Mitä ostatte opettajille

mitä ostetaan=

lahjaksi? Meillä pitäs laitaa joka open keräykseen 40 e!! Koulussamme on 20 opettajaa.. niille kaikilleko?
Eikö ne saa palkan, eihän silloin tarvi lahjoa, eihän lapsetkaan saa mitään lahjaa opettajilta.

Kirpputorilta saa hyviä lahjoja, kävin juuri tänään, siellä oli tukisukkahhousuista, auronkolaseihin.

9

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suitsait

      Ja taas lahjomme opettajia. Jos sen joulukukan viet...

      Tai näytä muille vanhemmille mallia ja osta koko opettajakaartille pullo parasta punkkua. Jakavat sen sitten joulujuhlan jälkeen kahvitellessa.

    • Ett pepparkorn 16

      Ainakin useimmat meidän lasten luokanopettajista ja -valvojista ovat kyllä pari kertaa vuodessa tarjonneet luokalle jätskit tai muuta vastaavaa. Mielestäni sitä voi pitää tavallaan hänen lahjanaan oppilaille.

      Eihän lahjan antamisella / saamisella ole mitään tekemistä työstä ansaitun palkan kanssa! Kyllä varsinkin alakoululaiset mielellään toivottavat opettajalleen hyvää joulua tai hyvää kesälomaa pienen lahjan tai itse tehdyn kortin kanssa. Yläkoulun puolella lapsemme ovat halunneet viedä opelle pienen muistamisen "äiti lähetti". :-)

      Siinä olet oikeassa, että kirppareilta saattaa löytää jonkun pienen kivan lahjan - joskin omat ehdotuksesi vaikuttavat todella pösilöiltä.

      Kirjoituksesi oli tietysti provo, mutta jopa tämänkaltaisista idioottimaisuuksista on mahdollista saada aikaan järkevä ja asiallinen keskustelu. M.O.T.

    • Kellokko

      Osa opettajista saa koristellun kauralyhteen, osa pullon viiniä, yksi pullon Teachers special -viskiä.

    • blaa blaa

      Älä valehtele

    • koldaöa

      Opettajlle viiniä ja viinaa, on mitä pyhinä käyttää. Kirpparilta saa

      • Veritas! Qq

        Minä opettajana olen saanut useitakin viinipulloja, mutta viinimakuni on valtavan valikoiva eivätkä ne ole minulle maistuneet. Kellarissa niitä on joitakin varastossa. Sieltä saavat nuoremme halutessaan ottaa, mutta hitaastipa näyttävät kuluvan, toisinaan vievät tuliaisiksi esim. kaverin tupareihin.


    • KKO

      Suklaarasia riittää vallan mainiosti.

      • nerop

        perinteisesti omena?tai tikkukaramelli ja karamelliaski tai aku ankka


      • Veritas Qq
        nerop kirjoitti:

        perinteisesti omena?tai tikkukaramelli ja karamelliaski tai aku ankka

        Opettajana olen saanut tosiaankin sekä omenan, tikkarin että karkkiaskin, Aku Ankkaa en ikinä. Kaikki edellämainitut ovat ihan oikeasti tosi kivoja saada!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      48
      3431
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2521
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1870
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1663
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1117
    6. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      46
      1032
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      170
      996
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      906
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      77
      901
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      844
    Aihe