Voih ja huoh...

naapurista

Että menin ja ihastuin sitten mieheen.Olen häntä toki katsellut turvallisen välimatkan päästä jo pidemmän aikaa ja yhteen aikaan tuntui, että olimme kokoajan samoissa paikoissa samaan aikaan, esim.kirjastossa. Eräänä päivänä ollessani lenkillä hän tulla tupsahti siihen ja kävelimme samaa matkaa kotiin. Juttelimme kaikenlaista asioita ja tuo kotimatka tuntui sillä kertaa olevan aivan liian lyhyt! Muutaman kerran siinä silmiin katsottiin ja nyt en saa häntä mielestäni. Enkä edes muista kunnolla mistä mahdoimme jutella...Nyt vatsassa on perhosia iso kasa ja vähän väliä pitää ikkunasta katsoa, että sattuisiko naapuria näkymään pihalla...Seuraavan kerran kohdatessamme aion kyllä laittaa kaikki peliin ja katsoa mitä siitä seuraa...! Sitä odottaessa ja huokaillessa...taidan lähteä lenkille!

17

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmi sinänsä

      Ei minun naapurini vaan tuollaista.

    • No, onkos näkyny naapuria? :)

      • Voih ja huoh...

        Kyllähän tuo tänään tuosta ohi vilahti, pitääköhän täs alkaa tosissaan päivystämään tuolla pihalla, että pääsis taas juttusille...;)?


      • Voih ja huoh... kirjoitti:

        Kyllähän tuo tänään tuosta ohi vilahti, pitääköhän täs alkaa tosissaan päivystämään tuolla pihalla, että pääsis taas juttusille...;)?

        Ei muuta ku keksit oikeen paljon tekemistä sinne pihalle, niin voit samalla siinä kuikuilla. :) Tai heittäydy pulaan, niin tulee apuun. ;)


      • naapurin miäs
        mii-su kirjoitti:

        Ei muuta ku keksit oikeen paljon tekemistä sinne pihalle, niin voit samalla siinä kuikuilla. :) Tai heittäydy pulaan, niin tulee apuun. ;)

        Tee se vanha temppu. Pyydä korjaamaan jotain. Polkupyörää, pesukonetta tms. Sitten vastapalvelukseksi tarjoat iltakahvit. Älä hyökkää kimppuun vaan luot pitkiä lämpimiä katseita silmiin. Siten saat selville kiinnostaako miestä.


      • naapurin miäs kirjoitti:

        Tee se vanha temppu. Pyydä korjaamaan jotain. Polkupyörää, pesukonetta tms. Sitten vastapalvelukseksi tarjoat iltakahvit. Älä hyökkää kimppuun vaan luot pitkiä lämpimiä katseita silmiin. Siten saat selville kiinnostaako miestä.

        Voihan aloittaja myös vähän "kompastella" pihalla, niin naapurin mies tulee saattamaan kotia. Siinä voit sit kiitokseksi keittää kaffeet. ;)


      • Voih ja huoh...
        mii-su kirjoitti:

        Voihan aloittaja myös vähän "kompastella" pihalla, niin naapurin mies tulee saattamaan kotia. Siinä voit sit kiitokseksi keittää kaffeet. ;)

        Joo! Nyt onkin sopivasti liukkaat pihat, vaikka muutenkin meinaa koivet mennä solmuun, kun tämä ihastus tulee vastaan. Kummasti hänkin on alkanut kulkemaan tuosta kotini ohi, kun ei ole ennen sitä tehnyt...voisinkohan tästä päätellä jotakin...?
        On tämäkin, ikää mulla se nelkyt ja risat ja käyttäytyminen ku pahasella teinilikalla!!


      • Voih ja huoh... kirjoitti:

        Joo! Nyt onkin sopivasti liukkaat pihat, vaikka muutenkin meinaa koivet mennä solmuun, kun tämä ihastus tulee vastaan. Kummasti hänkin on alkanut kulkemaan tuosta kotini ohi, kun ei ole ennen sitä tehnyt...voisinkohan tästä päätellä jotakin...?
        On tämäkin, ikää mulla se nelkyt ja risat ja käyttäytyminen ku pahasella teinilikalla!!

        Kyl taitaa naapurin miehelläki olla hyvä syy, ku kulkee sun kotis ohi. ;)

        Tuosta iästä..eihän se ole mikään este mihinkään. Eiks ole ihanaa, kun on vipinää? :))


    • omatunnon ääni

      Jätä rauhaan jos on perheellinen mies tai varattu!

      • Voih ja huoh...

        Vapaa on, kait mä nyt sen olen selvittänyt! Eipäs aleta siel heti tuomitsemaan, jos jollakin on vähän kivaa vipinää:):):)!


    • silleen

      Miten olet selvittänyt? Kysyitkös että sitä vaan poikamiehenä lenkillä käyt?:D No Onnea yritykseen ja pakkohan sun on ruveta päivystämään ikkunassa :D

      • Voih ja huoh...

        Meilläpä sattuukin olemaan yhteisiä tuttuja että siltä pohjalta!!


      • Voih ja huoh... kirjoitti:

        Meilläpä sattuukin olemaan yhteisiä tuttuja että siltä pohjalta!!

        Sit vaan käyt kiinni ku sika limppuun. :)


    • Voih ja huoh...

      Voihan p...a! Täällä edelleen riudun ja huokailen kun en ole päässyt lähentymään tämän ihastukseni kanssa...eilen oli hilkulla, muttamutta: Hän ikäänkuin pääsi yllättämään ja tällainen hidas hämäläinen ei ehtinyt toimia. Jälkeenpäin kyllä tuli kaikki hyvät ideat ja jutut mieleen, jotka olisin voinut sanoa tai tehdä.Pitääkö tässä nyt sitten kokoajan olla skarppina kun ovesta ulos astuu...?
      Mutta täytyy kyllä sanoa, että jotenkin tuli tunne, että taitaa tunne olla molemminpuolista. Hän nimittäin teki ihan selvästi tikusta asiaa tuonne taloyhtiön yhteisiin tiloihin samaan aikaan mun kanssa...

      • Marjatta 44 v

        Koko ajan skarppina ehdottomasti, äläkä tuhlaa aikaa, ette ole enää teinejä... mars mars miehelään nyt keinoja kaihtamatta jos vapaakin vielä on!
        Onnea matkaan!


      • peukut
        Marjatta 44 v kirjoitti:

        Koko ajan skarppina ehdottomasti, äläkä tuhlaa aikaa, ette ole enää teinejä... mars mars miehelään nyt keinoja kaihtamatta jos vapaakin vielä on!
        Onnea matkaan!

        Teillä siellä meneillään kiva tilanne pidetään peukkuja


    • Alter ego

      Onko ketjun aloittaja mies vai nainen? Meinaan vaan että jos suuntaus ei olekaan sama niin kannattaiskohan selvittää....

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe