lahjaksi? Meillä pitäs laitaa joka open keräykseen 40 e!! Koulussamme on 20 opettajaa.. niille kaikilleko?
Eikö ne saa palkan, eihän silloin tarvi lahjoa, eihän lapsetkaan saa mitään lahjaa opettajilta.
Kirpputorilta saa hyviä lahjoja, kävin juuri tänään, siellä oli tukisukkahhousuista, auronkolaseihin.
Mitä ostatte opettajille
9
167
Vastaukset
- suitsait
Ja taas lahjomme opettajia. Jos sen joulukukan viet...
Tai näytä muille vanhemmille mallia ja osta koko opettajakaartille pullo parasta punkkua. Jakavat sen sitten joulujuhlan jälkeen kahvitellessa. - Ett pepparkorn 16
Ainakin useimmat meidän lasten luokanopettajista ja -valvojista ovat kyllä pari kertaa vuodessa tarjonneet luokalle jätskit tai muuta vastaavaa. Mielestäni sitä voi pitää tavallaan hänen lahjanaan oppilaille.
Eihän lahjan antamisella / saamisella ole mitään tekemistä työstä ansaitun palkan kanssa! Kyllä varsinkin alakoululaiset mielellään toivottavat opettajalleen hyvää joulua tai hyvää kesälomaa pienen lahjan tai itse tehdyn kortin kanssa. Yläkoulun puolella lapsemme ovat halunneet viedä opelle pienen muistamisen "äiti lähetti". :-)
Siinä olet oikeassa, että kirppareilta saattaa löytää jonkun pienen kivan lahjan - joskin omat ehdotuksesi vaikuttavat todella pösilöiltä.
Kirjoituksesi oli tietysti provo, mutta jopa tämänkaltaisista idioottimaisuuksista on mahdollista saada aikaan järkevä ja asiallinen keskustelu. M.O.T. - Kellokko
Osa opettajista saa koristellun kauralyhteen, osa pullon viiniä, yksi pullon Teachers special -viskiä.
- blaa blaa
Älä valehtele
- koldaöa
Opettajlle viiniä ja viinaa, on mitä pyhinä käyttää. Kirpparilta saa
- Veritas! Qq
Minä opettajana olen saanut useitakin viinipulloja, mutta viinimakuni on valtavan valikoiva eivätkä ne ole minulle maistuneet. Kellarissa niitä on joitakin varastossa. Sieltä saavat nuoremme halutessaan ottaa, mutta hitaastipa näyttävät kuluvan, toisinaan vievät tuliaisiksi esim. kaverin tupareihin.
- KKO
Suklaarasia riittää vallan mainiosti.
- nerop
perinteisesti omena?tai tikkukaramelli ja karamelliaski tai aku ankka
- Veritas Qq
nerop kirjoitti:
perinteisesti omena?tai tikkukaramelli ja karamelliaski tai aku ankka
Opettajana olen saanut tosiaankin sekä omenan, tikkarin että karkkiaskin, Aku Ankkaa en ikinä. Kaikki edellämainitut ovat ihan oikeasti tosi kivoja saada!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014