mitä haette ruotsista

en ymmärrä

Pietari ja Tallinna ovat lähempänä kuin Tukholma, ruotsalaisia löytyy suomestaa 2-3 sataa tuhattaa joten täälläkin hurreja näkee, kiitos hurrien valtakaudelle ovat talot suomessa ja ruotsissa ihan samanlaisia joten katsottavaa ei ole, hintataso ruotsissa sama tai erot ovat olemattomat, ostettavaa ei ole juuri mitään, kaikki sama mitä suomessa. Pietarissa ja Tallinnassa on kaiiki erilaista, siellä onneksi hurrit eivät ole isäntänä kuten suomessa ja erilaisuutta löytyy paljon, kulttuuri on valovuosia suomea edellä ja kukkarolle löytyy aina jotain erittäin edullista. Suomessa asuvat ruotsalaiset käyvät usein ruotsissa, se on ihan ymmärrettävä...kuka ei haluaisi isäinmaalla vierailla...

13

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paitsi että

      Eipä tuota aloittajaa auttaa voi kun nuo vaivat ovat aivan itse aiheutettuja.

    • ymmärtämättömälle

      "Pietari ja Tallinna ovat lähempänä kuin Tukholma,"

      maailman kauneimmaksi mainittu saaristo ei ole lähelläkään tallinnaa tai pietaria

      • Täältä Ahvenanmaalta (joka on Suomea) kestää nelisen tuntia Turkuun ja Turusta on vielä melkoisen pitkä matka Pietariin. Tallinnaan pääsee suoraan, mutta aika monta tuntia matka vie. Tukholmaan pääsee neljässä tunnnissa. Onko ap:llä ongelmia maantiedossa vai matematiikassa?


      • Kaukana on

        Joo, on kymmenien tuhansien kilometrien päässä siitä kauniista saaristosta, missä palmut huojuvat ja meri on kauniin sinistä sekä hiekka korallia.


      • qwerty

        "maailman kauneimmaksi mainittu saaristo ei ole lähelläkään tallinnaa tai pietaria "

        Näinhän se on, kauneimmat maisemat näillä main alkavat noin neljä tuntia ennen Tukholmaan saapumista, tuosta Kapellskärin tienoilta.
        Toki tiedän, että ne lähes kaikki ovat mantereen puolella, mutta laivalta kuitenkin ihailtavissa. Voihan joku toki pitää kauniina merimetsojen likaamia autioita karejakin Turun ja Maarianhaminan välillä.


      • Siellä kaunista
        qwerty kirjoitti:

        "maailman kauneimmaksi mainittu saaristo ei ole lähelläkään tallinnaa tai pietaria "

        Näinhän se on, kauneimmat maisemat näillä main alkavat noin neljä tuntia ennen Tukholmaan saapumista, tuosta Kapellskärin tienoilta.
        Toki tiedän, että ne lähes kaikki ovat mantereen puolella, mutta laivalta kuitenkin ihailtavissa. Voihan joku toki pitää kauniina merimetsojen likaamia autioita karejakin Turun ja Maarianhaminan välillä.

        Paljon kauniimpaa on Malediiveilla ja Karibialla.


      • ymmärtämättömälle
        ahvennainen kirjoitti:

        Täältä Ahvenanmaalta (joka on Suomea) kestää nelisen tuntia Turkuun ja Turusta on vielä melkoisen pitkä matka Pietariin. Tallinnaan pääsee suoraan, mutta aika monta tuntia matka vie. Tukholmaan pääsee neljässä tunnnissa. Onko ap:llä ongelmia maantiedossa vai matematiikassa?

        kenelleköhän kommenttisi oli tarkoitettu?
        nyt se jäi hieman niinkuin ilmaan roikkumaan!


      • silmät auki
        qwerty kirjoitti:

        "maailman kauneimmaksi mainittu saaristo ei ole lähelläkään tallinnaa tai pietaria "

        Näinhän se on, kauneimmat maisemat näillä main alkavat noin neljä tuntia ennen Tukholmaan saapumista, tuosta Kapellskärin tienoilta.
        Toki tiedän, että ne lähes kaikki ovat mantereen puolella, mutta laivalta kuitenkin ihailtavissa. Voihan joku toki pitää kauniina merimetsojen likaamia autioita karejakin Turun ja Maarianhaminan välillä.

        " Voihan joku toki pitää kauniina merimetsojen likaamia autioita karejakin Turun ja Maarianhaminan välillä"

        kannattais pitää silmiä auki enemmänkin, ei sitä saaristoa turhaan ihastella ympäri eurooppaa, italiasta astikin on ihailtu

        " kauneimmat maisemat näillä main alkavat noin neljä tuntia ennen Tukholmaan saapumista, tuosta Kapellskärin tienoilta"

        avaappa joskus silmäsi tai ryyppää vähemmän matkalla, kyllä niitä mrtimetsojen tuhoamia saaria löytyy Furusundinkin tienoolla ainakin


      • qwerty
        silmät auki kirjoitti:

        " Voihan joku toki pitää kauniina merimetsojen likaamia autioita karejakin Turun ja Maarianhaminan välillä"

        kannattais pitää silmiä auki enemmänkin, ei sitä saaristoa turhaan ihastella ympäri eurooppaa, italiasta astikin on ihailtu

        " kauneimmat maisemat näillä main alkavat noin neljä tuntia ennen Tukholmaan saapumista, tuosta Kapellskärin tienoilta"

        avaappa joskus silmäsi tai ryyppää vähemmän matkalla, kyllä niitä mrtimetsojen tuhoamia saaria löytyy Furusundinkin tienoolla ainakin

        "kannattais pitää silmiä auki enemmänkin, ei sitä saaristoa turhaan ihastella ympäri eurooppaa, italiasta astikin on ihailtu"

        Voihan sitä ihailla italiastakin, mutta paikan päällä iskee karu todellisuus.

        "avaappa joskus silmäsi tai ryyppää vähemmän matkalla, kyllä niitä mrtimetsojen tuhoamia saaria löytyy Furusundinkin tienoolla ainakin"

        Ei ole vielä näiden 64 vuoden aikana tarvinnut ryypätä, ja silti näkyy siellä Furusundin tienoilla paljon muutakin kuin noita saaria.


      • ÅÅland
        ahvennainen kirjoitti:

        Täältä Ahvenanmaalta (joka on Suomea) kestää nelisen tuntia Turkuun ja Turusta on vielä melkoisen pitkä matka Pietariin. Tallinnaan pääsee suoraan, mutta aika monta tuntia matka vie. Tukholmaan pääsee neljässä tunnnissa. Onko ap:llä ongelmia maantiedossa vai matematiikassa?

        Nyt tuli uutta tietoa:

        "Täällä Ahvenanmalla (joka on Suomea).

        Ahvenanmalla ei pärjää suomen kielellä kun taas Tallinnassa ihan hyvin. Kirjoittajan tiedot vaikuttavat omituisilta, mistähän on kuullut?


      • väärin
        ÅÅland kirjoitti:

        Nyt tuli uutta tietoa:

        "Täällä Ahvenanmalla (joka on Suomea).

        Ahvenanmalla ei pärjää suomen kielellä kun taas Tallinnassa ihan hyvin. Kirjoittajan tiedot vaikuttavat omituisilta, mistähän on kuullut?

        olen neljänä perättäisenä vuotena käynyt umpisuomalaisena ahvenanmaalla ja hyvin pärjännyt pelkällä suomen kielellä.

        käyppä itsekin joskus paikan päällä tutustumassa asioihin ...


      • koralliriutoista
        Siellä kaunista kirjoitti:

        Paljon kauniimpaa on Malediiveilla ja Karibialla.

        en kyllä vertais koralliriuttoja ja saaria samaan syssyyn, kaksi eri asiaa kun ovat


    • ANDERS

      MINÄ HAEN RUÅTSISTA MIESTÄ!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe