valehtelevat ja pettävät naiset

mies4141

Olen kaatanut useita varattuja naisia, niin nuoria kuin vanhoja. Samoin kaverini. Naiset ottaa lastit suuhun, sisään jne.. Eli ovat oikeita lunttuja!! Oikein ihmetyttää kuin horoja ne voi olla? Ei paljoo sormus ja suhde hidasta!! En vois ikinä tollasen luntun kanssa muuta äärellä kuin kassit tyhjiksi:)

Onneksi on kunnon naisiakin joiden kaa voi tehdä lapsia!

111

6307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxxxsskkkk

      Mikäs sinä sitten luulet sitten olevasi ! Ori joka hyppää jokaisen eläimen selkään.
      Häpeäisit etes tuollaista rehvastelua !

      • hyi helkutti

        Tais heti yx vosu älähtää:) monelle oot antanut pesääsi lutka?


    • talkkari1

      Jups...Onhan näitä !!! Tämän taloyhtiön talkkarina voin kertoa,että,jos vain kunto kestäisi,niin vois kiertää 23 rouvaa/kihlattua päivässä läpi...ukot töissä,niin saa olla kuin pukki kaalimaalla !!!! Suihinotto on muuten hyvin suosittu tyydytystapa näillä prinsessoilla !!!!!

    • minä ite vain!

      Suurin osa nykynaisista on lumppuja!
      Se vaan on tosi asia joka pitää myöntää.
      Nykyisin kun ei osata hävettä jos ollaan kiero, varas, huora tai muuten vaan kusipää.

      • Anonyymi

        Miten se voi olla niin eri asia jos mies panee useita naisia??
        Mies voi panna vaikka kymmeniä naisia ja aina se on nainen joka on lumppu yms..


    • miäs

      Siideriä, röökiä ja suuta\per..settä jaetaan surutta!! Jos hyvä nainen löytyy niin sitä kannattaa pitää kuin kukkaa kämmenellä!!!! Suomalaisissa naisissa ne taitaa olla vähemmistö!! Sääliksi käy äijiä joiden eukot jakaa itteensä selkien takana....

    • yööökkkk

      Oksettaa tommoset vosut ja niille voikin heittää lastin suuhun!!

      • panomies47

        Tossa olin yhdellä duunimatkalla ja yksi prinsessa oli yön huoneessa. 14 vuotta nuorempi ja laukesin sisään kolmesti. Kysyin, etteikö yhtään pelota mennä kotiin miehen luo vieraan miehen nesteitä p..llu täynnä? Auki kuulemma vältellä seksiä miehen kaa Eka iltana...sellainen kiltti pikku vaimo


      • Naisen mielipide
        panomies47 kirjoitti:

        Tossa olin yhdellä duunimatkalla ja yksi prinsessa oli yön huoneessa. 14 vuotta nuorempi ja laukesin sisään kolmesti. Kysyin, etteikö yhtään pelota mennä kotiin miehen luo vieraan miehen nesteitä p..llu täynnä? Auki kuulemma vältellä seksiä miehen kaa Eka iltana...sellainen kiltti pikku vaimo

        Oletpa ällöttävä.


      • Annukka--1
        panomies47 kirjoitti:

        Tossa olin yhdellä duunimatkalla ja yksi prinsessa oli yön huoneessa. 14 vuotta nuorempi ja laukesin sisään kolmesti. Kysyin, etteikö yhtään pelota mennä kotiin miehen luo vieraan miehen nesteitä p..llu täynnä? Auki kuulemma vältellä seksiä miehen kaa Eka iltana...sellainen kiltti pikku vaimo

        Missäs päin tämä tapahtui?


      • Anonyymi
        panomies47 kirjoitti:

        Tossa olin yhdellä duunimatkalla ja yksi prinsessa oli yön huoneessa. 14 vuotta nuorempi ja laukesin sisään kolmesti. Kysyin, etteikö yhtään pelota mennä kotiin miehen luo vieraan miehen nesteitä p..llu täynnä? Auki kuulemma vältellä seksiä miehen kaa Eka iltana...sellainen kiltti pikku vaimo

        Kiltti vaimo vain halusi himoiten toista hedelmää, aviopuoliso jäi kiittelemään valintaansa.


    • Kunnon nainen

      Kerro tuo sama kunnolliselle naiselle niin hän osaa kiertää sinut kaukaa. Kunnollinen nainen tekee lapsia kunnollisen miehen kanssa. Sinä et ole sellainen eikä kaverisi. Aika jännä tuo tapa, jolla suhtaudut vastakkaiseen sukupuoleen. Se kertoo lähinnä luonteestasi. Aika rumalta se näyttää.

      • Anonyymi

        On näissä muka kunnollisissa naisissa myös peittäviä naisia. Eli ei ole aina kovin selkeää, vaik olisikin lapsia kuvioissa mukana.


    • etkö ymmärrä?

      Sähän olet täysin samanlainen lunttu, vaikka yrität ulkoistaa itsesi kuviosta.

      Sinun lastisi on se lika, mikä tuossa lentää.

    • Julmetun vihainen

      Onhan se törkeyden huippu että mies ITSE on ollut hommassa mukana ja syyttelee siitä naista!!! Mene hel.vetti itseesi ap ja sun kaltaisesi kaikki, joka ikinen jätkä joka itse syyllistyy naisten vokotteluun ja sitten heitä huo.raksi haukkuu. Jos teitä ei olisi ei olisi tuollaisia naisiakaan, itse te siihen syynä olette! Te pässit ette naista tarvitse ollenkaan!!!!!!!!!!!!!!

      • hyvä

        Se on sitä huomion hakua ja olematonta itsetuntoa. Jos se lunttuilu on ainoa keino saada hyväksyntää ja 'rakkautta' Rikkinäisiä ihmisiä. Mitä jos seuraavalla kerralla pidättäytyisit ja antaisit naiselle muuta. Tietenkään eheytymistä ei saa toisen kautta, mutta sysäyksen itsensä hyväksymiseen voisi saada jos kelpaisi muuksikin kuin pi..uksi.


      • Anonyymi
        hyvä kirjoitti:

        Se on sitä huomion hakua ja olematonta itsetuntoa. Jos se lunttuilu on ainoa keino saada hyväksyntää ja 'rakkautta' Rikkinäisiä ihmisiä. Mitä jos seuraavalla kerralla pidättäytyisit ja antaisit naiselle muuta. Tietenkään eheytymistä ei saa toisen kautta, mutta sysäyksen itsensä hyväksymiseen voisi saada jos kelpaisi muuksikin kuin pi..uksi.

        Luntulla hän koettaapi saada vastusta. Mutta ei noin törkeällekannata vastata.


      • Anonyymi

        Onko se vokottelijan vika jos toinen osapuoli lankeaa ? Missä se vahvuus ja sydämenusko oma puolisoon ?


    • H Y I olkoon !!!!!

      Yhtä horoja ja lunttuja kuin SINÄ!

      Eli vallan hirmuista!

    • austarlialainen pukk

      suomalaisilla naisilla on siveys hukassa:):):)

      • Anonyymi

        Kuten myös Ap:lla kavereineen... Oma kylki on pikimusta, oma toiminta on toistuvaa ja suunnitelmallista. Luultavasti myös suunnitteluun kuuluu tarkoituksellista vikittelyä. Ja vastapuolella voi olla kyseessä kerran tapahtuva erhe, johon lankeaa koska perustarpeiden vaje on kasvanut parosuhteessa sietämättömäksi ja silloin on altis vikittelylle. Toki sarjapettäjiä on sekä naisissa että miehissä myös, vaikka vähemmistönä.

        Mies, joka tarvitsee itselleen jatkuvasti uudistuvan haaremin ja joka ei välitä kuka kumppani on (sormukset on trophy eikä este tai hidaste), tuskin on yhtään parempi ollessaan itse parisuhteessa....

        Taitaa pata nyt kovasti kattilaa soimata. Oman kyljen hiiltyminen ei näy kun moittii toisen kylkeä. Ehdotan omaa kasvamista ja kanssaihmisten kunnioittamisen opettelua. Ilman ei onnelliseen parisuhteeseen yllä.


    • puupelletti

      posiollakin kiinteistöjä välittää ukkoaan pettävä horo...lapsikin löytyy, mut sehän ei tahtia haittaa.

    • kunnon nainen

      En ikinä huolisi sinunlaista miestä, joka panee varattuja naisia, joka hyväksikäyttää naisia, pettää, puhuu rumasti naisista!!

      Miten sinä kuvittelet, että kukaan kunnon nainen haluaisi sinut?? Ihminen saa sitä mitä on itse ja sitä sinä tulet jatkossakin saamaan, jos olet tuollainen.

      • Kaksinaamaista

        On se kumma ettei niistä kakkoshuorista eli itseään varatuille miehille jakavista ämmistä kukaan puhu noin! Nainen saa jakaa persettään varatulle ja ajatella ettei siinä mitään pahaa ole eikä tee mitään väärin ja että hänhän vaan nauttii seksistä vapaa kun on, mieshän se aina väärin, ja porukka komppailee rivissä. Mies on heti ällöttävä sika kun varattua ruuvaa. Ihme kaksinaismoraalia.


      • Anonyymi
        Kaksinaamaista kirjoitti:

        On se kumma ettei niistä kakkoshuorista eli itseään varatuille miehille jakavista ämmistä kukaan puhu noin! Nainen saa jakaa persettään varatulle ja ajatella ettei siinä mitään pahaa ole eikä tee mitään väärin ja että hänhän vaan nauttii seksistä vapaa kun on, mieshän se aina väärin, ja porukka komppailee rivissä. Mies on heti ällöttävä sika kun varattua ruuvaa. Ihme kaksinaismoraalia.

        Arvasin ton.


      • Anonyymi
        Kaksinaamaista kirjoitti:

        On se kumma ettei niistä kakkoshuorista eli itseään varatuille miehille jakavista ämmistä kukaan puhu noin! Nainen saa jakaa persettään varatulle ja ajatella ettei siinä mitään pahaa ole eikä tee mitään väärin ja että hänhän vaan nauttii seksistä vapaa kun on, mieshän se aina väärin, ja porukka komppailee rivissä. Mies on heti ällöttävä sika kun varattua ruuvaa. Ihme kaksinaismoraalia.

        Onpas sulla vaikeeta!


      • Anonyymi

        Hyvin kirjoitettu , itse olen melkein jo mies ja sanon sen että en koskaan ole antanut arvoa varattujen naisien nussijoita taikka vokottelijoita.


    • Vermiina

      Aika mielenkiintoinen aloitus, siinä mielessä että vaimoja moititaan tällä palstalla liiasta pidättyväisyydestä. Leikkaavat hiuksensa polkkatukaksi eivätkä halua intiimiä kanssakäymistä.

      Lunttuja tai ei, eivät he sinua minään prinssinä tai elämänsä pelastajana pidä, kunhan kaipaavat vähän viihdettä elämäänsä. Ehkä heidän puolisonsa tekevät ihan samaa. Olet pieni dominokeksi kahvin jälkeen, et muuta. Mutta onko sillä väliä? Sekö sinua harmittaa, etteivät soittele perään?

      • hohhoijaaaa

        Kerron sinulle yhden totuuden. Se naisen antavuus seksin saralla ei ole mitenkään kiinni hiusten pituudesta. Tiedän pitkähiuksen naisen, jota ei seksi kiinnosta. On suhteessa ja miehensä hyväksyy sen, ettei nainen välitä seksistä. Huvittavaa kuinka ihmiset luulevat kaikenlaista yksien hiusten perusteella. Niiden pituus, väri ym. kun voi vaihdella eikä niistä voi tuntematon päätellä esim. sitä kuinka paljon toinen harrastaa seksiä. :D

        Aloittaja ei kyllä itsekään ole puhdaspulmunen. Kuka antaa parhaat pisteet miehelle, joka sekstailee varattujen kanssa. Ehkä toinen samanlainen.......


      • Naisenmielipide

        Ja sinun tulkintasi naisesta perustuu kaverisi kertomaan? Aika harva valitsee seksittömyyden tai vähän seksiä jos on muita vaihtoehtoja. Ehkä suhteesta tai miehestä paljon kiinni jos naista ei sytytä. Yhtään 100% nunnaa en tunne. Kyllä ihminen tarvitsee seksiä, tai vähintään kaipaa. Mutta on muitakin tekijöitä. Elämä on joskus mutkikas juttu.


      • Anonyymi
        Naisenmielipide kirjoitti:

        Ja sinun tulkintasi naisesta perustuu kaverisi kertomaan? Aika harva valitsee seksittömyyden tai vähän seksiä jos on muita vaihtoehtoja. Ehkä suhteesta tai miehestä paljon kiinni jos naista ei sytytä. Yhtään 100% nunnaa en tunne. Kyllä ihminen tarvitsee seksiä, tai vähintään kaipaa. Mutta on muitakin tekijöitä. Elämä on joskus mutkikas juttu.

        Harvat todellakin valitsee sen seksittömyyden ja kuinkas kävikään hänelle joka valitsi sen tien , mahtaako kyseinen herranarri olla edes onnellinen....


      • Anonyymi
        Naisenmielipide kirjoitti:

        Ja sinun tulkintasi naisesta perustuu kaverisi kertomaan? Aika harva valitsee seksittömyyden tai vähän seksiä jos on muita vaihtoehtoja. Ehkä suhteesta tai miehestä paljon kiinni jos naista ei sytytä. Yhtään 100% nunnaa en tunne. Kyllä ihminen tarvitsee seksiä, tai vähintään kaipaa. Mutta on muitakin tekijöitä. Elämä on joskus mutkikas juttu.

        Ei seksihalut ole pelkästään puolisosta kiinni! Toisilla lipido on vain alhainen tai vaikka pienikin masennus tai stressi vaikuttaa herkästi. On ihmisiä, jotka ei edes masturboi säännöllisesti. Ei vaan ole tarvetta.

        Huono suhde, riidat tai vuorovaikutuksen ongelmat voi alentaa haluja toki, ne tuskin poistaa haluja kokonaan. On ihmisiä, ketä ei haluta kovin paljon edes suhteen alun kanivaiheessa ja seksiä harrastetaan lähinnä miellyttämisestä.


    • dddgfhfghf

      Älkää vaan hommatko lapsia. Niistä tulee yhtä sairaita kuin tekin. Ihmiseltä saisi muutenkin ottaa pois ton kyvyn.

      • Anonyymi

        Vain sairas käyttää sanavalintaa "hommatko".


    • zeuksenlähettiläs

      lopun aika lähenee, pitäkää kiirettä, muuten...kiduttava kuoolema on sit pahinta

    • yäkööö

      olen kaatanut ----------------- HYi panomies hyi

    • itsenäinen

      Ap mikä vittu luulet olevas.Ite huoraat pitkin kylää ja oot olevinas niin kiltti ja viaton.Panet noita huoria ja sen jälkeen haukut.Voi hyvää päivää mikä tyhjäpääporukka taas liikkeellä...Kieltämättä en ymmärrä minäkään tollasta lunttuamista alkuunkaan, jos on varattu niin on varattu ja silloin käyttäydytään sen mukaan.Itse osaan sen kyllä...

    • MissäHyväNainen

      Aloitus on täysin paikkaansa pitävä. Näitä on kaveripiirissä tullut ilmi ja se varattujen naisten määrä, jotka mua on yrittänyt iskeä kuvottaa. Varattuihin en koske, enkä ole koskenut. Siitä pidän kiinni. Usko naisiin vaan on koetuksella, pahasti...

      • yhdenmiehenlunttu

        Nyt tuli kommentti jota odotin. Miksi niin moni mies on heti valmis pettämään toista miestä tämän vaimon kanssa? Häneenhän se eniten sattuu.


    • maghomiehille

      Sinähän oikeen kunnon mies olet panet kaikkia, kun liikkuu ja luulet olevasi parempi kuin ne naiset jotka saavat sinulta mitä haluavat, ei e-pilleri aikana irtosuhteista nauti vaan miehet, vaan myös se nainen joka vetää viivan tarjoamastasi drinkistä ja huomiosta omaan päänahka lootaan.

    • ällöttävää.ajattelua

      Ap:lle samanlaine v..un rotta oot, kuin ne horot jota kehuskelet "kaatavasi". Elät jossain ihmemaassa, kuvittelet tuollaisen pojan saavasi mukamas joskus hyvän naisen. Hahahaa :D. Tuollaisille tulee helposti äkkilähtö, jos se petetty osapuoli saa tietää osallisuudestas asiaan. Kannattais ehkä...vähän miettiä, kuinkas sitten mietit asiasta, jonkun tyhjentävän lastit siun naises sisään. Voipi tulla yllätys 9kk päästä...
      Ajatellaan että sinul ja naisellas on siniset silmät ja molemmat vaaleilla hiuksilla varustettu, kuinkas ajattelet kun lapsosellas on ruskeat/vihertävät silmät tummat hiukset ?
      Tosissaanko luulet erottavasi naisista, ehkä ulkonäöstä vai mistä, kuka pettää ja ketkä ei ? Pelkkä ajatuskin huvittaa suhteettomasti :D :D.

    • enkaatuisi

      Millainen mies kaataa varattuja naisia ja tulee palstalle haukkumaan luntuiksi ja horoiks. Kuulostaa siltä että sulla on heihin pakkomielle. Miksi sinkut ei riitä?

      • Ihmettelenvaan

        Voisin kysyä samaa näistä kakkoshoroista, joita uskottomuuspalsta on täynnä kehuskelemassa kuinka ukkomies antaa mahtavaa seksiä. Ja sitten haukutaan siaksi jne kun mies ei eroakaan vaimostaan. Onko se jotenkin hyväksyttävämpää, että nainen nussii varattua?


    • Huhjavieläkerran

      Entäs raskaana olevat naiset? Vieras muna kelpaa. Jotkut ei vaan tunne moraalia näemmä.

    • fuckingbitch

      Hah hah mikä spede, oot ihan samalainen huora, vitun pelle.

    • iwillloveagain

      Jaahas, nyt kannattaisi ehkä hidastaa tahtia jos oikeasti haluat vapaan ja tosissaan olevan naisen. Tuolla menolla sinustakin tulee pinnallinen ja itse asiassa asenteesi paistaa jo nyt sen verran tuosta jutustasi läpi että oikeasti kiltit vapaat naiset eivät halua lähteä matkaasi koska ajattelevat sinun vain käyttävän heitä hyväkseen.

      Kannattaa ehkä katsoa peiliin - oma käytös vaikuttaa melkoisesti siihen miten elämä kulkee eteenpäin. Uskalla muuttaa omaa käyttäytymistäsi niin tuloksesi ovat erilaisia. Seksin saaminen on ihan eri asia kuin suhteen rakentaminen. Nuoret miehet ilmeisen usein nuoruuden innossa hankkivat kokemuksia ja vielä kehuskelevat sillä. Tämä inhottaa oikeaa parisuhdetta etsiviä nuoria naisia.

      Naisten maailma on todella erilainen - osittain se on myös teidän miesten luoma kun olette yllättävän usein aika kärkkäästi arvostelemassa ja lokeroimassa naisia. Aika monen nuoren naisen "pehmittäminen" vie sitten todella pitkään kun pelkäämme joutuvamme pois heitetyiksi.

      • huorintekijä

        Ei helmiä sioille. piste.

        Ei tuollainen häntäheikki ansaitse mitään oikeaa naista.


    • vikaainamiehessä

      Ja yllättäen taas pääpointista "naiset jotka pettävät puolisooan" syyllinen onkin aloittaja joka on nuo raukat naiset houkutellut haureuteen. No näinhän se menee mulla on tissit ja siksi voin kotrolloida sinua / mulla on penis siis minua voi syyttää kaikesta.

    • uskollinenJaNORMAALIA

      En voisi koskaan luottaa tuollaiseen mieheen, joka on kaatanut varattuja naisia ja laittanut joka koloon lasteja!! Oikein oksettaa! Pistelee niin vihaks tuolaiset miehet, että tekis mieli vetää munat solimuu ja ripustaa kattolamppuun roikkuun.

    • kaiken_nähnyt

      Kerran erään pariskunnan luona vieraillessani siellä nautittiin alkoholia, kuten silloin vielä oli minullakin tapana. Miehen vaimo poistui huoneesta ja kyseinen aviomies alkoi nuolemaan vieraan naisen kanssa, poistuivat yhdessä talosta. Aika järkyttävää. Poistuin itsekin, mutta palattuani harrastin seksiä tämän miehen vaimon kanssa... Tuli mies aika nolona kotiin. Olin jäädä pillun päältä kiinni. Onneksi humalatilani oli sen verran voimakas, ettei suuri penikseni ollut seisoa tämän varsin suomalaisen naisen kanssa.

      Kuulin myös, että ulkomaantyömatkallaan kyseinen varsin suomalainen mies oli harrastanut seksuaalista kanssakäymistä ulkomaalaisten kanssa...no...siitä ei vielä tähän mennessä tiennyt kukaan muu paitsi 3 henkilöä. Vaimonsa ei usko, että hänen miehensä on täysi kusipää ja väkivaltainen paskiainen.

      Jokunen vuosi aiemmin eräs toinen kaverini meni naimisiin ja hankki itselleen lapsia tämän nätin vaimonsa kanssa. Alkoholia nautittuaan alkoi suutelemaan ex-tyttöystäväni kanssa. Ihmettelin siinä hänen toimintaansa. Onhan hänellä vaimo, lapsia, omakotitalo ja hyvä työpaikka. Eli elämä varsin mallillaan. Ei vaikuttanut katuvan yhtään toimintaansa. "Piti kokeilla miltä tuntuu". Kyseinen ex ei osannut onneksi suudella yhtään, joten kokemus jäi varmasti valjuksi.

      Melko kulisseja monet parisuhteet. Yhdessä ollaan ilmeisesti tottumuksesta, tai jostain hyödyistä (esim. joku maksaa telkkarit, tietokoneet ja autot, samalla kun toinen voi istua kotona toimettomana). Minulla on mennyt täysin luottamus parisuhteen toimivuuteen. Olen ollut sinkku jo kauan aikaa, koska luottamustani ei ansaita hetkessä.

      Tositarinoita oikeasta elämästä.

      • fygjddddd

        Kulisseja riittää, molemmat juoksevat omia menojaan...emäntä tansseissa ja mies baareissa...Ja emännällä seuraa riittää..:D
        joskus vähemmän joskus enemmän..
        Miehellä omia juttujaa ja menojaa, ja kulissit pysyy..


    • Kehuskelet

      Taisi aloituksesi olla pelkkä provo. Ei sun kaltaistasi kehuskelijaa edes naiset huolisi. Kuvittelet vaan itsestäsi liikoja. Jos todellisuudessa olisit kaatanut noin itsestään arvottomia naisia, he halvekisi sinua enemmän kuin tiedätkään.

    • Säälinsinus

      Kyllähän se mieskin voi yhtälailla pitää itseään huoraavana jakorasiana kun kaikille antaa. Kyllähän siinä miehuus on kauan aikaa kadonnut aloittajalta.

    • kaikkinaisetovathuoria

      Todelline pettäjä mies panee varattuja naisia eikä häpee mitään,hommista ei vaan pidä jäädä kiinni,se on nyrkkisääntö.

    • Seksineuvonaesille

      Pätee kaikkiin, myös naisten kannattaa kopaa läpi huoramiehet. Ehdottomasti myös kakkoseen, naiset, näitä miehiä.

    • einiinhuono

      Minusta huora kylläkin on maksullinen. On kyllä sattunut että olen mennyt varatun naisen kanssa sänkyyn kun tunteet ovat niin sanoneet että siten paras vaikka olen itsekin varattu.
      Eka kerta tuntui oudolta, nyt en ole katunut pätkääkään että niin on käynyt.
      Siitä löytää vieläpä kiksejä omaan parisuhteeseen.
      Kokeilkaa niin tiedätte mistä kirjoitan.

      • eituomitsemista

        Fiksu ja asiallinen kommentti ketjuun. Kiitos sinulle tuosta.


    • Sormus nimettömässä sormessa on paras tapa saada ukkomiehet kiinnostumaan. En ole naimisissa, mutta tiedän mistä puhun. Kokeiltu on. :)

    • hguorrra56

      sellaisia nuo naiset ovat, heti on pillut levällään kun vähänkin on tarjolla edes keskitasoista. Ei naisia voi kunnoittaa, ne on sitä varten että tyydytetään tarpeet ja se on siinä. Yhtään et voi antaa periksi missään, naiset on kuin pikkulapsia jotka kokeilee rajojaan jatkuvasti. ei kannata antaa periksi. Siis etkö tajua että se nussii sun selkäs takana ja kantaa toisten miesten spermoja sun kotias, sulle tarjolle. mieti sitä kun ensikerralla lykit sinne saastaseen jakorasiaan.

      • Anonyymi

        Tässä oli itsenäisyyspäivän Satu satusedältä.
        Avasitt varmaan monen naisen silmät.


    • äähplääh

      Veikkaan että ap on katkeran kitkerä mammanpoika joka ei ole onnistunut naisrintamalla ja ikää 50 ..:) ja tiskit on tiskaamatta ja pyykit kunnen äiti 80v tulee kuntoutusjaksolta kotia :)

    • Johan12311

      Varattu tai ei, niin lastit otetaan sisään.
      Olin suhteessa pettävän kanssa, kyllä oli valetta ja vaikka mitä kokoajan. villasella painoin asiat kun halusin uskoa kumppanin uskollisuuteen, vaikka itsekkin sanoi jatkuvasti että on "miellyttämisen halu miehiä kohtaan". Tuli sekin selväksi mitä tarkoittaa.. Uudessa suhteessa ja käy minun luona panettamassa ihteään, uskoin nekin selitykset miksi. huhhuijjaa kun olen hyväuskoinen paskaläjä. Menee usko naisiin ihan totaalisesti kun taudinkin sain. Hyi helvetti minkälaista paskaa nyky maailma on. Alan ymmärtämään pikkuhiljaa Islamia.

    • lueskelevana

      Nooh. Sitten kun se ap:n kanssa lapsen tehnyt hänen "oma kunnollinen varattu naisensa" on parin pikkulapsivuoden jälkeen viihteellä tuulettumassa, niin katohan kummaa, yhtä lunttu se on sekin kun ap:n tähän saakka panemat varatut, se on vaan sitä jonkin toisen kun ap:n kanssa. Katos ns. suhteen alun ja lapsentekovaiheen kunnollisuus ei ole mikään takuu myöhemmälle pysyvälle kunnollisuudelle; jos ja kun se muijas vittuuntuu sun varattujen paneskeluihin tai ylipäätään kitisevään lapsiperhe-elämään, ei sitä mikään estä muuttumasta samanlaiseksi varatuksi luntuksi kuin ne sun tähän saakka muutkin panemasi luntut ovat olleet. Sen vaan pokaa joku toinen jumalan lahja maailman naisille kuin sinä. Lapsenteko aloittajan kaltaisellekaan panosonnille ei valitettavasti ole takuutodistus elämänmittaisesta uskollisuudesta. Näin se elämä voi mennä, pilkka osuu sitten hyvinkin usein omaan nilkkaan kun aika kuluu. :)

      • Anonyymi

        Tämä oli hyvä 😃


    • hhhhoora

      Lumput lumputtaa, eipä tarvitse katella yhtäkään naista hetkeen. Varsinkin kaupungissa tuntuu tuo huo#aus olevan naisilla se top 1 asia mitä tehdä viikonloppuisin.

      • StickToRääpäleBoy

        Joo, kattele sä vaan poikia ku niiden pippeleitähän sä vaan haluut. Älä teeskentelekään, että naiset kiinnostaa, niitähän sä vaan vihaat. Öitä Sinullekin!


    • Tulivainmieleentäs

      Jos et sisimmässäsi arvosta tällaisia naisia miksi sitten kaadat heitä??

      • Anonyymi

        Tämä. Naisviha paistaa. Naisviha-trolli 😄 Tän kaltset tyypit ei osaa tarkastella asioita laajasti vaan putkiaivomeiningillä mennää.


    • Tulivainmieleentäs

      Alkuperäinen: Joudut käyttämään mainittuja naisia siksi koska et pysty saamaan parempaakaan, meitä ns. kunnon naisia. Sinulla ei ole selkärankaa olla mies yhdelle naiselle.

    • Miehethuomhuom

      Yhden asian laittanut merkille, silloin harvoin jos ravintolaan menen ottamaan parit siiderit ja koska olen yksin (avomieheni on absolutisti mutta luottaa minuun 100%sti) liikenteessä jotkut miehet tulevat tiskille juttelemaan ja iskemään. Juttelen kyllä takaisin ja ihan kiva että juttelevat, ei siinä mitään. Mutta muutaman kerran olen kuullut kommentteja "eikö yksin oleva nainen ravintolassa halua sitä yhtä asiaa?" Kohteliaasti sanoin että "ei tosiaankaan.". Minua on huoriteltu muutaman kerran koska olen ilmoittanut olevaqni varattu ja en ole ravintolassa iskemässä ketään. Alussa miehet kun aloittavat mukavan jutustelun ja ulsopäin suuntautuneena persoonana tottakai juttelen takaisin. Mutta tämä haluan sanoa että yksin oleva nainen ravintolassa ei aina merkitse että etsii seksi seuraa!

    • Anonyymi

      Pysy kotona ukkos luona niin sinkut pääsee vähemmällä..eikä tarvitse tänne tulla kehumaan miten ois vientiä.

      • Anonyymi

        Papupata tekstistä päätellen on pahalla päällä.


    • Anonyymi

      Sitten sinä heräsit salihousut tahmassa ja häpesit kuin pienenä poikana, sinä onneton räplääjä

    • Anonyymi

      Ite kuulun kunnon naisiin. En kyllä lähe pettämään saati huo*aamaan mutta joskus oon ihastunu viattomasti johonki toiseen. Ihmisluonto on semmoinen eikä sellasia kannata vakavasti ottaa koska ihminen ihastuu läpi elämänsä. Roisi huumorikin on mulla mutta aidot ystävät ymmärtää. Kyä se on VAAN toi mun oma mies joka muhun saa tyhjentyä enkä petä. Älä yleistä.
      Alotus on vanha ja vähä haisee trolliltakin. Iteppähän valintas teet joten voisit olla ilman pildeäkin. Kuka pakottaa näitä nu*maan.
      Ne ketä kehut saavat sänkyyn voi elää huonossa liitossa ja seksittömässäkin. Ei se nainen pelkästään aina pihtaa.

      En myöskään muuten valehtele. Ihastuin taannoin yhteen tuttuun ja se asia tuntui pahalta sekä hämmensi :( Koska rakastan miestäni, puhuimme asian.

      Aapeen kaltaisten miesten ois aina hankkia seksinukke. 😂 Voit nimetä sen omaksi lut*sesi

    • Anonyymi

      Mistä muuten aloittaja tietää kenen niistä panemistaan akoista miehet eivät pukkeile pitkin kyliä yhtä paljo ku ne akatkin.
      Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

      Aloittaja ajattelee mustavalkoisesti, mutta niinhän vähä-älyiset tekee.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sinulle on kaikenlainen touhu naisten kanssa sallittua, naisille ei. Jaat naiset huoriin ja madonniin, näetkö kuinka sovinistinen, ja seksistinen olet? Patriarkaatissa miehet käyttävät valtaa naisiin, kontrolloimalla naisten seksuaalisuutta ja hedelmällisyyttä. Eivät ne naiset ole millään lailla huonoja. Vika on sinun tulkinnassasi!

    • Anonyymi

      Aloittajalta haluaisin tietää, miten paljon mahdat pornoa katsoa. Kirjoituksesi on kuin referoitu klippi seksileffoista.

      • Anonyymi

        Näin just.. Kuulostat seksi addiktilta joka runkuttaa pornovideoita ja yleistää kaikki naiset ns. Huoriksi ja lutkiksi.. Taitaa olla sinun oman pääsi fantasia. Naisetkin voi olla sosiaalisia, rempseitä ja voi olla paljon mies puolisia ystäviä, siis YSTÄVIÄ ja se ei tarkoita että ollaan nussimassa jossain. Voi jessus mistä näitä idiootteja riittää jotka yleistää tämmösiä lutka juttuja. Ihan keskenkasvusta ja peräkammarin poika tyylistä ajattelumallia. Onko kotikasvatus ollut samanmoista että se olematon miehen malli on pitänyt vaimoaan nyrkin ja hellan välissä huorittelemalla ja samaan aikaan pannu kännissä kaikki kylän naiset.. Pojat ei ole kauas isänsä puusta pudonneet. Kotona ne arvot opitaan. Asenne vamma kuuluu AP teksissä ja suositys pn että haet itsellesi apua.


    • Anonyymi

      Kympin miehillä on mistä valita, saavat anteeksi tekemisiään ja sanomisiaan. Siinä mielessä ymmärrän aloittajaa. Naiset menee lankaan mutuna. Tajuavat ehkä tilanteen jälkeenpäin tai sitten eivät edes välitä?

      • Anonyymi

        Naiset tämänkin mahdollistavat. Mut menevät yleensä enemmän tunteella kuin järjellä, joten turha kieltää totuutta, joka ei ainakaan lisää luottamusta miehen ja naisen välillä.


    • Anonyymi

      .....Ja sitte pettää niitä tuollaisten lunttujen kanssa jotka ottaa vielä lastitkin suuhun..😆😁

    • Anonyymi

      Ap:lle vaan neuvoksi, että hakeudu nopeaa hoitoon, vaikka sun osalta taitaa olla peli jo menetetty.

      • Anonyymi

        Eiköhän se kahdeksassa vuodessa ole tuo ap:kin rauhoittunut. Täytyy kyllä sanoa jotta noita naisia on ns. tuttupiireissäkin. Noloimmat ottaa äkkiä eron miehistään ja sitten alkaa poru kun se toinen ei eronnut/huolinut/halunnutkaan mitään vakavaa. Että silleen 😏


    • Anonyymi

      Tiedätkö maalaispoika kun meilläpäin sunlaisia miehiä pidetään yhtälailla lunttuina ja likaisina kuin niitä naisia. Miellä täällä kaupungissa sua halveksitaan samalla lailla kuin noita naisia ja ne naiset puhuu susta ihan samalla tavalla. Tervetuloa kaupunkiin pikkumies. Ja onneksi meitä on vielä paljon, naisia ja miehiä, joille sinä ja ne kaatamasi naiset olette pelkkää saastaa. Me tehdään lapsia keskenänne, joten sinä aloittaja voi painua niitten lumppujesi v-ttuun.

    • Anonyymi

      Noh noh hyvät herrat, ei se järvi soutamalla kulu. Siementämään kaikki vaan joukolla.

    • Anonyymi

      Voi helvata mikä äijä olet. Ei sinusta ole kenenkään mieheksi. huoraava mies.

    • Anonyymi

      Harvassa löytyy naisia, jotka eivät valehtele tosipaikan tullen. Oma etu määrittelee paljon, jolloin epäitsekkyys katoaa. Miehet myöntää virheensä helpommin kuin naiset, sen itse todennut valitettavan usein.

      • Anonyymi

        Rehellisyys maan perii ja kapeasta portista ei käy kulkeminen muuten.


    • Anonyymi

      Kuka siunlaisen miesluntun kanssa haluaisi lapsia tehdä. Ihan sama kurapaska olet mistä naisia syytät.

    • Anonyymi

      No oho hurujaa tekstiä Fabiolta joka vissiin kerran saanut pusun poskelle ja loput pakkeja 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Ainakaan minun lasteni isäksi ei tuollainen mies kelpaisi, ei koskaan. Vähän sentään pitää olla tasoa.

      • Anonyymi

        Ehkä mieskin ajattelee, et ei kuka tahansa omien lasten äidiksi kelpaa? Kun arki koittaa niin vaikea ihminen on vaikea ihminen, ei se muuksi muutu. Kuka haluaa ongelmia, varsinkin turhalta tuntuvia ongelmia? Ei kukaan!


    • Anonyymi

      Jäte - Joonas kelpaa aika harvalle naiselle. Olet lunttu lunttujen seurassa.

    • Anonyymi

      Mitä oiken vaahtoot, eihän se niitten sormus suakaan hidasta yhtään, sama luottamuspatto olet itse, oikeet ihmiset ei mee paneen semmosta jolla on sormus.

    • Anonyymi

      Olet itse huora koska panet mitä vaan paljaana. Sä vaan projisoit huoruutesi panemiisi naisiin.

      Se on ihan ok jos on huora, mutta tekopyhyys ei huoralle sovi! Kunnon huora (mies tai nainen) on rehellinen itselleen ja toisille. Hyvä huora on kuin sosiaalityöntekijä: tekee hyvää hyvää hyvyyttään.

      Sä olet vaan oksettava 🤢

    • Anonyymi

      Sinä olet miessuvun pahinta pohjasakkaa.

    • Anonyymi

      Et sitten pysty yhtään parempaan, sinustako ei ole parisuhteeseen, siis oikeaan parisuhteeseen ? Miksi ei.? Miksi pitää paneskella naisia joilla on sormus ? Pakottavatko he sinut siihen vai miten? Mikä on niin pielessä elämässäsi että pitää olla ja elää kuin pultsari, elämän pultsari. Panet ja käytät hyväksesi ja sitten tulet nettipalstalle haukkumaan heidät jotka olet kaatanut. Luuletko että pysyy salassa muilta mitä teet.
      Sen jälkeen niitä lasten äitiehdokkaita ei ole ehkä ihan jonoksi asti.

    • Anonyymi

      Siis onpa alottaja väkivaltainen, rikollista tuommoinen. Kaataa naisia ja vetää vielä heidän kassatkin tyhjiksi. Ikävän kuulosta nyt naisille kauppareissulla, kun tää rötöstelijä pöllii naisten tavarat ja kaataa heidät. Tommonen mummojen kaataja, ettäs kehtaa vielä leveillä.

    • Anonyymi

      Jep, naapurit kait etsivät 3:tta pyörää kimppaan.
      Annoin kehonkielellä merkit, ettei kiinnosta.
      Moraali on jo niin alhaalla, että apinoita olisi syytä katsoa ylöspäin.

    • Anonyymi

      eihän deitti naiset lähde panolle ,niitten säännöissä sanotaa että : Et saa olla yhteydessä toiseen sukupuoleen ? deitti SUUDELMAN SÄÄNTÖ ? VIESTIEN HINTA 0,50-2eur naiset kerää viikottain deitti potin , He joko työttömiä tai koululaisia ja jopa töissäkäyviä äitejä lisä liksa on niille tärkein ,SUOMESSA JO SATOJA DEITTEJÄ JA KYMMENIÄ TUHANSIA NAISIA VEDÄTTÄMÄSSÄ MIEHIÄ DEITISSÄ , EI YKSIKÄÄN LÄHDE EDES TREFFI KAHVILLE SAATIKKA EROTIIKKAAN ? TV uutiset kerto että joku mies laittoi rahaa kiinni deittinsä naiseen 8000euroa !

    • Anonyymi

      Miksi miehet suuttuu kun naiset hakevat seksiä muualta kun kotona ei sitä harrasteta. Näinhän miehetkin tekevät. Parisuhteessa on jotain vialla jos näin käy.
      Kyllä tämä on aina tiedetty, et parisuhteen ulkopuolista seksiä hakee sekä miehet että naiset. Uskollisuus ei ole sukupuolesta kiinni.
      Välinpitämätön asenne puolisoa kohtaan saa katselemaan ulkopuolisia suhteita.
      Yleensä nämä ihmiset ovat joko erittäin impulsiivisiä ja huomion hajuisia tai yksinkertaisesti rakkaus on vaan omasta parisuhteesta loppunut.
      Puoliso ei ole itsestäänselvyys, tämä on hyvä aina muistaa.

    • Anonyymi

      Nykyisin tuntuu siltä, että vakiintuneiden merkitys ei niin merkityksellinen kuin kymmenen tai kaksikymmentä vuotta sitten? Tarinoita, kun lukee tulee mieleen ensimmäisenä, et onko tällaisissa tapauksissa yleensä luottamus pulaa toista kohtaan, siksi keskitytään enemmän pelaamiseen. Roolipelit kukoistaa ja suhteen jatkuvuuden merkitys vähäisempi?

      • Anonyymi

        Eiköhän nuo vieraissa juoksijat ole kuitenkin markinaali. Yleensä ihmiset eroaa mieluummin kuin alkaa pelaileen.
        En usko et tällaiset on kuitenkaan kovin onnellisia elämässään tai heidän aivokapatiseetti tunnealueella on hyvin pieni. Empatiaa ei tunneta, ei edes omalle kohdalle.
        Näin on myös lapsien kanssa, jos he ei saa huomiota, niin he hakee sen jollain tavalla ja se tapa ei ole aina käytöksenä hyvää. Ehkä tämä huomionhakuisuus jää päälle myös aikuisuuteen.


    • Anonyymi

      Miksi olet mennyt kaatamaan jos tiedät heidät varatuiksi? Mitä jos yrittäisit tutustua sinkkunaisiin? Tosin tiedän myös varattuja miehiä joilla sormukset sujahtaa helposti taskuun ja vaimot unohtuu eli ei se pettäminen yksin naisten hommaa ole.

    • Anonyymi

      Juupajuu, siinä sitä paukutellaan henkseleit aina siihen saakka kun oma vaimos alkaa tehä samaa. 😄

    • Anonyymi

      En usko.

    • Anonyymi

      Tässä se totuus tuli taas ilmi, miehen alapää vie sen yläpäätä.

    • Anonyymi

      Nainen on häikäilemätön tekee varatulle heikolle miehelle juttuja mies auttiisti jää koukkuun jolloin alkaa miehen oma hyrrä pelittää ja särkeä omaa toimivaa suhdetta salakavalasti kaikki menee rikki. Mitä tämä nainen? Epävarmaksi luokiteltu huts u ei nouse itsetunto mutta taso ja markkina arvo edelleen 0 huor asta vaimoa saa

    • Anonyymi

      Aleksandra Penttilä

    • Anonyymi

      Et mistään näe onko tulevien lastesi äiti "kunnollinen". Ei näy päällepäin kuinka monta seksisuhdetta on ollut. Nainen osaa kyllä kertoa sulle oikeat jutut, niin että uskot hänen kunnollisuuteensa. Seksi on seksiä, ihan luonnollinen juttu. Ei siitä ihminen "pilaannu". Eikä mieskään!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe