Heippa!
Onko kellään kokemusta Holle luomu äidinmaitokorvikkeesta?
Kun tätä jauhemaitoa valmistaa mittataulukon mukaan kerralla monta annosta niin pitääkö jäähtyneet annokset säilyttää huoneenlämmössä vai laittaa jääkaappiin jolloin ne ainakin pitää uudelleen lämmittää?! Tuntuu hölmöltä uudelleen lämmitys ja taas toisaalta pöydälle jättäminen....
:)
Holle äidinmaidonkorvike
4
2049
Vastaukset
- 6kk
Vanha ketju, mutta vastaan silti. Yksi mitallinen =30ml maitoa. Itse tein 130ml eli 4 mitallista 130ml keitettyä vettä. Tällöin ei jää yli. Mutta jos tekee enemmän niin tietysti säilytys jääkaapissa! Olen tyytyväinen korvikkeeseen. Olen kokeillut holle 1stä ja sopi vauvalleni joka saa ihottumaa helposti ( viljat ja kala ainakin). Melkein kaikissa vastikkeissa kalaöljyä nuin ei sopunut meille. Tutteli 2 nyt kokeilussa ja ehkä sopii. Mutta holle olis parempaa ku luomua. Valmus juoma on vaan nopeampi ja helpompi...hollejauhetta saa käyttää avattuna vain 2vkoa..mutta kyluuhan se alle viikossa kos ei anna muuta maitoa.
- sama 6kk
Siis 120ml puti kirjoittaa edelliseen...
- Tukiäiti
On hyvä, että korvikejauheen käyttöohjeita kerrataan, jos valmiin maitoseoksen säilyttämisessä on epäselvää. Valmis maitoseos pitää siis säilyttää jääkaapissa, mikäli se ei mene samantien syöttöön. Ja valmista maitoseosta jääkaappiinkaan ei pitäisi valmistaa kerralla enempää kuin vuorokauden annos.
Eri korvikemerkkien sopivuus vauvoille on kuitenkin täysin yksilöllistä. Ei ole tutkimuksin voitu osoittaa, että joku korvike olisi ylitse muiden, vain perheiden yksilöllisiä kokemuksia suuntaan ja toiseen on olemassa ja niistä ei voi päätellä, että tämä tietty kehuttu merkki olisi parasta juuri omalle vauvalle.
Jos on epäilyksiä, että lapsi olisi tavalliselle korvikkeelle allerginen, kannattaa olla yhteydessä lääkäriin. Allergiavalmisteiden valinta tappahtuu hoitavan lääkärin kanssa.- Tukiäiti
Tässä vielä linkki videoon, jossa vauvaa syötetään lapsentahtisesti tuttipullolla:
https://www.youtube.com/watch?v=UH4T70OSzGs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site425811Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2175346Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers704542Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464312SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564091Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813786SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt873700Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään593199Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062470SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het482396