Pietari ja Tallinna ovat lähempänä kuin Tukholma, ruotsalaisia löytyy suomestaa 2-3 sataa tuhattaa joten täälläkin hurreja näkee, kiitos hurrien valtakaudelle ovat talot suomessa ja ruotsissa ihan samanlaisia joten katsottavaa ei ole, hintataso ruotsissa sama tai erot ovat olemattomat, ostettavaa ei ole juuri mitään, kaikki sama mitä suomessa. Pietarissa ja Tallinnassa on kaiiki erilaista, siellä onneksi hurrit eivät ole isäntänä kuten suomessa ja erilaisuutta löytyy paljon, kulttuuri on valovuosia suomea edellä ja kukkarolle löytyy aina jotain erittäin edullista. Suomessa asuvat ruotsalaiset käyvät usein ruotsissa, se on ihan ymmärrettävä...kuka ei haluaisi isäinmaalla vierailla...
mitä haette ruotsista
13
224
Vastaukset
- Paitsi että
Eipä tuota aloittajaa auttaa voi kun nuo vaivat ovat aivan itse aiheutettuja.
- ymmärtämättömälle
"Pietari ja Tallinna ovat lähempänä kuin Tukholma,"
maailman kauneimmaksi mainittu saaristo ei ole lähelläkään tallinnaa tai pietariaTäältä Ahvenanmaalta (joka on Suomea) kestää nelisen tuntia Turkuun ja Turusta on vielä melkoisen pitkä matka Pietariin. Tallinnaan pääsee suoraan, mutta aika monta tuntia matka vie. Tukholmaan pääsee neljässä tunnnissa. Onko ap:llä ongelmia maantiedossa vai matematiikassa?
- Kaukana on
Joo, on kymmenien tuhansien kilometrien päässä siitä kauniista saaristosta, missä palmut huojuvat ja meri on kauniin sinistä sekä hiekka korallia.
- qwerty
"maailman kauneimmaksi mainittu saaristo ei ole lähelläkään tallinnaa tai pietaria "
Näinhän se on, kauneimmat maisemat näillä main alkavat noin neljä tuntia ennen Tukholmaan saapumista, tuosta Kapellskärin tienoilta.
Toki tiedän, että ne lähes kaikki ovat mantereen puolella, mutta laivalta kuitenkin ihailtavissa. Voihan joku toki pitää kauniina merimetsojen likaamia autioita karejakin Turun ja Maarianhaminan välillä. - Siellä kaunista
qwerty kirjoitti:
"maailman kauneimmaksi mainittu saaristo ei ole lähelläkään tallinnaa tai pietaria "
Näinhän se on, kauneimmat maisemat näillä main alkavat noin neljä tuntia ennen Tukholmaan saapumista, tuosta Kapellskärin tienoilta.
Toki tiedän, että ne lähes kaikki ovat mantereen puolella, mutta laivalta kuitenkin ihailtavissa. Voihan joku toki pitää kauniina merimetsojen likaamia autioita karejakin Turun ja Maarianhaminan välillä.Paljon kauniimpaa on Malediiveilla ja Karibialla.
- ymmärtämättömälle
ahvennainen kirjoitti:
Täältä Ahvenanmaalta (joka on Suomea) kestää nelisen tuntia Turkuun ja Turusta on vielä melkoisen pitkä matka Pietariin. Tallinnaan pääsee suoraan, mutta aika monta tuntia matka vie. Tukholmaan pääsee neljässä tunnnissa. Onko ap:llä ongelmia maantiedossa vai matematiikassa?
kenelleköhän kommenttisi oli tarkoitettu?
nyt se jäi hieman niinkuin ilmaan roikkumaan! - silmät auki
qwerty kirjoitti:
"maailman kauneimmaksi mainittu saaristo ei ole lähelläkään tallinnaa tai pietaria "
Näinhän se on, kauneimmat maisemat näillä main alkavat noin neljä tuntia ennen Tukholmaan saapumista, tuosta Kapellskärin tienoilta.
Toki tiedän, että ne lähes kaikki ovat mantereen puolella, mutta laivalta kuitenkin ihailtavissa. Voihan joku toki pitää kauniina merimetsojen likaamia autioita karejakin Turun ja Maarianhaminan välillä." Voihan joku toki pitää kauniina merimetsojen likaamia autioita karejakin Turun ja Maarianhaminan välillä"
kannattais pitää silmiä auki enemmänkin, ei sitä saaristoa turhaan ihastella ympäri eurooppaa, italiasta astikin on ihailtu
" kauneimmat maisemat näillä main alkavat noin neljä tuntia ennen Tukholmaan saapumista, tuosta Kapellskärin tienoilta"
avaappa joskus silmäsi tai ryyppää vähemmän matkalla, kyllä niitä mrtimetsojen tuhoamia saaria löytyy Furusundinkin tienoolla ainakin - qwerty
silmät auki kirjoitti:
" Voihan joku toki pitää kauniina merimetsojen likaamia autioita karejakin Turun ja Maarianhaminan välillä"
kannattais pitää silmiä auki enemmänkin, ei sitä saaristoa turhaan ihastella ympäri eurooppaa, italiasta astikin on ihailtu
" kauneimmat maisemat näillä main alkavat noin neljä tuntia ennen Tukholmaan saapumista, tuosta Kapellskärin tienoilta"
avaappa joskus silmäsi tai ryyppää vähemmän matkalla, kyllä niitä mrtimetsojen tuhoamia saaria löytyy Furusundinkin tienoolla ainakin"kannattais pitää silmiä auki enemmänkin, ei sitä saaristoa turhaan ihastella ympäri eurooppaa, italiasta astikin on ihailtu"
Voihan sitä ihailla italiastakin, mutta paikan päällä iskee karu todellisuus.
"avaappa joskus silmäsi tai ryyppää vähemmän matkalla, kyllä niitä mrtimetsojen tuhoamia saaria löytyy Furusundinkin tienoolla ainakin"
Ei ole vielä näiden 64 vuoden aikana tarvinnut ryypätä, ja silti näkyy siellä Furusundin tienoilla paljon muutakin kuin noita saaria. - ÅÅland
ahvennainen kirjoitti:
Täältä Ahvenanmaalta (joka on Suomea) kestää nelisen tuntia Turkuun ja Turusta on vielä melkoisen pitkä matka Pietariin. Tallinnaan pääsee suoraan, mutta aika monta tuntia matka vie. Tukholmaan pääsee neljässä tunnnissa. Onko ap:llä ongelmia maantiedossa vai matematiikassa?
Nyt tuli uutta tietoa:
"Täällä Ahvenanmalla (joka on Suomea).
Ahvenanmalla ei pärjää suomen kielellä kun taas Tallinnassa ihan hyvin. Kirjoittajan tiedot vaikuttavat omituisilta, mistähän on kuullut? - väärin
ÅÅland kirjoitti:
Nyt tuli uutta tietoa:
"Täällä Ahvenanmalla (joka on Suomea).
Ahvenanmalla ei pärjää suomen kielellä kun taas Tallinnassa ihan hyvin. Kirjoittajan tiedot vaikuttavat omituisilta, mistähän on kuullut?olen neljänä perättäisenä vuotena käynyt umpisuomalaisena ahvenanmaalla ja hyvin pärjännyt pelkällä suomen kielellä.
käyppä itsekin joskus paikan päällä tutustumassa asioihin ... - koralliriutoista
Siellä kaunista kirjoitti:
Paljon kauniimpaa on Malediiveilla ja Karibialla.
en kyllä vertais koralliriuttoja ja saaria samaan syssyyn, kaksi eri asiaa kun ovat
- ANDERS
MINÄ HAEN RUÅTSISTA MIESTÄ!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644