Missä heinolan ruokakaupassa saa parasta palvelua?
heinolan ruokakaupat
45
427
Vastaukset
- Nammmmm
Heinolan Pizzeriasta, Torinosta ja Toroksesta
- nami nmi
Parasta palvelua ja parasta ruokaa
Torinosta, Heinolan Pizzeriasta, Torroksesta- hip hurraa
Torino Heinolan Pizzeria, Torros samaan hintaan saa vielä silmän ruokaakin
- parasta palvelua
hip hurraa kirjoitti:
Torino Heinolan Pizzeria, Torros samaan hintaan saa vielä silmän ruokaakin
Sinne on opiskelijatkin terve tulleita, eikä käännytetä ulos, niin kuin Lidlistä
- Käyn Lidlissä
parasta palvelua kirjoitti:
Sinne on opiskelijatkin terve tulleita, eikä käännytetä ulos, niin kuin Lidlistä
Huom! Pizzeria ei ole ruokakauppa. Ymmärtääkseni se on jonkin sortin ravintola.
- kaupat
Käyn Lidlissä kirjoitti:
Huom! Pizzeria ei ole ruokakauppa. Ymmärtääkseni se on jonkin sortin ravintola.
Kysyit mikä on paras ruoka kauppa lue keskustelua
Ei ole yhtään hyvää ruoka kauppaa
suosittelen lämpimästi pizzerioita
- Cittarin asiakas
City-marketissa on paras palvelu, joskin myyjiä on liian vähän.
- palvelu pelaa
Samaa mieltä, sittarissa palvelu pelaa, mutta ymmärtäähän sen, että sesongin loputtua kaikissa kaupoissa vähemmän kassoja kerralla töissä..
- juupelisjuu
Ehdottomasti Lidli on paras. Hyvä palvelu ja sopivat hinnat.
- huonot2013
EIkä ole taidat olla Lidlissä töissä itse
- Luottamuskakkonen
Lidli on paras vanhuksillekkin. Nyt kun sinne on saatu reilunkokoinen - ja pituinen kassatiski. Sokoksen kassahihnalla lasketellaan tavaroita joskus sellaisella vauhdilla, että 3 asiakkaan ostokset menevät yhteen läjään. Mutta parasta palvelua saa Holman Prismassa.
- rollat
Rolla vanhukset hidastavat kassalla
- sinäkin vanhenet
rollat kirjoitti:
Heilläkin on oikeutensa kuten terveilläkin!
- vanhebet
sinäkin vanhenet kirjoitti:
Heilläkin on oikeutensa kuten terveilläkin!
SINÄ myös vanhenet
- Luottamuskakkonen
rollat kirjoitti:
Mihin sinulla on kiire? Nyt on tapahduttava ja äkkiä kertakaikkinen asennemuutos, jos meinaataan pärjätä maailmassa, jossa vanhukset ja sairaat ovat osa yhteiskuntaa, eivätkä vain työ - ja haitta materiaalia terveyskeskusten vuodeosastoilla
- Kiertäkää kaukaa!
Tosi moni on saanut ruokamyrkytyksen Torino-pizzeriasta ja Toroksesta.
- Huhhuh .
Joo, toi on aivan totta. Kumma että saavat vielä myydä sellasta sontaa...
- en suosittele
Huhhuh . kirjoitti:
Ei tästä ole kauaa, kun joku oli vääntänyt ison läjän sitä itteään pöydän alle.
Selkeä kannanotto, enkä yhtään ihmettele. Kyllä ne annokst sellasta ulostetta on! - Oikeaa ruokaa
Huhhuh . kirjoitti:
Näitten Baarien pyörittäjien lapset syövät varmasti terveellisesti. Vai oletteko nähneet heitä parveilemassa Baarissa?
- pizzzzzzaaaa
Huhhuh . kirjoitti:
Ei ole totta sulla ei taida olla varaa ostaa pizzaa, kebabia, vaikka tkis mieli
- Torino nam
pizzzzzzaaaa kirjoitti:
Ei ole totta sulla ei taida olla varaa ostaa pizzaa, kebabia, vaikka tkis mieli
Kyl mä ainakin ennemmin syön pizzaa kun ostan ruokaa Heinolan Lidlistä
- Kannattaa tehdä itse
Torino nam kirjoitti:
Kyl mä ainakin ennemmin syön pizzaa kun ostan ruokaa Heinolan Lidlistä
Sinä et ehkä osaa laittaa ruokaa kaupasta ostetuista aineista, vai kuinka on?
- kauppoja
Kannattaa tehdä itse kirjoitti:
Osaan tehdä, mutta Heinolan Lidlistä en osta tarpeita
- läskisoosi2013
Kannattaa tehdä itse kirjoitti:
Osaatko itse? Kerro, mitä ossuat tehä? Läski soosiako?
Annapa hyvä resepti miten sitä läski soosia tehhää - huh huh huh
Huhhuh . kirjoitti:
Sulla ei ole varmaankaan vara käydä ulkona syömässä.
Täytynee tyytyä Lidln tarpeisiin
- pettynyt...
Ja mitähän maksaa maitolitra noissa "ruokakaupoissa"? Tai kilo banaaneja? Tai 10 kpl karjalanpiirakoita? jne jne Hymyileekö kassahenkilö vai suorastaan nauraa röhöttää?... RuokaKAUPOISTA oli kyse, vali oliko?
Onko hönöläläisten lukutaitokin jo kadonnut? Vai onko sitä koskaan ollutkaan? Luetun ymmärrystä ei ainakaan?
Onko tälläinen paikka oikeasti olemassa?- Luottamuskakkonen
Hyvä, että edes joku käsittää, mistä puhutaan. Sorrot, syrjinnät, kaupat kurit, baarit, säännöt lait ynm. on yhtäkaikki.
- anpiliivipul
On, valitettavasti. Saavat vielä kulkea vapaana normaalien seassa...
- hyvätkaupat
Tarvitseeko ruokakaupassa saada erityistä palvelua? Minusta tärkeintä on hyvä valikoima ja mieluustio mahdollisimman terveellistä ja luomua ruokaa ja mahdollisimman edullisesti. No, laaja parkkipaikkakin on etu, ja se löytyy usealta Heinolan kaupalta. Mitenkähän niiden käy, jos kaupungintalon mummot saavat ilmaisen pysäköinnin kaupungissa muutettua maksulliseksi? Ajaako yhä useampi Lahteen?
- vaikutuksen alainen
Kyllä palvelu vaikuttaa asiakkaaseen, ainakin omalla kohdalla. Sittarissa on paras palvelu, kun taas Lidlissä saanut aina katsoa nyrpeää naamaa.
- munkit 2013
vaikutuksen alainen kirjoitti:
Kyllä palvelu vaikuttaa asiakkaaseen, ainakin omalla kohdalla. Sittarissa on paras palvelu, kun taas Lidlissä saanut aina katsoa nyrpeää naamaa.
Olen samaa mieltä. Tosi tympeän oloista käytöstä.
Mies kassat Lidlissä ovat ystävällisä, kohteliaita, ripeitä, asiallisia - hyvää palvelua
vaikutuksen alainen kirjoitti:
Ei ole sattunut kohdalleni.
- kaskasks
munkit 2013 kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Tosi tympeän oloista käytöstä.
Mies kassat Lidlissä ovat ystävällisä, kohteliaita, ripeitä, asiallisiamies kassoja vaan on ikävä kyllä harvemmin lidlissä
- asiakas5
Minua on aina palveltu Lidlissä asiallisesti. Siellä myös tervehditään asiakasta. Samaa en voi sanoa Cittarista.
- tervehtiminen
Tervehditään, ketä tervehditään.
Kyllä miehiä tervehditään.Mutta ei vaimoa olla näkevinäänkään, vaikka asioimme yhdessä - cittari
tervehtiminen kirjoitti:
Kyllä miehiä tervehditään.Mutta ei vaimoa olla näkevinäänkään, vaikka asioimme yhdessäCitymarket paras
- asiakas5
tervehtiminen kirjoitti:
Kyllä miehiä tervehditään.Mutta ei vaimoa olla näkevinäänkään, vaikka asioimme yhdessäMinä kyllä olen ymmärtääkseni nainen. Useamman lapsenkin olen äkertänyt maailmaan. Minua kuitenkin tervehditään niin Lidlissä kuin myös Heinoskassa ja pikkuK:ssa ja keskustan S-Marketissa. Cittari on ainoa paikka jossa olen kohdannut ylenkatsetta. Minä en tosin ole Cittarin vaki asiakas.
- Hyvää huomenta
Keskustan S -Marketissa on yksi myyjä/kassa, jota moni asiakas kiertää. Olen kuullut useammaltakin ihmiseltä, että jos se "Änkyrä" on kassalla ja muita vaihtoehtoja ei ole niin hän jättää täyteen keräämänsä ostoskärrit kauppaan ja häipyy nopeasti ulos. Ymmärrän heitä hyvin, sillä minä yritin monta vuotta tervehtiä tuota ko. kassa/myyjää, jo senkin takia, että asumme lähestulkoon naapureina. Mutta ei kelvannut rouvalle asiakkaan, ei naapurin tervehdykset. Hän käänsi aina päänsä sellaiseen kaareen, että ikään kuin ei olisi huomannut ketään.Minä tunsin itseni hirveän nolokisi, kun kuukausikaupalla tervehdin ja rva. ei ollut huomaavinaan. Kyse ei suinkaan ollut siitä, että ei olisi kiireen takia huomannut. Viimein lannistuin ja suivaannuin siinä määrin, että päätin etten ikinä tervehdi ketään jolle tervehdykseni ei kelpaa. Hänen kassalleen en minäkään mene, enkä katsoa sinne päinkään. Nyt tämä rva. varmaan ihmettelee, mistä mahtaa olla kysymys? En vaadi palvelualan ihmisiltä muuta kuin asiallisuutta, ei tarvitse pokkuroida, mutta se sentään on liikaa, ettei tervedyksiin vastata. Kyllä sen erottaa, jos vahinkossa jostain syystä ei huomaa tervehtiä. Tervehdyksillä temppuilu on kyllä naurettavaa, mutta olkoon, minä en enää tuputa päiviäni.
- silmät on sielun pei
Onko se, mitä kutsutaan säihky silmäksi
- Hyvää huomenta
Enpä usko, että hänen silmänsä säihkyvät, ainakaan positiivisessa mielessä. Voihan se tietenkin olla niin, että säihkyy kelle säihkyy. Mutta selitykseksi ei nyt riitä, mitkään huonotpäivät tai metsä vastaa jane.Kyllä täytyy olle jotain luonnevikaa.
- säihkyköön
Olen kyllä huomannut, että säihkyy, kelle säihkyy
Asioidaan usein mieheni kanssa hänelle kyllä säihkyy, mutta ei minkäänlaista
katse kontaktia vaimoon - säihkyyy
säihkyköön kirjoitti:
Olen kyllä huomannut, että säihkyy, kelle säihkyy
Asioidaan usein mieheni kanssa hänelle kyllä säihkyy, mutta ei minkäänlaista
katse kontaktia vaimoonIlimankos se kiäntää aena piänsä pois ja ukolle kyllä silemät säihkyy
- pluanillla
säihkyyy kirjoitti:
Ilimankos se kiäntää aena piänsä pois ja ukolle kyllä silemät säihkyy
Pluaninmäellä juu
- Hyvää HUomenta
säihkyyy kirjoitti:
Ilimankos se kiäntää aena piänsä pois ja ukolle kyllä silemät säihkyy
Vai, että on sellainenkin säihky jossain. Pittääpä pakottoo ukko kauppakasseja kantamaan, niin seuroon sit salloo onko heillä kemiat kohdallaan.
- säihkyy säihkyy
Hyvää HUomenta kirjoitti:
Vai, että on sellainenkin säihky jossain. Pittääpä pakottoo ukko kauppakasseja kantamaan, niin seuroon sit salloo onko heillä kemiat kohdallaan.
kohtopas vuan seuraavalla kerralla miten silmät säihkyy miehelles
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822597
- 392131
- 331902
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331478