Paul McCartney keikka Hartwall Areenalla 2011

Stuart Best

Itse olin katsomassa kyseistä keikkaa ja voin sanoa sen olleen varmasti yksi elämäni hienoinpia kokemuksia!
Jakakaa muistojanne tällä palstalla.

Ps. Sivistäjä turpa kiinni ja mene vaan kotiisi syömään niitä partituurejasi.

10

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stuart Best

Korjaus: hienoimpia kokemukia.

• xxxxxxxxxxxx1

Globen, Olympiastadion, Hyde Park ja Hartwall....

• Sivistäjä

Kuunnelkaa klassista, sivistytte!

• Katri-Vesa

Miksi kuuntelette poppia kun tarjolla on jazzia ja klassista, ainoita todellisia musiikin muotoja? Musikaaliset ihmiset operoivat näillä alueilla, sillä vain ne tarjoavat todellisia haasteita ja loputonta sisältöä kehittyvälle, vaativalle ja VILPITTÖMÄLLE mielelle.

Loputtomassa, mihinkään johtamattomassa suossa tarpomisen sijaan nyt suunta kohti kehittyviä sisältöjä!

• mansikkapelto

-juu, tiedetään; jazz on juuri sitä suomusaa, ikinä ei tulla perille, tarpomista piisaa...
        -nykyklassinen taas on vailla päätä ja häntää, monimutkaista sekoilua osaa tehdä kuka vaan...
        -korva kuulee oikein.....

• Pete THE worst

Vain musikaalinen korva kuulee 'oikein', tiedät kyllä sisimmässäsi sen. Mikä tahansa korva taas voi kuulla "subjektiivisesti" oikein ja valita silloin vaikka Beatlesin, Abban tai muun poppi-iskelmän. Silloinhan jazz kuulostaakin päättymättömältä sekoilulta - ja niin - nykyklassinen, siltä 'monimutkaiselta sekoilulta'.

• s forere.

dhommi rakas, nyt jäitä housuihin poika!

• Anonyymi

Vielä vanha jaksaa.

• Anonyymi

Olinhan siellä minäkin. Oli ukolla jo ääniala kärsinyt etenkin kovaa laulettavissa kappaleissa mutta jotkut kappaleet (kuten akustinen Blackbird) onnistui vielä hyvin. Live and Let Die-kappaleessa oli mukana pyrotekniikkaakin, melkein säikähdin. Mutta ihan niin montaa encorea ei olisi lopussa tarvinnut soittaa että niitä katsoessa myöhästyttiin viimeisestä junasta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      175
      2968
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2566
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2220
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1849
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1773
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1651
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      102
      1452
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1151
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1079
    Aihe