Millä tavalla te jätkät määrittelette sen että jotkut tytöt kelpaavat pelkiksi "panoiksi" joiden kanssa ei tulisi mieleenkään seurustelu ja jotkut taas ovat seurustelun arvoisia joiden eteen ollaan valmiita tekemään töitä?
jätkät; panon ja vakavan jutun eroavaisuus
7
257
Vastaukset
- jani jatkoroiqq
Luonne.
- Siin on ero
Mäkin määritän panot ja vakavat suhteet erilailla. Ja kyllä, olen tyttö
- yks pano, kaks pano
Luonne ja asiat mitä ne on tehny.
Esim. tyttö joka on ärsyttävä ja kaksnaamane on vain pano. Ja tyttö joka on ollut usean pojan kanssa ja/tai pettänyt useasti on myös pano.
Tyttö jonka kehtaa esitellä vanhemmille useammin ku kerran nii se on tyttöystävä materiaalia. - gwZ
Panoissa merkitsee lähinnä ulkonäkö. Vakavassa suhteessa kiinnitän sitten huomiota paljon enemmän luonteeseen.
- hjgjhgkj
Kyseessä varmaan oli galluppi eikä taas väite kaikista pojista.
Vaikee kysymys, varsinkin kun ei noita panoja tuu harrastettua. Ja veikkaanpa että suurin osa ei niitä harrasta, mutta ihmisiä silti tulee arvioitua.
Eniten varmaan riippuu omasta tilanteestani. Jos haluan vakavaa suhdetta etsin semmoista. Jos taas en ole vakavaa suhdetta vailla kukaan ei kelpaa kun panoksi.
Kyllä varmaan myös se että nainen on "helppo" vaikuttaa. Jos on selvää että hän haluaa panoa/ tyytyy siihen ja häneltä saa. Silloin tietysti minäkin arvioin että haluanko lähteä mukaan vai en.
Aika karua oikeesti. Pitää miettiä joku parempi vastaus.- blondikyselee
Mä en oo ainakaan turhan tarkka tavarastani, annan kaikille, jopa turkkilaisille!!!
- gwZ
blondikyselee kirjoitti:
Mä en oo ainakaan turhan tarkka tavarastani, annan kaikille, jopa turkkilaisille!!!
Olipa harvinaisen paska trolli. Koittasit nyt edes :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100