Onnea vaan Raakelille tanssikisan voitosta. Varmaan kaikki ovat kyllästyneet puhumaan Raakelin kiloista, mutta kyllä minä nyt kovasti ihmettelen kun tiedän 170cm pitkiä naisia jotka takuuvarmasti painavat 52 kg (eikö myös Miss Suomi Lotta Hintsa ole noissa mitoissa) niin he kyllä näyttävät hyvin hoikilta. On vaikea uskoa että Raakel painaa 52 kg tällä hetkellä. Vai onko hänellä niin paljon kertynyt tanssitreenien myötä lihasmassaa?
Raakel Lignell 170cm/52kg
113
9516
Vastaukset
- AAARG
LUULETKO, ETTÄ SE LIHAS EI PAINA MITÄÄN??
JESTAS MITÄ PÖNTTÖJÄ VOIKAAN OLLA.- Spedeliini Loiri
Lihaksia jännittämällä voi seistä kevyemmin vaa'alla. Läski taas valuu alaspäin, kohti mittauspistettä. Jokainen älykkö tuon tietää. Tuo selittää painoerot eri sosiaaliluokissa.
- Lihakset_on
Spedeliini Loiri kirjoitti:
Lihaksia jännittämällä voi seistä kevyemmin vaa'alla. Läski taas valuu alaspäin, kohti mittauspistettä. Jokainen älykkö tuon tietää. Tuo selittää painoerot eri sosiaaliluokissa.
Joo toi on totta.
mä oon kanssa sadantonnin keijukainen, puntari ei ees värähdä, koska osaan liidellä ilmassa. - Päivän
Lihakset_on kirjoitti:
Joo toi on totta.
mä oon kanssa sadantonnin keijukainen, puntari ei ees värähdä, koska osaan liidellä ilmassa.paras :D...repesin suorastaan....:D
- jxhakgjj
Päivän kirjoitti:
paras :D...repesin suorastaan....:D
miksi?
- hellurei hellure
Lihakset_on kirjoitti:
Joo toi on totta.
mä oon kanssa sadantonnin keijukainen, puntari ei ees värähdä, koska osaan liidellä ilmassa."Lihakset on"
Kyllä se niin on että satakiloa painaa vakalla myös satakiloa,jännitti tai ei.
Mutta jos osaa liidellä niin se onki sitte eriasia. - nimim. epätietoinen
jxhakgjj kirjoitti:
miksi?
Edelleen odotellaan. Miksi repesit?
- miemiemie
hellurei hellure kirjoitti:
"Lihakset on"
Kyllä se niin on että satakiloa painaa vakalla myös satakiloa,jännitti tai ei.
Mutta jos osaa liidellä niin se onki sitte eriasia.Niin no lihakset painaa enemmän kuin läski, siis tilavuuteensa nähden. Eli läskiltä näyttävä voi painaa vaa'alla yllättävän vähän, kun se läski on niin hötöä. Lihaksikas ihminen voi sen sijaan painoindeksin mukaan olla lievästi ylipainoinen. Senhän takia moni paljon treenaava mies kärsii henkisesti laittaessaan tonne Treffeille profiiliinsa pituuden ja painon, koska laardinsa kanssa kamppailevat ämmät ei ymmärrä, että lihas todella painaa...ja flaksi kärsii
- Phyllistä vaan.
nimim. epätietoinen kirjoitti:
Edelleen odotellaan. Miksi repesit?
No katsos kun pyllistää saattaa peräpeilissä revetä halkio hame tai housut.
- Anonyymi
Raakel on lihava kuin syöttöporsas ja niin kehui olevansa asiantuntija. Syömisessä on asiantuntija. Hih
- Yrpä ja Illu
Laakerin tissitkin painaa jo pelkästään 52 kiloa kpl.
- läski lihas paljonko
kiinnostaa kiinnostaa kiinnostaa kiinnostaa
- Hohhoijaa, s-tana.
Siis TODELLAKAAN Rakel Lignell ei paina 52 kiloa!! Oikeampi lukema lienee lähempänä 70 kiloa. Juuri niin kuin aloittaja sanoi.
Ja toivottavasti se painuu nyt hevon veen kuuseen julkisuudesta. Ei voisi enää vähempää kiinnostaa perkele laihtuminen ja Uusi Elämä. Myötähäpeä on jumalattoman suuri.- Muodissa
Mikä vaivaa? Ei tuo Raksu nyt piin paksu oo et kantsii alkaa kimittää siitä. Normmalikokoinen aikuinen nainen, joka on löytänyt tanssin riemun. Antakaa jo olla.
- Niiiiin nähty
Muodissa kirjoitti:
Mikä vaivaa? Ei tuo Raksu nyt piin paksu oo et kantsii alkaa kimittää siitä. Normmalikokoinen aikuinen nainen, joka on löytänyt tanssin riemun. Antakaa jo olla.
Nimenomaan: antakaa jo olla. Ei kiitos enää yhdenkään lehden kanteen tai juttuja ex-lihavasta. Pahoin pelkään että ttk- voitto jatkaa tätä kyllästyttävää veivausta mediassa.
- valitettavasti
Muodissa kirjoitti:
Normaali painoinen on on Raksu.
170 pitkä 52 kg on erinäköinen.
Minun pojan tyttö on 172 / 48 .
Mutta ei ole silti yhtään niin hyvä
tanssiin kun Raksu. - Antakaa mun nauraa:)
valitettavasti kirjoitti:
Normaali painoinen on on Raksu.
170 pitkä 52 kg on erinäköinen.
Minun pojan tyttö on 172 / 48 .
Mutta ei ole silti yhtään niin hyvä
tanssiin kun Raksu.Minun sukulaistyttö on 170cm ja painaa 50kg. On niin langanlaiha joka suhteessa vaatekoko on 34.
Osaa myös tanssia paremmin kuin Paksu ikinä. Sanoohan sen jo järki ja näkee ettei tollanen tankki jää auki 80 kilosta grammaakaan.
Reidet painaa jo yhteensä ainakin 40kg.
Lopettakaa tollanen p.skan jauhaminen, naurettavaa! - Erkki-setä
Juu, kyllä tämän madamen elämä, syömiset ja painot tiedetään niin hyvin, että voisi jo olla hiljaa kiloistaan. Esim. seuraavat 100 vuotta. Ei vaan kestä enää.
- Ällöttäävaan
Erkki-setä kirjoitti:
Juu, kyllä tämän madamen elämä, syömiset ja painot tiedetään niin hyvin, että voisi jo olla hiljaa kiloistaan. Esim. seuraavat 100 vuotta. Ei vaan kestä enää.
Millä toimittajan koulutuksella Raksu on tunkenut itteensä studio 55 ei kiitos tolle muijalle tekis sitä soitto hommaa ja tekonauraja pois telkusta heti,,
- Helppoa hommaa
Eikös eukkosen kilot pudonneet leikkauksessa, ei treenillä yksin?
- hyhhy63555
Kamala mahanpletjake sille ainaki jääny :/ tai no, perussuomalaisen ämmän maha.
- Kilot kuriin
hyhhy63555 kirjoitti:
Kamala mahanpletjake sille ainaki jääny :/ tai no, perussuomalaisen ämmän maha.
Jos noin paljon laihduttaa, niin ei se vartalo kiinteydy samaa tahtia, kun kilot lähtee.
- Hanski
Ei herranjumala miten kateellisia ämmiä täällä! :D Raakel on jumalattoman kaunis ja aito nainen, jolla löytyy itsekuria ja näin tehnyt elämäntaparemontin. Nostan hattua hänelle!
- Nainen
Hanski kirjoitti:
Ei herranjumala miten kateellisia ämmiä täällä! :D Raakel on jumalattoman kaunis ja aito nainen, jolla löytyy itsekuria ja näin tehnyt elämäntaparemontin. Nostan hattua hänelle!
Komppaan! Kaunis aikuinen nainen.
Nainen 45 v - BLONDISH
Nainen kirjoitti:
Komppaan! Kaunis aikuinen nainen.
Nainen 45 vTäysin samaa mieltä, Raakel on kaunis nainen.
Ihmiset unohtaa yhden asian, joka on kaunis on kaunis hieman pyöreämpäna tai sitten vähän hoikempana.
Rumasta ei saa kaunista vaikka kroppa ois taydellisen timmi.
Tiedän monia naisia, joilla hoikka, timmi kroppa, mutta ei ne silti kauniita ole.
RAAKEL TEN POINTS. - Jaana
Hanski kirjoitti:
Olen samaa mieltä! Miksi suomalaiset ovat noin julmetun kateellinen kansa: kun joku onnistuu jossain asiassa, ei voida kuin pilkata ja heittää lokaa niskaan !!!positiivista asennetta saa etsimällä etsiä ja suurennuslasin kanssa!!
- mawa4
Kilot kuriin kirjoitti:
Jos noin paljon laihduttaa, niin ei se vartalo kiinteydy samaa tahtia, kun kilot lähtee.
Raakel on upea, ihana nainen. Kyllä ne lihaksetkin siitä kiinteytyy, mutta ei se enää tuossa iässä käy niin nopeasti. Toivottavasti näemme Raakelia vielä paljon lehdissä ja tv:ssä. Oli ilo katsoa hänen tanssimistaan.
- Nainen
Jaana kirjoitti:
Olen samaa mieltä! Miksi suomalaiset ovat noin julmetun kateellinen kansa: kun joku onnistuu jossain asiassa, ei voida kuin pilkata ja heittää lokaa niskaan !!!positiivista asennetta saa etsimällä etsiä ja suurennuslasin kanssa!!
Juuri niin, ei osata kuin kadehtia täällä rakkaassa Suomen maassa. Raakelilta hieno suoritus niin laihdutuksessa kuin tanssikisassa!!! Ja hän on kaunis nainen.
- ..........
Hanski kirjoitti:
Hohhoijaa..En ikinä päästäisi itseäni siihen kuntoon mitä Raakel- katsos kun sitä itsekuria on ollut aina, niin ei tarvitse remontteja tehdä.
Ja Rakelille oli tullut paljon painoa takaisin ennen tanssikisaa, laihtui jonkin verran kisan aikana, luonnollisesti. Toivottavasti nyt pysyy noissa mitoissa. Kaunis ja säteilevä hän kyllä on ikäiseksiin, ei siinä mitään. Harmi, että liikalihavuus on vienyt pitkään huomion pois kauneudesta.
Niin ja tuo 52 kiloa on mahdoton ainakin tällä hetkellä Rakelin painoksi. - Totuutta kehiin
BLONDISH kirjoitti:
Täysin samaa mieltä, Raakel on kaunis nainen.
Ihmiset unohtaa yhden asian, joka on kaunis on kaunis hieman pyöreämpäna tai sitten vähän hoikempana.
Rumasta ei saa kaunista vaikka kroppa ois taydellisen timmi.
Tiedän monia naisia, joilla hoikka, timmi kroppa, mutta ei ne silti kauniita ole.
RAAKEL TEN POINTS.Ruma-Raakel täällä moneen kertaan kehuu roikkuvuuttaan ja ei oo ollut koskaan ees hyvännäköinen, kattokaa Iltalehden kuvia, vanhan elähtäneen 70vee näköinen!Paino arvio 90kg
- Ihmettelyä taas
Missä ja milloin on ton verran väittänyt painavansa? Raakel tietääkseni laihdutti 52 kg. Ei hän koskaan miksikään tikuksi itseään laihduttanutkaan, mutta todella huikea saavutus tuo. Uskoisin painavan nyt noin 70 kg, mikä on aivan normaali paino tuon ikäiselle ja pituiselle naiselle.
En ymmärrä ollenkaan tätä Raxuun kohdistunutta vihaa ja kirjoituksia.
Raxu on tosi hyväntuulinen ja poitiivinen ihminen.- ihmettelen kieltäsi
Raxu on poitiivinen ja hyäntulinen iminen.
- pahansuopuutta
ihmettelen kieltäsi
Hyvin tuli sanomansa ymmärretyksi näppäinvirheistä huolimatta. Ihmettele sinä mitä hyvänsä.- eläkeläinen
Älä välitä!
Ainahan täällä on porukkaa jotka etsivät virheitä toisten kirjoituksissa.
mehän uskomme että niille itselle ei tule virhettä.
Mutta Raksu on siitä huolimatta kaunis,kelpais työmiehelle ja mix ei meikäläisellekkin.
- väittiksse
Ei voi kiinnostaa.
- raaskutus
Minkä laskuopin mukaan kisasta tippunut voikin sitten nousta voittajaksi? Onks Syrjäsen sijoitus nyt sitten kolmas vai jäikö se ihan peräti viimeisexi.entäs Manuela?
kyllähän Manuela on kisan todellinen voittaja,jos kerran syrjänen luovutti. Minua olis ainakin hävettänny ottaa ykköspokaalia,kun se tuli tuolla tavoin kepulikonstein.
Meni siihenkin kisaan uskottavuus.- Fil
Noh, teitä vähempiälyisiäkin tänne maailmaan mahtuu, että voit miettä kysymyksiäsi samantasoisten tollojen kanssa..
- Jaana
Todellisuudessa Paras tanssija kuitenkin voitti. Äänestäjät eivät äänestäneet tanssitaitojen mukaan vaan jonkin muun!
- 75kg ja 49 vuotta
Mun tytär 171cm ja 50kg ja on aivan tikku, vaatteet 32-34. Raakel on noin 15 kg enemmän. Ihan hyvät kilot tuon ikäiselle naiselle ja hyvän näköinen,. 52 kg:sena näyttäisi aika kamalalta, mutta jos itse kertoo näitä lukuja, niin kyllä on itsetunto huono, kun pitää kaunistella.
- Emänäätä
KYSYMYS!!! Missä Raakel on sanonut painavansa 52kg? Minä olen kanssa lukenut tuosta 52-kilon laihdutuksesta, en 52-kilon loppupainosta. Lopettakaa tuo ilkeä keksiminen. Raakel on iloinen nainen ja kauniit kasvot. Hyvinhän tuo tanssikin.
- Ridd
Minkä laskuopin mukaan kisasta tippunut voikin sitten nousta voittajaksi? Onks Syrjäsen sijoitus nyt sitten kolmas vai jäikö se ihan peräti viimeisexi.entäs Manuela?
kyllähän Manuela on kisan todellinen voittaja,jos kerran syrjänen luovutti. Minua olis ainakin hävettänny ottaa ykköspokaalia,kun se tuli tuolla tavoin kepulikonstein.
Meni siihenkin kisaan uskottavuus. - daä
Ei taatusti paina 52 kg, veikkaan, että 70-75 kg, joka on hieno paino tuon ikäiselle ladylle!
- n 75 kg..
Sanosin kokemuksella et olet oikeassa. Raakelille oli tullut takaisin laihdutuskiloja jopa 15 - ainakin ja kisan aikana putosi pois n kymmenen. Alunperin laihdutti 50 kg...eli ollut liki 130 kg... jalat ei silti ole hoikistuneet samassa suhteesa ja käsivarsien allit roikkuu löysänä... siksi kaikissa puvuissa oli hihat..tais olla alussa hihaton mutta karmea näky löysät allit hyllymässä..
- viisi tenavaa
n 75 kg.. kirjoitti:
Sanosin kokemuksella et olet oikeassa. Raakelille oli tullut takaisin laihdutuskiloja jopa 15 - ainakin ja kisan aikana putosi pois n kymmenen. Alunperin laihdutti 50 kg...eli ollut liki 130 kg... jalat ei silti ole hoikistuneet samassa suhteesa ja käsivarsien allit roikkuu löysänä... siksi kaikissa puvuissa oli hihat..tais olla alussa hihaton mutta karmea näky löysät allit hyllymässä..
Raakkelilla on BIngosiivet käsivarsissa. Paksut reidet olis oitäny peittää mustilla lurexeilla.
- Paino_kehonkunto
Parempi olla muutama ylimääräinen kilo kuin liian vähän. Se auttaa selviäämään mm. syöpähoidoista hengissä, läheisten syöpään sairastuneiden selviämisestä tiedän, miten nopeasti paino putoaa! 20-30 kg/ noin 4 kk!Tutkimusten mukaan muutama ylimääräinen kilo on naiselle parempi kuin liika laihuus. Jopa liiallinen laihduttaminen ja sitten taas lihominen uudestaan on haitallista.
Parempi on terveä ruokavalio ja hyvä kunto. Kun saa ikäitason mukaan lihastesteissä 4 -5 kuntotestin 1 - 5 asteikolla, riittävä kunto ja samoin kävely-/juoksutestissä.
Hyvä kunto tulee itsestään esim. ruumiillista työtä tehdessä ja monipuolisesti liikuntaa harrastavana. Jaksaa vaikka olla kesällä koko päivän retkeilemässä ja kiertää vaikka pienen karhunkierroksen. Se on hyvä kuntolenkki keski-ikäisillekin.
Ja huomaamattakin voi laihtua jopa 10 kiloa, kun malttaa jättää ylimääräiset tv-ohjelmat katsomatta! Koko kesä ulkona ja puutarhatöissä oikeiden töiden lisäksi.- Salli salilta
Monta tuntia kesähelteellä auringon posotuksessa ei myöskään ole hyväksi, otsonikerroksen ohentuminen, ihosyöpä ja niin edelleen.
- kuukkelis
Minä myös ton 170 ja painan 52,9kg,tällä hetkellä ja minua sanotaan liian laihaksi,en todellakaan usko että raakel saman painoinen on!!!just se 70kg ennemin!!!!
- anallyytikko
Jos laakeri painaa 52 kiloo niin tuksu painaa 45 kiloo.
- Älytöntä!!!
Ei missään tapauksessa paina mitään 52 kiloa, aivan naurettava valhe, jos näin on sanottu.
Jokainen sen näkee, että painaa tällä hetkellä noin 70 kiloa, siis kun pituuteen vertaa! - äityli1973
Tuskimpa painaa, ite olen 170cm ja 66kg ja pulskemmalta Raakel näyttää :)Tooosi hoikka tarvis tohon painoon olla, esim. just missit. Raakelilla pitkä matka vielä tuohon
- exbodari
Juu ja lihas painaa enemmän kuin läski. Eli???
- katti maukunen
kissaakin kiinnostaa...
tules, katti kattomaan, mitä nää ihmiset taas puhisee täällä...
ja sehän tulee ja nauraa viikset kippuralla!- Spede-Matti Loiri
Mielenterveyskuntoutujan tunnusmerkit: 1. Polttaa runsaasti tupakkaa 2. Tuoksuu aromivahventeelle 3. Tykkää kissoista.
Raakkeli on nais-Jope, mutta nuiva.
- NIKKE ON JEES!
EI SE OLLUTKAAN LIEKKI VAAN LIGNELL! EI KIINNOSTA!
- juuujjjuuuu
Minusta Rakel oli lihonut, vaikka itse väitti että juu hän on taas laihtunut tässä tanssikisassa. Mikään laiha ei tosiaan ole, eikä hoikka, eikä edes ihan normipainoinen. Toki siihen verrattuna normaali mitä oli, kun painoi varmaan 150 kiloa.
- Spete, nimittäin, -Matti
Raakkelilla on vatsassa, reisissä, käsivarren ojentajissa ja leuan alla vaan tosi painavat luut ja geeneissä tullut hidas aineenvaihdunta.
- hoikka yli 40 vuotta
Spete, nimittäin, -Matti kirjoitti:
Raakkelilla on vatsassa, reisissä, käsivarren ojentajissa ja leuan alla vaan tosi painavat luut ja geeneissä tullut hidas aineenvaihdunta.
Isot luut painavat n. kaksi kiloa enemmän kuin sirot luut, joten isot luut on huono selitys reilulle ylipainolle.
Ja itse yli 40-vuotiaana ihmettelen kommentteja, joissa kehutaan rakelia että hieno paino tuon ikäiselle ? Mitä se meinaa, onko hienoa olla pullukka tuon ikäisenä ? Luuleeko ihmiset että jotain ikäkiloja on olemassa ? Onko todella niin, että kun ikää tulee pitää painon nousta ?
- pesukarhu
Kyllä on kateellisia ja katkeria naisia. Näyttäkääpä itse Raakelin ikäisenä noin hyvältä kuin hän näyttää. Ja voittakaa tanssikisa! Hän on myös ihmisenä miellyttävä ja sympaattinen, mitä teistä juoruavista noita-akoista ei koskaan pysty tulemaan.
- Jaana
Olen samaa mieltä! Tyhmiä nämä keskustelut mutta tulipa kirjoitettua kun on niin törppöä tekstiä. Raakel on kaunis ja kroppa ei todellakaan roiku ja tanssit ovat kyllä hoikentaneet lisää. Juuri sopiva. Ei naisen tarvitse olla kuikelo. Sitäpaitsi pieni rasvakerros auttaa vanhenevaa naista säästymään osteoporoosilta!
- Diaper Major
Jaana kirjoitti:
Olen samaa mieltä! Tyhmiä nämä keskustelut mutta tulipa kirjoitettua kun on niin törppöä tekstiä. Raakel on kaunis ja kroppa ei todellakaan roiku ja tanssit ovat kyllä hoikentaneet lisää. Juuri sopiva. Ei naisen tarvitse olla kuikelo. Sitäpaitsi pieni rasvakerros auttaa vanhenevaa naista säästymään osteoporoosilta!
... ja miehiltä.
- ex-missi
Olen 50yli ja Raakel sopisi mummokseni
- Moimoimoimoimoi
Omakehu haisee, Raakel!
- Härmäkkä
No voe tokkiisa.... Ymmärrän että Raksun ympärillä kohistaan kun joka toinen mutrusuu nalkuttaja on kateellinen, suorastaan super kateellinen.. Raksu teki sen mistä melkein kaikki akat vaan puhuu.. laihdutti ylimääräiset kilot pois. Näillä puhujillahan on yleensä vain se kieli joka ohentuu pävittäin. Raksu on ihanan vaalea blondi joka suorastaan hehkuu kaikkea hyvää.. On kauneutta on silmän vilkettä ja rempseyttä ja vaikka mitä.. Tehkääpä perässä se suoritus jonka Raksukka teki kun tuli ja voitti vielä tanssikisan hah haa ja kerran vielä hah hah haa....
- Spede-Matti Loiri
Meen ens vuonna TTH:on tanssaan. Sellaseks natsi-siaksi en itteeni lihota!
- no en ylistä
Kun ei kaikilla naisilla tule ylimääräistä mitä edes laihduttaa. Tosiasiassahan tuo eukko hehkutti ennen kuinka on niin tyytyväinen itseensä läskinä, sitten laihdutti ja kehuu kuinka voi hyvin, aiemmin oli siis puhtaasti huonokuntoinen, keuhkokuumeessa tämän tästä jne. Ja kansa hurrasi, että onpas ihanaa kun joku on tyytyväinen läskeihinsä, nyt sitten pitäisi kaikkien onnitella, kun on laihduttanut. Entä jos niitä kiloja ei olisi alunperin syönytkään itselleen ? Ja miksei naiset jotka ovat hoikkia, ovat aina olleetkin (kyllä lapsiakin tehneet), EIVÄT SAISI OLLA TYYTYVÄISIÄ?
- blondish
no en ylistä kirjoitti:
Kun ei kaikilla naisilla tule ylimääräistä mitä edes laihduttaa. Tosiasiassahan tuo eukko hehkutti ennen kuinka on niin tyytyväinen itseensä läskinä, sitten laihdutti ja kehuu kuinka voi hyvin, aiemmin oli siis puhtaasti huonokuntoinen, keuhkokuumeessa tämän tästä jne. Ja kansa hurrasi, että onpas ihanaa kun joku on tyytyväinen läskeihinsä, nyt sitten pitäisi kaikkien onnitella, kun on laihduttanut. Entä jos niitä kiloja ei olisi alunperin syönytkään itselleen ? Ja miksei naiset jotka ovat hoikkia, ovat aina olleetkin (kyllä lapsiakin tehneet), EIVÄT SAISI OLLA TYYTYVÄISIÄ?
Näkeehän Raakelista nyt ja silloin kun oli enemmän painoa, että nainen HEHKUU hyvää oloa. Mitä se teille kuuluu mikä kenenkin paino on.
Näittekö kuvan, jossa Nikke onnittelee vaimoaan, siinä myös yksi syy miksi Raakel hehkuu.
Raakel on joka tapauksessa todella kaunis nainen.
Ja huom! esim. minun työkavereissa on tosi paljon laihoja naisia. Itse olen n. 165 cm ja taidan nykyään painaan n.75 kg, MUTTA olen kaunis ja moni laiha.................ei niistä saa kauniita tekemälläkään.
SIIS tarkoitan, ei laiha ole välttämättä yhtä kuin kaunis.
RAAKEL on kaunis ja minä. - aina ku näkee
Laihtunut Raksu vaikuttaa totiselta ja masentuneelta.
- ääkontakti
Spede-Matti Loiri kirjoitti:
Meen ens vuonna TTH:on tanssaan. Sellaseks natsi-siaksi en itteeni lihota!
eikös ainakin naisten odoteta laihduttavan TTH:n myötä? jos ei laihduta, on sitte ihan epäkelpo. Täys plussa Raakelille, joka on vaan niin hyvä eikä nyt yritä miellyttää kaiken maailman luusereita!
- 4+8
no en ylistä kirjoitti:
no kuule; eipä kukaan laihoja, lapsia tehneitä naisia vaivaakaan! Saa olla tyytyväinen, kun joka tuutista toitetaan, että laihdutalaihduta. Raakel on hyvä sellaisena kun on nyt! Ja vaikka ylipainoisena on lahjakas jokatapauksessa. Ei kaikki halua olla anorektikkoja, vaikka muut vaatii laihduttamaan. eikä meidän eri ikäisten ja eri taustaisten naisten kannatakaan olla toisiamme vastaan, koska olemme yhdessä kaiken maailman luusereiden suunsoiton kohteena, minkälaisia meidän pitäisi olla. säälimme kyllä kovasti luusereita, joiden ainoa elämän tehtävä on morkata muita. Pikkusen ylipainoiset ihmiset viimeisimmän tutkimuksen mukaan sitäpaitti elää pidempään kun luuperseet.
Ennenkuin lepsoksi leimaatte, olen hyvässä avosuhteessa! - Valekehut noloja
blondish kirjoitti:
Näkeehän Raakelista nyt ja silloin kun oli enemmän painoa, että nainen HEHKUU hyvää oloa. Mitä se teille kuuluu mikä kenenkin paino on.
Näittekö kuvan, jossa Nikke onnittelee vaimoaan, siinä myös yksi syy miksi Raakel hehkuu.
Ja huom! esim. minun työkavereissa on tosi paljon laihoja naisia. Itse olen n. 165 cm ja taidan nykyään painaan n.75 kg, MUTTA olen kaunis ja moni laiha.................ei niistä saa kauniita tekemälläkään.
RAAKEL on kaunis ja minä.Raakel kaunis?:ohuet huulet, valtavat allit, tissit entiset naamasta 80v näköinen, paksut jalat, ruumiin rakenne josta ei saa hoikkaa laihtumallakaan,no makunsa kullakin
- Öhömmmm
Valekehut noloja kirjoitti:
Raakel kaunis?:ohuet huulet, valtavat allit, tissit entiset naamasta 80v näköinen, paksut jalat, ruumiin rakenne josta ei saa hoikkaa laihtumallakaan,no makunsa kullakin
Listastasi unohtui naaman pussit ja kaulan kalkkunaheltat ja ruma hymy kun irvii ikenet esillä joka paikassa!En muuten ymmärrä, miksi joku VOI sanoa mmuijaa kauniiksi, kehuisi sitten jotain realistisempaa jos pakko, vaikka musikaalisuutta!
- Ällöä
blondish kirjoitti:
RAAKEL on kaunis ja minä.Mietin koska Raakel ja Nicke eroo kun muija niin lääppi Jania, että myötähäpeäni oli suuri, kun vanha nainen ei vaikuttanut saaneen ees vastakaikua!Tärkeintä tietysti olisi, että paxuraxu häipyisi mediasta, ei sitä normi-ihminen kestä enää!
- rtyhfghfdhgfghfg
Eihän sillä enää niitä lisäkiloja ole vaan ihan normaalipainoinen..oletteko te ihmiset sokeita vai tyhmiä?
- Normipainoinen
Keskustelun voi päättää tähän kun ei ole oikeata faktaa tiedossa ja kurkitaan vain omiin peileihin..Raakkel kaunis piste
- Aina tyrkyllä,piste
Normipainoinen kirjoitti:
Keskustelun voi päättää tähän kun ei ole oikeata faktaa tiedossa ja kurkitaan vain omiin peileihin..Raakkel kaunis piste
Raakel on ruma irvistyksineen ja roikkuvine nahkoineen, vaikka ö-luokan julkaisut photoshoppaa tuntemattomaksi1
- Liisa94
Kyllä lähempänä 80 kiloa taitaa olla se totuus...ei varmasti ole ton painonen ku ite olen 180/75 ja silti laihempi kuin tuo 170/52 kilosena vaikka suhteessa painan pituuteen nähden enemmän kuin Raakkeli
( http://tinyurl.com/aasaalla)- pysytään asiassa
Liisa94, kukaan ei ole kiinnostunut sinusta tällä JULKKISjuorupalstalla.
- Hoh hoijaa
pysytään asiassa kirjoitti:
Liisa94, kukaan ei ole kiinnostunut sinusta tällä JULKKISjuorupalstalla.
Voi hyvää päivää teidän kanssa! Rakel EI Ole sanonut missään painavansa 52 kg, vaan hän on laihtunut sen 52 kg!. Ja painas 70 tai mitä vaan, niin kropps on sata varma paremman näköinen ja timmimpi kuin teillä siellä.
- Hohhoijaa itsellesi,
Hoh hoijaa kirjoitti:
Voi hyvää päivää teidän kanssa! Rakel EI Ole sanonut missään painavansa 52 kg, vaan hän on laihtunut sen 52 kg!. Ja painas 70 tai mitä vaan, niin kropps on sata varma paremman näköinen ja timmimpi kuin teillä siellä.
Miten voit noin sanoa?Mun mitat 171, 53, 102-69- 100, lisäksi oon malli ja lähes joka nainen päihittää eähtäneen raakelin mennen tullen!Ootko muuten se säälittävä nicke?
- vääntäkää rautalanga
voisitteko jo kertoa miten teitä voi kiinnostaa raakelin paino, siis todellakin 53 vastausta?
- Lilla Nicce
Julman näkönen toi Raakkel, pelottaa!
- apila 2
Ikävä kyllä, nainen menetti kauneutensa.
Pelottavat kasvot!!!!
- lyhtypylvään kiertäj
suomalaiset naiset ovat paksuja nivelistä ja raajoista. näin ollen he eivät ikinä näytä hyviltä edes matalan painoindeksinkään kanssa.
Suomalaisen naisen raajat ovat kuin norsulla, norsusize sanovat etelän immeiset.- 9+18
no mitäs sitten; eipä meidän suomalaisten naisten raajoja olekaan suunniteltu sua miellyttämään; ei vois vähempää kiinnostaa! lihaksittomilla riukureisillä ei oikeestaan paljon mitään tee; kun on lihaksikkaat reidet, lähtee tarvittaessa naseva potku haaroihin :D.
- Louna
Ei oikein voi yleistää: suomalaiset naiset. Eri puolilla Suomea asuu hyvinkin eri näköisiä ihmisiä.
- onko todellista
ei hyvää päivää ! mitä sukupuolista merkitystä teidän
elämäänne on rouvan painolla, alleilla, reisillä, vatsalla,
rinnoilla ? - 3+18
mitä voi muuta sanoa, kun että hanki elämä, jos sulla on aikaa pohtia toisten painoindeksiä!
- LÄSKI
Ei mutta voihan siitä tehdä ongelman. Paino paino paino. Paino paino. Toi on tyhmä kun se tanssii ja on laihtunut. Toi on tyhmä kun se hymyilee. Mä oon ainaki paljon lihavampi. Mä oon ainakin paljon laihempi. Se on siis huonompi kun minä. Se on siis parempi kun minä. Mitä se tuollakin kekkuloi. Miks se on totinen. Miks se nauraa.
Paino paino. Mitä se paino. Mitä se ei painanu. Mitä mä painan. Mitä mä en paina. Vitsi mä inhoon sitä. Vitsi mä inhoon itteäni. Paino paino. Kuuskytkaheksan vastausta.
Mitään en oo ikinä tehny enkä tee. Toi Raakel on tyhmä kun se tekee ja sillä on kivaa. Kirjottakaa lisää kommentteja kun se vaan tuolla tanssii.
Nääkö tätä Suomea vie eteenpäin.
Iltalehden mukaan Kimikin oli liian lihava. Formuloissa asian ymmärtää, siellä pärjää vain nyrkillä tapettavan kokoiset hiirulaiset. Jokainen kilo vaatii kuitenkin energiaa liikuttamiseen.
Rakel karppasi Antti Heikkilän opeilla kilot pois. Ainakin KG-lehden ja Studio55 mukaan. Liikuntamäärä tuntuu enemmänkin sairaaloiselta kuin terveeltä. Saapa nähdä, milloin laihan kroppa pettää.
Huvittavinta tässä viestittelyssä on kiinnittää huomiota ainoastaan painoon, vaikka pää olisi täysin mätä. Ulkonäkö ei korreloi älykkyyteen. Eikä älykkyys painoon.
Painoindeksi ei korreloi muuhun kuin painon ja pituuden suhteeseen. Esimerkkinä amerikkalaiset jalkapallofutaajat ovat painoindeksinsä mukaan sairaaloisen lihavia, voittavat 60-metrin juoksussa monet 100-metrin juoksijat. Eivätkä varmasti ole sairaimmasta päästä muuten niin sairaista urheilijoista.- älykkyyttäkehiin
Mieluummin lihava kun tyhmä.
- 70kiloa
Vielä kerran.EI tarvita punnituksia,kun korvillaankin näkee,että Rakel ei ole alle 70 kiloa painanut eikä paina.
Se siitä.
Olisi ollut erinäköistä tuo tanssi,kun Janin kainalossa olisi ollut pieni hoikka nainen.
Mutta mikä ihme siinä oli,että tuomarit vaan ottivat eri suhtautumisen Rakeliin joka jaksossa.
Ja nille pisteet kuitenkin,että jaksoi kannatella.- vahi
Säälipisteitä Raakkel sai, ei siitä mihinkään pääse. Mukavat seurata naisen seuraavia lööppejä, miten se alkaa selittelemään sitä, miksi se lihoo niin ja niin paljon. Takuuvarmaa on ettei tuollaisella vartalotyypillä pysy paino alhaalla, vaikka asuisi kuntosalilla viikosta toiseen.
- OMX11
Eikö ihmisillä näin joulua odotellessa ole muuta tekemistä kuin haukkua kuin rakkikoirat ihmisiä.Katsokaa itse peiliin kannattaako se suukku avata.
- alfauros
kyl juttu on vaan nii, et raakel on naamaltaan jotenkin nätti! tälläaiset naiset ne vain paranee iän myötä, on upeampi kuin suurin osa parikymppisistä. totuus vain on, että naamariin ei kropan treenaus auta. jos on ruma, niin on ruma. ja jos on nätti niin on vain nätti. nykyään naiset alkaa olla parhaimmillaan 40.
- blondish
Hyvä, että tulee mieheltäkin tää kommentti.
Jotkut naiset luulee, että riittää kun on laiha.
Kaikista ei saa kauniita, se vaan on totuus.
Mutta kaunis kasvoinen nainen on kaunis laihana ja lihavana.
Ruma on ruma laihana ja lihavana.
- sssssssuuuuuuuuuuuu
Outoja kauneus käsityksiä ihmisillä. Raakelin pärstästä tulee mieleen jonkin asteinen kehitysvamma. Muutenkin ällöttävä läski, yäk.
- etkö ole kaunis
Raakel on upea nainen ,sitä ei varmaankaan voi sanoa sinusta,vai miksi noin loukkaava kirjoitus.
- Suomi on urpojen maa
Valitettavasti tulee mieleen, että sinulla itselläsi taitaa olla jonkin sortin kehitysvamma. Rakel sen sijaan on nätti, lahjakas ja koulutettu, usean lapsen äiti. Entiseen kokoonsa verrattuna todella pieni ja ison työn tehnyt. Tsemppiä Raakelille, pidä toi!
- jgfjghjhjhjh
sssuusinulla näyttää olevan kehitysvamma:)
- tulta perseeseen
toivottavasti sitä paksu reittä ei kuulu eikä näy enään
- kyllästynyt
Niin missäs se Raakel on lahjakas?? Nauramisesssa? Ja missäs koulutettu? Ja jos on yhtään fiksu, niin häipyy julkisuudesta, muuten alkaa näyttää siltä että asiat kääntyvät häntä vastaan!!!
- trikkikuva
Eiköhän raakeli paina enemmän, koska muotojakin on jäljellä. Itse olin tikkulauta tuon pituinen kun olen ja silloin kun painoin tuon, varsinkin ollessani hyvässä kunnossa. No miten raksu on noihin mittoihin päässyt, on salaisuus. Ehkä ei niinkään dieetillä kuin lihavuusleikkauksella.
- Puskasuleima
Ihmisessä painaa moni muukin kuin asiantuntijalausunnot sosiaalisen median sivuilla.
- tiiätuotasitte
Minä olen 80-kiloinen ja Raakkel on aika lailla minun kokoiseni.Lörpsähtäny mahamakkara näkyy.Liian nopeesti laihduttanut ehkä.
- paskanjauhaja
Väsyneitä ihmisiä ....jaksaa kirjoittaa tät paskaa...=)
- Inhokki raakel
Ämmä on nauraessaan merinorsun näköinen!
- Van5
Tanssiminen oli ok,muttei me ikäihmiset pidetä tissinäyttelystä,jollainen se esittely st.55:stä jo taas oli,kuten levyraadissakin aikanaan.Rako vaikutti suorastaan alatyyliseltä.Osasihan Pirjo Haapojakin pukeutua sivistyneesti ja tyylikkäästi.Häntä me Suomen vanhukset jäimme suuresti kaipaamaan.
- rako-kukkurallaan
rako ei muuksi muutu. on ollut kovin itseään täynnä ja kopea muija. ja hänenllä suurako, se on aina auki niin että kitarisat näkyy. kaiken kaikkiaan tuo rakohan on rako vaikka VOISSA paistaisi. mut nyt kääntyi kelkka. ylpeys käy ....
- Anonyymi
Kaunis Rakel Lignell❤️ Upea, ihana nainen ❤️
- Anonyymi
Paljonko Raakel painoi enimmillään?
- Anonyymi
90 kg
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
90 kg
Se on nykyään taas yhtä pyöreä.
- Anonyymi
Noh itseppä kilonssa kantaa! Minusta oli hyvä tanssii-tähtienkaa👍🤗
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422886Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302559Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362448Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202417Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1431795Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241345Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41212- 741109
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671017