Olisi kiva kuulla kunnon vastaus? Miten meedio voi olla uskossa? Vai voiko?
Mikä on Meedio?
13
1630
Vastaukset
- Henkimaailma ON !
Meedio (lat. medium, "keskellä oleva") on spiritismin mukaan ihminen, jonka välityksellä henkiolennot, varsinkin vainajien henget, voivat vaikuttaa aineelliseen maailmaan ja lähettää ihmisille tiedonantoja.
Meedio on henkimaailman sanansaattaja,oikea meedio uskoo Jumalaan ja toimii rakkauden hengessä! Oikea meedio ei kiellä henkimaailman olemassaoloa kuten itseään meedioksi valheellisesti kutsuvat "arvailijat" eräästä sellaisesta on täälläkin parikin ketjua tuossa alempana!
Meedio työskentelee ihmisiä ja henkisiä lakeja kunnioittaen, valossa ja rakkaudessa niin yksityisistunnoissa kuin yleisömeediotilaisuuksissa. Henkimaailma ei koskaan käske tekemään mitään, vaan kunnioittaa sielun vapaata tahtoa.
Meedio tuo lohdutuksen sanan läheisensä menettäneelle, rakkaudessa antaen uskoa ja luottamusta elämän jatkumisesta toisella tasolla. Meedio ei ole kuitenkaan ennustaja, joten valmiita vastauksia ei ole. Työskentelyn tarkoituksena on auttaa ihmistä itse oivaltamaan ja käyttämään valinnanvapauttaan hyvän elämän rakentamiseen, itsensä kehittämiseen, sekä ymmärtämään elämää lahjana ja vaikeudet voimavaroina, kasvamisessa ihmisenä. Jokainen on vastuussa omasta itsestään, voimme vain rakastaa ja tukea toisiamme, mutta muuttaa voimme vain itseämme.
Meedio luo omalla energiallaan vastaanottavaisen valon ja rakkauden hetken, jossa henkimaailma, meedio ja vastaanottaja tekevät yhteistyötä ja jokainen tekee oman osuutensa istunnossa.- tarott
Juuri näin,erittäin hyvä vastaus,olen täysin samaa mieltä.
- suosituksin
tarott kirjoitti:
Juuri näin,erittäin hyvä vastaus,olen täysin samaa mieltä.
Lukekaa Henkien kirja. kirj.Allan Kardec. Siinä on tietoa henkimaailmasta paljon. Hän on kirjoittanut myös muita henkimaailmaan liittyviä teoksia. Itselleni avautui tuo asia selkeästi.
- Paljon tietoa
suosituksin kirjoitti:
Lukekaa Henkien kirja. kirj.Allan Kardec. Siinä on tietoa henkimaailmasta paljon. Hän on kirjoittanut myös muita henkimaailmaan liittyviä teoksia. Itselleni avautui tuo asia selkeästi.
Paljon parempiakin kirjoja asiasta löytyy.
Yksi joka heti tulee mieleen on Van Praahgin kirja ; "Puhetta taivaasta"
Vielä parempi joskin aika vanhahtava on Peter Richeliun "Sielun matka" tai Jane Sherwoodin "Kuolemanjälkeinen päiväkirja." jne.
Ja monta monta muuta hyvää opusta aiheesta senkun googletatte!
- Kiitoskia
Synnytäänkö meedioksi vai voiko siihen jotenkin opiskella?
Tuota olen itsekkin ajatellut että Meedio kuuluu kyllä henkimaailmaan ja olin yllättynyt erään kommentteista omissa blogeissaan asiasta.- Medium
Meedioksi ja selvännäkijäksi synnytään ei todellakaan koskaan voi opiskella missään sellaiseksi. Meduaalinen ihminen on virittynyt herkille taajuuksille ja on kuin huippuunsa viritetty vastaanotin joka pystyy kommunikoimaan sellaisen hienojakoisen energian tason kanssa .
Sellaisten ihmisten jotka näyttävät olevan täynnä vihaa ja katkeruutta ei missään tapauksessa pitäisi edes yrittää toimia henkimaailman välittäjinä koska samanlainen vetää puoleensa samanlaista. Eli viha ja katkeruus vetävät puoleensa alemman tason henkiä ja lopputulos voi olla aika järkyttävää.
Taidan tietää kenen blogeista puhut ja kierrän itse ko; henkilön kaukaa ja kehoitan muitakin sen tekemään.Sellainen määrä negatiivista energiaa ei ihmisessä tee tulkinnoistakaan kovin luotettavia.Mutta kun lukee hänen "ennustuksiaan" sieltä keskustelupalstalta ei voi kuin äimistellä että uskooko joku oikeasti niiden todenperäisyyteen??
- ihmehtythää
JA miten hän voi vastata keskustelupalstan kysymyksiin näkemättä ihmisiä??? Olen käsittyt ettei hän aiemmin pystynyt ennustamaan ilman näkemistä? oppiiko sitä näin nettiaikakautena uusia niksejä? ;D
- Höpötystä !!!
No totuushan on ettei oikeasti näe mitään vaan kuten itsekin kertoilee että arvailee.Kuitenkin pidän jokseenkin edesvastuuttomana kertoilla kenelekään että toinen tulee voittamaan lotossa tms. tai että se puoliso pettää oikeasti tietämättä asioista yhtään mitään.Karmaisee edes ajatella millaisen sopan voi saada sellainen "näkijä" aikaiseksi joka suvereenisti kertoilee että ;"Juu sun puoliso pettää" vaikka se puoliso ei todellakaan olisi sellaisia edes tuumaillut.
Kyllä näillä "arvailevilla näkijöillä" ihan oikeasti pitäisi itselläänkin olla joku moraali ja vastuu mitä satuja ne ihmisille rahaa vastaan tai ilmaiseksi kertoilee etteivät aiheuta suurempaa vahinkoa.On turha vetäytyä vastuustaan sanomalla että vastuu olisikin kyselijällä kun sen totuuden tietää että on liian paljon hyväuskoisia ihmisiä jotka sokeasti luottavan jonkun sellaisen juttuihin joka mainostaa olevansa "luotettava ja vuosikymmeniä näkijänä toinminut ja oikeaan osunut". (ja PYH)
Sehän on vähän kun nämä valelääkärit jotka hatusta vetivät ihmisille lääkitykset ja hoidot.Jonkun sellaisen sanomiset jonka juttuihin uskoo voivat saada ihmisen psyykkeessä pahaa jälkeä aikaiseksi.
Näilläkin palstoilla joskus miettii kun lukee noitten huuhaaennustajien vastauksia epätoivoisten kysymyksiin että HUH HUH kuinka ensinäkin kukaan uskoo jossain Suomi24;sen palstaoilla olevaan "ennustajaan" ja miksi ihmiset aina kyselevät sellaisia asioita joita järkeään käyttävä ihminen itsekin osaa ratkaista.Onko maailma tosiaan täynnä ihan hölmöjä vai mikä sekin juttu on?
- joopajoopa,,
No näillä palstoilla ei oikeita ennustajia pyöri esittelemässä kykyjään, mainontaa vaan pukkaa lisää tätäkin kautta.. ja mollaamista tietysti kilpaileville.. Tämä saitti menetti uskottavuutensa ajat sitten, kun tänne voi kuka tahansa tulla kertomaan "kokemuksistaan" senjasen näkijän puolesta tai tätä vastaan..
- Suurin osa höpöä!
Varmasti myös näin. Mutta itse kyllä luottaisin vaistooni, kenen luokse menisin jos olisin ylipäätänsä keltään kysymässä tai menossa näkijälle. Näiltä tämän palstan huuhaa -näkijöiltä en kyselisi mitään ,enkä kyllä rahojani tuhlaisi näihin 0700-rahastus ennustajiinkaan.Osalta ns. "kuuluisilta" ja pitkään toimineiltakaan en kyllä kyselisi mitään enkä suostuisi maksamaan 50-100e kerralta siitä, että joku arvailee juttuja.
Jos osaa käyttää googlea ja ymmärtää lukemansa, osaa myös tehdä omia johtopäätöksiään,eikös vaan?
Jos "näkijällä" on blogi (kuten eräällä tälläkin palstalla paljon keskustelua herättäneellä mies "näkijällä", joka kehuu ennustaneensa liki 100% oikein,jo yli 30v ajan??) ja sitä lukee ,se jo kertoo millaisesta persoonasta on kyse.
Jos ihminen keskittyy puhumaan ikäviä asioita tutuistaan ja keskustelupalstallaan aika törkein sanakääntein arvostelemaan ja nimittelemään tuntemattomia.Riitelemään ihmisten kanssa ja avoimesti kertoilemaan, että on rahastanut myös kunnianloukkaus syytteillä ihmisiä.Se ainakin minussa synnyttää voimakkaan vastenmielisyyden sellaista persoonaa kohtaan. On tietysti jokaisen oma asia mihin uskoo, mutta jos sanoo olevansa selvännäkijä ja meedio ja ties mitä ja sitten samaan hengenvetoon sanoo, että henkimaailma on satua ja joulupukki-tarinaa pistää se miettimään, että mistä sellainen näkijä ne tietonsa sitten saa?
Sekin tietysti on jokaisen näkijäksi itseään tituleeravan oma asia, paljonko pyytää asiakkailtaan ja ilmoittaako tulojaan verottajalle vai tekeekö pimeästi hommiaan.Se vaan minusta myös kertoo ihmisen moraalista aika paljon,enkä rahojani sellaiselle kantaisi.Jos kerran kertoo sitä työkseen tekevänsä,minusta silloin myös toiminnasta pitää rehellisesti veronsa maksaa kuten muidenkin työtätekevien.Outoa tietysti,että jos julkisesti kertoo olevansa ulosotonkin asiakas ettei ulosottomiestä kiinnosta ne aika rahakkaatkin ylimääräiset tulot? Muiltahan ulosotto vie kaiken joka menee yli sen turvaosuuden, oli ne rahat saatu tai tienattu mistä tai miten tahansa.
Mutta kuten sanottua ,on jokaisen oma asia mihin haluaa rahansa työntää tai kenen juttuihin uskoa.Eniten olen vuosien aikana miettinyt sitä, että miksi jotkut jatkuvasti soittelevat tai juoksevat kyselemässä näiltä ennustajilta juttuja.Eikö jotkut ihmiset osaa itse tehdä elämässään päätöksiä tai ratkaisuja ihan oman järjen avulla?
Ja sori nyt ,mutta kun ne kysymykset mitä on kaikkialta lueskellut ovat niin tolkuttaman lapsellisia ja typeriäkin vielä tyyliin; Koska tapaan sen oikean/onko tapaamani se oikea,saanko työtä,paraneeko koira,onko joku minulle vihainen, pettääkö puoliso...jne.jne... :-/ Eikö ihmiset herranjestas osaa enää keskustella läheistensä kanssa ja kysyä?
Useimmiten kysyjät on naisia,valitettavasti!
- eitäydellinen
Joku kaipaa rakkautta,joku pelkää ihmisiä jne.Asiat jotka ovat sinulle lapsellisia ja typeriä voivat olla jollekulle hyvinkin isoja asioita,ei kaikki ole noin rohkeita ja hyviä ihmisiä kuin sinä.Ethän kuitenkaa tuomitse meitä jotka emme aina osaa puhua läheisillemme,tai emmevoi,tai heitä ei yksinkertaisesti ole.herranjestas.
- Suurin osa höpöä!
Ihmisen pitää pystyä itse selvittämään elämäänsä tai jos on totaalisessa umpikujassa itsensä ja elämänsä kanssa mennä psykiatrille tms. AMMATTI-IHMISEN pakeille juttelemaan ongelmistaan eikä kysellä apuja huijareilta ja rahastajilta, jotka usein pahentavat asioita varsinkin henkisesti herkkien tai epätasapainoisten kohdalla.Se on todella epäilyttävää ja moraalitonta touhua näiltä "näkijöiltä". Tämmöisiä tapauksia olen valitettavasti joutunut seuraamaan sivusta joiden nuppi on meinannut totaalisesti seota näitten "näkijöitten" jutuista ja sitten jätetään toinen heitteille kun ensin on höpötetty sontaa ja uutta "apua" saa taas kun pulittaa sievoisen summan rahaa. :-( Pöyristyttävää ja kuvottavaa touhua.
Ei ammatti-ihmisen apuun turvautuminen henkisten ongelmien kanssa kestään hullua tee vaan terveen.Vakavasti psyykkisesti sairas ihminen ei tunnista sairauttaan mutta ns."terve" ihminen tajuaa hakea apua.
Rohkea olen ja vahva mutta tuskin sen parempi tai hyvempi ihminen kuin kukaan muukaan.Minä olen myös kriittinen ja käytän järkeäni enkä mene haaskaamaan vähiä rahojani sellisille jotka arvailevat ja höpöttävät muka tietoja.
Itse asiassa ymmärrän senkin että vaikka uteliaisuudesta KERRAN käy ennustajalla tai soittaa noille huuhaa linjoille mutta että siellä pitää monta kertaa vuodessa tai jopa useammin ravata tai soitella jokaisen ongelmansa tai asiansa perään nou nou.
Suomessa EI OLE tänäpäivänä YHTÄKÄÄN luotettavaa tai hyvää selvännäkijää tai meediota.Tunnetuimmista ja "kehutuimmista" alkaen samaa höpötystä jokaisella vain hinnat vaihtelevat sen mukaan kuinka tunnettu on näkijä.
Näihin näkijöihin ja heidän höpötyksiinsä voi jotkut jäädä koukkuun ja se riippuvuus olisi hyvä saada katkeamaan alkuunsa.
Olen kuullut meedioista vain kerran ja otin juuri äsken selvää. kaikki tämä täsmäsi joten täältä tulee kunnon vastaus itse meediolta (En nyt satu olemaan kovin pätevä , kun meditointikin voi vähintään kestää 2 tuntia, jos haluan mennä kunnolla yksityis kohtiin ja saada kunnon kuvan )
-Meedion ei tietääkseni tarvitse uskoa mihinkään uskontoon. ( Itse ainakin en usko mihinkään)
- Luin juuri henkilöstä joka haluaa muuttaa meediolta kuulemaa kohtaloaan, mutta merkit täyttyvät jatkuvasti. yllätys ,ylläts, olen saanut sellaisen käsityksen että kohtaloa voi muuttaa vain itse meedio, ja sekin koskee vain meedion omaa kohtaloa, sillä meedio................................... sanotaanko vaikka että meedio tietää mitä tehdä kaikista vaihtoehdoista
-meedio voi ennistaa tulevaisuuteen (koska itse en vieläkään ole mikään mestari, joten joudun meditoimaan edelleenkin vähintään ne 2 tuntia, jos haluan tietää muutakin kuin sään , tai sen että millainnen onnettomuus tapahtuu )
-Meedio on portti henki maailmaan tai jotain. (Omassa tapaukssessani tiedän heistä, opin heiltä hyvin vähän saan apua harvoin ja rangaistuksia joskus, mutta ongelmana on se että en saa yhteyttä. uskon, että jos haluaa saada yhteyden heihin pitää osata ennustaa tulevaisuuteen enintään minuutissa suunilleen kunnolla. eli en itse osaa, lähinnä sään ennustamiseen kuluu se minuutti, joka ei satu olemaan nyt mitään)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706754
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323618- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171630
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271626Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471360