ohjelmistopäivityskö syynä tähän temppuiluun?

ongelmiaongelmia

Minulla on Xperia L ja päivitin ohjelmiston onnistuneesti muutama päivä sitten.
Sen jälkeen monet sovelluksista eivät enää toimi, vaan tulee ilmoitus että "*** on pysähtynyt" ja käskee lähettämään palauteraporttia muttei sekään auta.
Esimerkiksi google ei toimi ollenkaan enkä saa avattua chrome selainta, myöskään pelit ja kuvanmuokkausohjelmat eivät toimi.
Puhelin myös välillä "lagaa" aivan kokonaan, eli esimerkiksi jos kuuntelen musiikkia niin se stoppaa ja kun näytön avaa niin se vilkkuu hetken aikaa epämääräisesti ja senjälkeen esim. soittolista alkaa alusta.
Mitä pitäisi tehdä?

4

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos akun irroitus vähäksi aikaa ei auta niin tehdasasetusten palautus.

• googlehajalla

googlessa on vikaa. vika on laaja. esimerkiksi itselöäni google.fi osoitteeseen pääty on välilöä tuskaa, google.com saattaa toimia. ilmeisesti liittyy google search päivitykseen...

• kökkö päivitys

Mulla oli sama ongelma ton chromen kanssa Xperia L:ssä mutta poistin koko sovelluksen ja latasin uusiks nii alko pelittää. Mutta monet pelit ei myöskään toimi ja koko päivitys on muutenkin toiminut todella huonosti. En haluis poistaa pelejä kun pitää varmaan alottaa alusta...

• Tehdasasetusten palautus voisi tosiaan auttaa ongelmaan. Silloin tosin poistuu kaikki itse asentamat ohjelmat ja tiedostot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2159
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2122
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1592
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      126
      1523
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      469
      1321
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      81
      1091
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      54
      941
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      901
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      234
      824
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      359
      815
    Aihe