Kun en ole twitterissä enkä facebookissa googlasin ja sain selville, minkälaisen härskiyden Tapio Suominen on Kiira Korvesta julkistanut.
Se on niin paha, naisasialiikkeenkin luulisi nyt nousevan barrikaadeille ja vaativan ko. selostajan häipymistä tv-ruudusta. Miehenä häpeän aikuisen miehen kloppimaista käytöstä.
Kiira Korpi on käyttäytynyt ja esiintynyt kunolla, aivan kuin fiksun naisen pitääkin. Hänestä ei voi olla muuta kuin hyvää sanottavaa. Häntä tulee arvostaa.
Hitsi, miten jolku mies voikin käyttäytyä noin typerästi!
Tunnetun urheiluselostajan törkeä twiittaus
20
1245
Vastaukset
Kyllähän urheilutoimittaja Tapio Suomisella heittää enemmän mitä psykiatri on ennakoinut. Ja eikun laulukuoroon, ettei TS laskettele lisää noita sukupuolirasistisia heittojaan YLE:n palkkalistoilla olevana.
- Totta puhut, ÇÇ ,
se ihminenhän „ „ „ „ „ !
- kauramuru
Sairastunut psyykkisesti ja pahasti. Toimii aivan samoin, kuin Mikael jungner. Twiitti sinne, toinen tänne, jutut ihan käsittämättömiä, ja joka toiseen väliin jotain "fiksuja" tokaisuja englanniksi. iso jytky odottaa vielä itseään. Pitkä terapia edessä.
- veli huominen
Mitäs möläytti? ei haukku tapa eikä katko luita, Julkkisten täytyy kestää paineita, tämä on psyykkausta v2022 Tukholman olympialaisiin. Siellä sitten on 11;toista. parikertaa persuksillaan,, siis pyllyllään,,.
Matti vanhasta kiusattiin 7v Susanna Ruususesta kirjaa myöten.. ja ei ollu moksiskaan,,
Haukkuihan joku hörökorva selostaja yle-selostaja Räikköstä urheilun Turhapuroksi, kun ote oli vähän herpaantunut selkävian ja 15 000 000€ palkkarästeistä. - hohhh
Kyllä Kiira muutaman vitsin kestää. Täällä taitaa olla muutama tosikko liikaa kirjoittelemassa. Suomessa on näköjään kaksi henkilöä, joista ei saa vitsailla: Kiira ja Katri Helena. Näpit irti heistä, tai papparaiset suuttuu.
- KUKA täällä haluaa
aina jonkun HENKILÖN nimen otsikoksi, ja sitten aivan kuin raadonsyöjät kaikki sitä raatelemaan! Oletteko petoja?
- Kyllä jo tuntevat ka
kaikki ja tietävät susmuorin kaasoinee.
- hyi
Pahuus sinussa riekkuu ihmisparka!
- silmät auki
haju itse taas ahkerana palstalla
- törkeää toikin
silmät auki kirjoitti:
haju itse taas ahkerana palstalla
Www.pikavippiluottotiedottomalle.com
- Makriina ek
Wanhan ajan gentleman-asenne on jätetty taakse ja jokainen saa toteuttaa itseään ja ravistaa turhat estot harteiltaan.
Lähimmäistemme kunnioitus on turhaa painolastia aina kovenevassa maailmassamme. Naisten alistaminen on ollut kautta aikojen miesten oikeus ja yksi sodankäynnin muoto. Kilpailu elintilasta laajenee nykyisin jo sukupuolten väliseksi, sillä enää ei ole esteitä naistenkaan päästä urheilutoimittajiksi ja muihin miehisiin ammatteihin. Pelkona on, että he jopa selviytyvät paremmin näissä tehtävissä.
Kaikki keinot on otettava käyttöön. Pitää saada sanoa ja pitää ymmärtää huumoria. Pitää oppia ymmärtämään, että demokratiassa törkeileminen on sallittava kaikille tasapuolisesti, eikä jättää sitä vain arkisten kansanmiesten hoteisiin.
Mitä tahansa voit sanoa ja sitten pahoitella jälkikäteen ja huomauttaa, ettei ollut tarkoittanut loukata. Pikkumaisuutta ottaa nokkiinsa huumorimielellä heitetyt herjat.
Tähän nyt on opeteltava tyytymään. Kotikasvatus ja hyvät tavat ovat naurettavaa historiaa.- Hyvää että oikeuden-
mukaisuutta uskaltaa suoraselkäinen ja rohkea Makriina puolustaa. Aivan törkeätä kiroilemista ja haukkumista on tuo kolmen kopla harrastanut jo liian pitkään.
Myös muutama muu on rohkeasti ollut lopettamassa tuon susmuorin ilkeyden.
Kaikki olemme jo loputtomiin nähneet tuota kiusaamsta.
Ihan vain riittää, jos sus ja katleija ja joutava itse käyttäytyvät ihmisiksi. Mitään muuta ei tarvita tämän selvittämiseen. Nyt yrittävät vierittää syytä milloin kenenkin harteille. Pelkurit eivät uskalla myöntää totuutta, että itse ovat kiusaajia ollet jo vuosikausia. Hyvää että oikeuden- kirjoitti:
mukaisuutta uskaltaa suoraselkäinen ja rohkea Makriina puolustaa. Aivan törkeätä kiroilemista ja haukkumista on tuo kolmen kopla harrastanut jo liian pitkään.
Ihan vain riittää, jos sus ja katleija ja joutava itse käyttäytyvät ihmisiksi. Mitään muuta ei tarvita tämän selvittämiseen. Nyt yrittävät vierittää syytä milloin kenenkin harteille. Pelkurit eivät uskalla myöntää totuutta, että itse ovat kiusaajia ollet jo vuosikausia.Nimimerkille Hyvää että oikeuden-. (mikä nikkisi)
Kerroppa nyt kaikelle kansalle missä Katleijanen on sinua viimeksi kiusannut ja miten? Ei riitä että sanot "kaikkihan sen ovat huomanneet".
Tähänkään kuten en moneen muuhunkaan ketjuun ole viestiäkään kirjoittanut, silti näen nimeäni mainittavan samalla tavoin syyttämällä.
Jos ei tämä ole sitä vainoa ja kiusaamista niin mikä. Kyllä minä tästä kärsin.
(koetko tämänkin kiusaamiseksi kun yritän perusteluja sinulta kysellä)- MITÄ tapahtuu,
katleijanen kirjoitti:
Nimimerkille Hyvää että oikeuden-. (mikä nikkisi)
Kerroppa nyt kaikelle kansalle missä Katleijanen on sinua viimeksi kiusannut ja miten? Ei riitä että sanot "kaikkihan sen ovat huomanneet".
Tähänkään kuten en moneen muuhunkaan ketjuun ole viestiäkään kirjoittanut, silti näen nimeäni mainittavan samalla tavoin syyttämällä.
Jos ei tämä ole sitä vainoa ja kiusaamista niin mikä. Kyllä minä tästä kärsin.
(koetko tämänkin kiusaamiseksi kun yritän perusteluja sinulta kysellä)Katleija, jos lopetat tuon?
Tapahtuu RAUHA ja hyvä olo kaikilla.
LOPETA JO viimeinkin. - Makriina ek
Hyvää että oikeuden- kirjoitti:
Ihan vain riittää, jos sus ja katleija ja joutava itse käyttäytyvät ihmisiksi. Mitään muuta ei tarvita tämän selvittämiseen. Nyt yrittävät vierittää syytä milloin kenenkin harteille. Pelkurit eivät uskalla myöntää totuutta, että itse ovat kiusaajia ollet jo vuosikausia.Eivät minun kommenttini kuitenkaan ole ketään vastaan. Suon jopa Tapio Suomalaisellekin oikeuden sanoa mitä haluaa. Arvelen, etten ole siitä vastuussa.
Muistelen vain wanhaa hyvää aikaa. - Late Vaan*
MITÄ tapahtuu, kirjoitti:
Katleija, jos lopetat tuon?
Tapahtuu RAUHA ja hyvä olo kaikilla.
LOPETA JO viimeinkin.Minusta tässäkin ketjussa on aivan väärät ihmiset laitettu syytetyn penkille, On häpeällistä puskista nimitellä kiusaajiksi ihmisiä jotka ajattelevat omilla aivoillaan. Tässäkin moni nimetön syyttelee kiusaamisesta, miten voi kiusata ketään kun ei osoitetta ole. Jos kantti ei kestä lukea näitä sivuja olisi parasta ensin opeteltava itse kirjoittamaan niin ettei loukkaa ketään. Oman mielipiteen voi aina kirjoittaa kunhan muistaa sanoa tämä on minun mielipide.
Myös nämä sanat ovat omia mielipiteitäni. Late Vaan* kirjoitti:
Minusta tässäkin ketjussa on aivan väärät ihmiset laitettu syytetyn penkille, On häpeällistä puskista nimitellä kiusaajiksi ihmisiä jotka ajattelevat omilla aivoillaan. Tässäkin moni nimetön syyttelee kiusaamisesta, miten voi kiusata ketään kun ei osoitetta ole. Jos kantti ei kestä lukea näitä sivuja olisi parasta ensin opeteltava itse kirjoittamaan niin ettei loukkaa ketään. Oman mielipiteen voi aina kirjoittaa kunhan muistaa sanoa tämä on minun mielipide.
Myös nämä sanat ovat omia mielipiteitäni.Tuo Late Vaan on minun nimmari, opettelen välillä yhteenlaskua tunnustan edellisen omakseni.
Late Vaan* kirjoitti:
Minusta tässäkin ketjussa on aivan väärät ihmiset laitettu syytetyn penkille, On häpeällistä puskista nimitellä kiusaajiksi ihmisiä jotka ajattelevat omilla aivoillaan. Tässäkin moni nimetön syyttelee kiusaamisesta, miten voi kiusata ketään kun ei osoitetta ole. Jos kantti ei kestä lukea näitä sivuja olisi parasta ensin opeteltava itse kirjoittamaan niin ettei loukkaa ketään. Oman mielipiteen voi aina kirjoittaa kunhan muistaa sanoa tämä on minun mielipide.
Myös nämä sanat ovat omia mielipiteitäni.Nyt eletään kuitenkin aikaa, jolloin iltalehtien tietyt toimittajat suorastaan metsästävät näitä kohulausunnon antavia ihmisiä. Tulee mieleen, että näitä heitetään ilmoille huomionhakemiseksi.
Ihmiset tuhansissa ja tuhansissa lööppimainoksissa joutuvat tutustumaan näihin päivän mittaan. Vastaanotto on sekalainen. Kerron vain oman reaktioni urheilutoimittajasta; kusipää mikä kusipää.
Opiksihan se on myrskytyyli kokeneellekin varikselle. Viikon 47 isompi uutinen oli Einomyrskyn tuottamat monien miljoonien tuottamat €uromääräiset vahingot.
- Kertokaa!
Kertokaa mitä Kiirasta on kirjoitettu?!
- kurkista verhon taa
Ongelmana lienee niin kutsuttujen mielialalääkkeiden käyttö. Yleinen vaikutus masennuslääkkeistä on mania ja kasvava masentuneisuus, jota uskon, että saamme nyt hänenkin tapauksessaan todistaa.
Luulenpa siis, että vika ei ole henkilössä vaan meneillään olevassa 'hoidossa'. Toivotaan, että ymmärtää tai läheiset ymmärtävät sekaisen käytöksen takana olevan mielialalääke ennen kuin menettää työnsä ja suhteensa ja koko elämänsä.
Tapaus on hyvä osoitus meille kaikille siitä mitä psykoaktiiviset aineet voivat saada aikaan muutoin niin asiallisessa ihmisessä. Jonkun pitäisi pelastaa uhrit psykiatrian kynsistä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743670Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472896Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1712877Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572381Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612152- 1601850
- 781535
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378- 281350
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391332