Älkää puhuku tai kertoko Parolassa mitään tietoa,
mikä on Suomen hyväksi.
Merkitsin että minua seurataan kutsunnoissa, koska olin päässyt
salaisiin kuvioihin. Sain siitä RISUAITA-merkinnän ja minua muistaakseni
tähdättiin aseilla Hämeenlinnan Panssariprikaatissa.
Kerroin asiasta ja MARIKA MATILA JA SEIJA JOUKANEN
SAMULI HELMINEN vaativat lisää lääkettä, koska puhuin asiaa.
VETÄKÄÄ VAIKKA SUUNI TÄYTEEN LÄÄKETTÄ, MEEN KOHTA
MUUALLE. PELKÄÄKÖ ARMEIJA ITÄNAAPUREITA TAI MARIKA
MATILA IDÄNPÄÄN TERVEYSASEMALLA HÄMEENLINNASSA?
Parolalasta merkintä - lavastettuja riitelyjä - lääkemääräyksiä.
Ylväs Itsenäisyys!!!
5
429
Vastaukset
- Anonyymi
nosto
- Anonyymi
nosto
- Anonyymi
lasku
- Anonyymi
Se on organisaatioilla vähän kuten sanotaan, minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa. Tästä tulisi päästä eroon.
- Anonyymi
Taas Idänpään terveysasema kyykytti + yrittää määrätä / juoksuttaa verikokeissa.
Ollessani siellä ja aikaisemminkin joku mies kyselee aina rasvausta samaan aikaan,
joku nainen käy pissanäytteellä + yksi oli huolissaan kun ei ole käynyt lähiaikana verikokeessa. Oli muuten ihan sellainen sosiopaattien luoma tunnelma, ainakin minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1052246- 841975
- 531566
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai491492- 1531476
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481374Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441304Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261156- 1111118
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251084