Moikka :) oon 18v oululainen tyttö ja halukas usein. Mutta pari seksikumppania ketä minulla on ollu (18 ja 19v) tuntuvat olevan harmittavan hakoteillä. Toinen pökki menemään vaikkei edes osunut. MILLOIN pojista kasvaa miehiä ja he ymmärtävät toimia niinkin että nainen nauttii? En mielellään menis enää sänkyyn yhdenkään viiden minuutin salaman kanssa..
Teiniseksistä.
17
2099
Vastaukset
- tremies22
harmi kun oot niin kaukaa. muuten saisit kokea kunnon nautinnon mun kanssa. eikä oo pelkoo että heti olis loppumassa
- Sonja
Miten seksi mun ikästen kans eroaa sun ikäsen kans? :) ;p
- tremies22
Sonja kirjoitti:
Miten seksi mun ikästen kans eroaa sun ikäsen kans? :) ;p
onhan tähän ikään mennessä kuitenkin kerenny hankkiin jo enemmän kokemusta ;)
- Sonja
tremies22 kirjoitti:
onhan tähän ikään mennessä kuitenkin kerenny hankkiin jo enemmän kokemusta ;)
Ai..ois kiva kuulla tarkemmin ;)
- mielellään menis
Viisi minuuttia ”tökkimistä” on ihan normaali nuorilla pojilla. On kai niin, että herkimmillä on liikaa testosteronia ja vain heistä tulee ajanmyötä niitä tosimiehiä.
Milloin kaltaisistasi kasvaa naisia jotka kertoo miehelle mitä haluaa, eikä ruikuta täällä jälkikäteen, vai kasvaako milloinkaan?- asdasdasddas
Terveisin minuutti kikkeli :D
- kurjianuototuudet
Yleensä vasta siinä 40 ikävuoden jälkeen.
- narrioot
kurjianuototuudet kirjoitti:
Yleensä vasta siinä 40 ikävuoden jälkeen.
sanoo 50v
- Mirri
Olin 16v kun mulla oli 20v poikakaveri(1.3min). Kerran mentiin saunaan missä sen isäkin oli, multa kastu heti kun näin sen munan. Kaverini oli pelaamaassa jossain, sen isä oli saunassa ja menin perässä. Pyysin pestä selän, työnsin lantiota taakse että koskettaa. Kun huuhteli tunsin kun kova oli pyllyäni vasten, pyllistin vain lisää ja sain ison sisään. Siinä sai tuntitolkulla ja miljoona orgasmia, AAHHH.
- Hiztoria
Ei kai aloittajan auta muuta kuin ottaa ohjat käsiinsä. Olla se joka tekee ja sanoa toiselle että sinä makaat siinä ja olet hiljaa.
Muutoin ei kumpikaan opi. - Mies 36v
Minä voin naida vaikka kaksi tuntia laukeamatta (varmaan pitempäänkin en ole koskaan yrittänyt pitempään), koska kukaan ei ole halunnut olla yhdynnässä tätä pidempään. Tosin yleensä rajoitan noin 30 minuuttiin, koska harvat naiset nauttivat tätä pitemmistä sessioista hekuman huipulla.
Rakastelu on taitolaji ja minä ymmärsin jo kuusitoistavuotiaana opiskella naisten anatomian paremmin kuin naiset itsekään yleensä itsensä tuntevat. Tästä syystä usein päädyn auttamaan naisia itseään löytämään sen mistä he nauttivat eniten.
Naiset vain rakastavat miehiä, jotka tuntevat naisen anatomian paremmin kuin naiset itse.
Se, että saa naisen opettettua seksin suhteen taitavaksi vie niin pitkän ajan, että itse en harrasta seksiä kuin pitkässä suhteessa, jossa luottamuksen ja turvallisuuden ja toiseen osapuoleen keskittymisen voi pikkuhiljaa kasvattaa sellaiselle tasolle, että maksimaalinen nautinto seksissä on mahdollista. Se ei yhden illan hoidoissa vain onnistu kovinkaan hyvin.
Olen 36v mies, mutta itse tajusin sen, että naisia ei vain tökitä jo 16v vanhana, joten siinä suhteessa olin jo nuorena ihan eri tasolla rakkauden suhteen kuin nämä kumppanisi.
Ei ole mitään ikää milloin ihmiset oppivat osa oppii joskus osa ei muuta kuin töki vielä kolme nelikymppisenäkin.- Laatuvalvojannussija
Tuossa on vaan se huono puoli että olet opettanut naiset nauttimaan, etkä ole opettanut naista itseä.
Aloittaja on juuri tuollaisen uhri. Kaikkialla toitotetaan kuinka miehen tulisi oppia kuinka nainen tyydytetään. Ihan hyvä ajatus sinänsä, mutta naiset kuvittelevat sen tarkoittavan sitä että miehen tarkoitus on tyydyttää nainen, ja naisen ei tarvitse tehdä mitään.
Aloittaja nainen on lahna. Paikallaan makaava lahna. Hän kuvittelee olevansa suosittu ja taitava seksissä, mutta hän ei osaa mitään muuta kuin nopeasti hypätä sänkyyn selälleen ja avata jalkansa. Siihen hänen taitonsa sitten loppuvatkin.
Aloittajan kaltaiselle naiselle tekisi hyvää tavata mies joka ei siedä laiskaa ja itsekästä ämmää.
- kasva kakara
jos itteäs tarkoitat ni sä et ole mikään nainen vaan pikku kakara jolla on kovat luulot ittestään
- Kestokankea
On kait vähän jannusta kii(huutaako tyttö HII;))
Itse opin aika piankin ekan tyttöystävän kanssa.
Parista kerrasta opin jo löytämään oikean kohdan omin nokkineni, mihin piti pökkiä
ja muutamassa viikossa jo sitä sitkeyttäkin rupesi löytymään.
Kaikki mun kumppanit ainakin tähän asti ovat tykänneet ja osa heistä ovat olleet yllättyneitäkin, kun ovat kuulemma tottuneet noihin vartin vipeltäjiin.
Poikuus mulla lähti 17v ja siitä asti ollut jokseenkin säännöllinen seksielämä.
Ei tarvitse kuin hieman mielenlujuutta ja vaihtaa välillä asentoa, niin tuo kummasti kestoa yhtymiseen.
Ja aina tietysti täytyy tehdä myös, mitä nainen pyytää ja tekee sen vielä perusteellisesti.
Mut tiedä sit päteekö joka jätkään nämä asiat. Voihan olla, ettei jotkut kestä vielä nelikymppisinäkään viittä minsaa roiskimatta. - j 6h54gv3f
Kaikista ei koskaan, monista jo kolmivitosina
Jotkut on hyviä nuorena jo, jotkut taas vanhoina tökkijöitä.
- mies-38.
Älä tuollaisii poikasii pane vaan tuu hakee kunnon miestä täältä. Esileikki mun kanssa kestää jo vartin ja rakastelen sua sitten ainakin 20 minsaa.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593295Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845