Minulla on Xperia L ja päivitin ohjelmiston onnistuneesti muutama päivä sitten.
Sen jälkeen monet sovelluksista eivät enää toimi, vaan tulee ilmoitus että "*** on pysähtynyt" ja käskee lähettämään palauteraporttia muttei sekään auta.
Esimerkiksi google ei toimi ollenkaan enkä saa avattua chrome selainta, myöskään pelit ja kuvanmuokkausohjelmat eivät toimi.
Puhelin myös välillä "lagaa" aivan kokonaan, eli esimerkiksi jos kuuntelen musiikkia niin se stoppaa ja kun näytön avaa niin se vilkkuu hetken aikaa epämääräisesti ja senjälkeen esim. soittolista alkaa alusta.
Mitä pitäisi tehdä?
ohjelmistopäivityskö syynä tähän temppuiluun?
4
370
Vastaukset
Jos akun irroitus vähäksi aikaa ei auta niin tehdasasetusten palautus.
- googlehajalla
googlessa on vikaa. vika on laaja. esimerkiksi itselöäni google.fi osoitteeseen pääty on välilöä tuskaa, google.com saattaa toimia. ilmeisesti liittyy google search päivitykseen...
- kökkö päivitys
Mulla oli sama ongelma ton chromen kanssa Xperia L:ssä mutta poistin koko sovelluksen ja latasin uusiks nii alko pelittää. Mutta monet pelit ei myöskään toimi ja koko päivitys on muutenkin toiminut todella huonosti. En haluis poistaa pelejä kun pitää varmaan alottaa alusta...
Tehdasasetusten palautus voisi tosiaan auttaa ongelmaan. Silloin tosin poistuu kaikki itse asentamat ohjelmat ja tiedostot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662159
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142122- 1091592
- 1261523
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4691321- 811091
- 54941
- 49901
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234824Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa359815