Minkälainen paikka? Missä hinnoissa autonpesut liikkuu ja evästä saako minkälaista. Netissä aika vähän tietoa.
Shell Haapalehto
12
2243
Vastaukset
- Läskiperse
Mee käymään uusavuton urpo...
- Yllättynyt
Hyvin nimeni oikein arvasit.Onnittelut siitä. Sekin vielä rimmaa, et autossani on turbo - sitä et ikävä kyllä arvannut :(
- Osta suklaapatukka!
Kannattaa käyvä kysymässä. Varaa muutama euro rahhaa mukkaan, ne tyrkyttää niitä suklaapatukoitasa kuitenni. Minä en käy enää yhelläkää shellillä jossei oo pakko. Vituttaa se tyrkyttäminen.
- ygk
Tuo on kyllä Haapalehdon Shellin erikoisuus tuo suklaapatukoiden tyrkyttäminen kaikille asiaikkaille. Vastaavaa tyrkyttämisaktiivisuutta en ole nähnyt missään. Autoa en ole koskaan siellä pessyt. Tankilla olen käyntyt toisinaan, ja joskus käynyt kahvilla, kun se sattuu sopivasti matkan varrelle. Kahvi ihan normi huoltsikkakamaa, sämpylät yms samoin. Valikoima vain aika pieni. Paikkana ei mitenkään viihtyisä.
- ffdfesew
Tällainen, http://keskustelu.suomi24.fi/node/11594229#comment-0
- 6+10
Tonnikala :D
- Anonyymi
Hyvä aloitus vittu ko tyrkyttävät suklaata joka rakoo vittu hävetkää
- Anonyymi
baarin puolella saa valkopesun kahvikupin kylykeen ihan ilimatteeksi
- Anonyymi
Vitun hyvä alotus saatanan papukaija jaana tyrkyttää suklaata vittuinlessaan
- Anonyymi
VOI VITTU IDIOOTTIMAISTA SUKLAAN TYRKYTTÄMISTÄ ETENKIN SE LÄSKI JAANA
- Anonyymi
Etätuki Shell käyttö pakko
- Anonyymi
Suklaata on pakko tyrkyttää tai menettää työnsä. Shell muutenkin paska työnantaja. Ainakin pohjanmaan asemat se turhan tärkeä henkilöstöpäällikkö kyykyttää naisia minkä kerkeää.
Oikea pikku hitleri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433167Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222668- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861477- 391320
- 821189