jälkeen 11-vuotiaita niin huomaat mistä puhutaan. Itsekin kun olin tuon ikäinen luulin olevani viisas ja vanha yms. Mut näin jälkikäteen huomaan kuinka pieni vielä silloin olikaan... ja nyt ollaan täysikäisiä ja työelämässä, kuinka helppoa se olikaan tuon ikäisenä aijai:)

      • ...

        Loukkaavaa...


      • ThePandaEye
        ... kirjoitti:

        Loukkaavaa...

        Enään ei eletä -70 lukua :)


      • 0hhoh

        Mielestäni nimimerkki "kakru" vaikuttaa huomattavasti fiksummalta kuin useimmat s24-palstoille kirjoittavat. Lukekaas vaikka tuota "perhemuodot" osiota. Sääliksi käy, jos kaikilla sinne kirjoittavilla on omia lapsia.


    • Mothafugaz

      oli sitten ihan pakko yleistää toi Oskari nimikin, ite oon Oskari-niminen 14v poika :D ja samaa mieltä et ku olin nuorempi luulin että olin joku kova jäbä 10vnä ja kaikki diileritki kattos mua sillee et tuolt tulee tän lähiön kingi... :p ja toki en halua mustamaalata kaikkia alle 13 vuotiaita, se on vain numero, mutta he eivät silti ole teinejä vaikka luulisivat (kuten ap sanoi). Sekin on tosi provosoivaa et jotkut 9v tulee "mun poikkis jätti mut" ja oon nähny niin vitun monta 10v lasta jotka luulevat olevansa aikuisia vaikkeivat ole. Minun mielipide, aukokaa päätänne vittu ihan sydämenne kyllyydestä.. Fuck it.

      • llkkv

        No olen 10 vuotias tyttö ja olen huomannut että rinnat ja häppykarvat ovat kasvaneet rutkaa vauhtia ne ovat jo kokoa 55cm kokoiset päältä
        Niin enkö ole teini?


      • -------
        llkkv kirjoitti:

        No olen 10 vuotias tyttö ja olen huomannut että rinnat ja häppykarvat ovat kasvaneet rutkaa vauhtia ne ovat jo kokoa 55cm kokoiset päältä
        Niin enkö ole teini?

        Et ole teini, mene kirjoittamaan ja avautumaan vaikka tuonne "nuoret" osastolle, ei tää murkkupalsta oikeen teille kuule. Ja ei et ole teini.


      • llkkv
        ------- kirjoitti:

        Et ole teini, mene kirjoittamaan ja avautumaan vaikka tuonne "nuoret" osastolle, ei tää murkkupalsta oikeen teille kuule. Ja ei et ole teini.

        Täytin tänää 11v


      • 62234363
        ------- kirjoitti:

        Et ole teini, mene kirjoittamaan ja avautumaan vaikka tuonne "nuoret" osastolle, ei tää murkkupalsta oikeen teille kuule. Ja ei et ole teini.

        Ei ehkä ole teini, mutta murrosikäinen, joten palsta kuuluu myös hänelle


      • So...?
        llkkv kirjoitti:

        Täytin tänää 11v

        Tässä ei kysytty kenellä on synttärit


      • Anonyymi
        llkkv kirjoitti:

        No olen 10 vuotias tyttö ja olen huomannut että rinnat ja häppykarvat ovat kasvaneet rutkaa vauhtia ne ovat jo kokoa 55cm kokoiset päältä
        Niin enkö ole teini?

        Et ole!


      • Anonyymi
        llkkv kirjoitti:

        No olen 10 vuotias tyttö ja olen huomannut että rinnat ja häppykarvat ovat kasvaneet rutkaa vauhtia ne ovat jo kokoa 55cm kokoiset päältä
        Niin enkö ole teini?

        Voisitko nyt ymmärtää alle 13v ei ole teini vaikka olisikin kehitystä tapahtunut niin et ole. 13-vuotiaiden silmissä näytät todella nuorelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko nyt ymmärtää alle 13v ei ole teini vaikka olisikin kehitystä tapahtunut niin et ole. 13-vuotiaiden silmissä näytät todella nuorelle

        Mutta silti sulla on jo murrosikää vähän, olet silti vasta lapsi


      • Anonyymi
        llkkv kirjoitti:

        No olen 10 vuotias tyttö ja olen huomannut että rinnat ja häppykarvat ovat kasvaneet rutkaa vauhtia ne ovat jo kokoa 55cm kokoiset päältä
        Niin enkö ole teini?

        No et todellakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et todellakaan

        Sirkus kikkeli ja karvat kasvaa ei oo pikkuskidi


    • onnellinenmies

      ei se e ikä ratkaise.hyvä jos äiti ja isä on olemassa.älä laske millon oot missäki vaiheessa.luonto kyllä hoitaa

      • Nuori

        Virallinen teini- ikä on 13 vuotta.


    • :;:::;:

      11-vuotias ei ethkä ole teini, mutta 11.v voi olla murrosikäinen. Joten tämä palsta kuuluu vaihtelevasti noin 10.5 v- 15.v

    • nyt oikeesti

      öhöm. Saannen muistuttaa että 18 ovat murrosiässä usein...

      • jäbä

        Moi auttakaa olen 13 v ja haluun iha hirveesti pillua Se alkaa jo vaivata


      • 10v-Tyttö
        jäbä kirjoitti:

        Moi auttakaa olen 13 v ja haluun iha hirveesti pillua Se alkaa jo vaivata

        .............


    • TuT

      Okei,voin sanoo että murrosikä ja "teininä olo" on kaksi eri asiaa.Murrosikä on tytöillä se kun kypsyy ja kasvaa eli menkat,tissit jne. Teinit on n.13-19v ihmisiä.Mutta on loukkaavaa "pysykää poissa meikki osastolta"leikkikää barbeilla ja pikku autoilla" se on just se murrosikä kun meikit alkaa kiinnostaa mut kuule sinä et tiedä vaikka 11v tytöllä olisi akne niin on pakko kuule peitellä sitä.Minulla on akne ja kuule voin iloksesi kertoa että en saa sitä piiloon jos en käytä peite aineita yms.

    • 0hhoh

      Tämä on Murrosikä-palsta, ei teinipalsta.

      Murrosikä eli puberteetti on ihmisen kehityksessä vaihe, jossa saavutetaan sukukypsyys[1] ja ihmiselimistö kehittyy biologisesti aikuiseksi. Fyysinen murrosikä alkaa tavallisimmin 9–14 vuoden iässä... (Wikipedia)

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Murrosikä

    • Tossateiniikä

      ThirTEEN , fourTEEN, fifTEEN, sixTEEN, sevenTEEN, eighTEEN, nineTEEN TÄSSÄ ON TEILLE MERKKI MITKÄ OVAT TEINEJÄ : TEEN!!!!

      • HU0M

        Murrosikä ja teiniys on eri asia!


    • 11vgirl

      Maijuli-Keijuli-Janette :D reps

    • 11VGIRLY

      olen 11v tyttö ja minulla on alkanut kasvaa rinnat ja o alkanut jo menkat se on mielestäni pelottavaa sillä kenelläkään muulla meidän luokalla ei ole alkanut (ehkä) enkä uskalla puhua siitä kenellekkään .en tiedä mitä tekisin muut luokkalaiseni pilkkaavat minua siitä ja meillä on ensi torstaina uintia jään varmaan kotiin.voiko joku auttaa enkä minä itseäni teiniksi kutsuisi mutta murrosikä on alkanut joten koen voivani olla tällä keskustelu palstalla .mielestäni ei ole kohtuullista määritellä kuka on teini ja kuka ei.ja sitä paitsi minä olen mieluummin meikki hyllyllä kuin katselemassa barbieita ja pikku autoja,lopetin niillä leikkimisen 6-8 vuotiaana.KIITOS

    • Case-Closed

      Tämä ei edes ole mikään teinipalsta, vaan palstan aihe on murrosikä.

      Ainakin Wikipediassa sanotaan fyysisen murrosiän alkavan 9-14 vuoden iässä.

      Teini-ikä on sitten eri asia.

    • Anonyymi

      Mikä on varhaisnuori?

    • Anonyymi

      Alle 11vee ei ole teini eikä varsinkaan pikkulapsi. Mielestäni varhaisnuori on noin 9 tai 10-12v ja 13plus vuotiaat on sit teinejä. Mielestäni pikkulapsii on kaikki 3-5vuotiaat.

    • Anonyymi

      Jep!☺👍

    • Anonyymi

      musta jotkut 8-9v on tosi pieniä että ei ne mittään teinejä todellakaan ole. Mutta jos olisitte itte tuossa iässä nii se on tosi painostavaa kun jotkut ylin12v tulee huutamaan tosta. Joo silti ei ole teinejä nähnykkää!

    • Anonyymi

      No tästä on jonku aikaa mut sillonku mun kaveri oli 10v sil Alko menkat JA ETTEI HÄN OLE TEINI VAI?!?

    • Anonyymi

      No täytän tänä vuonna 12. Ja rinnat , hypylarvat on jo kasvaneet äitini sanoi että minulla alkaa pian menkat et enkö muka ole?

    • Anonyymi

      Oon 11v ja teini!
      Mulla on alkanut jo kuukautiset ja käytän meikkiä päivittäin! Ja turha väittää vastaan!😠😠

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1868
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1808
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1791
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1125
    Aihe