Tietokone ei tunnista mokkulaa

Jhelppiä?

Juuh eli olisi saunalahden mobiililaajakaista nettitikku käytössä. Olin lataamassa paria sovellusta kunnes lataus pysähtyi ja huomasin että netti oli mennyt poikki. No sitten painoin mobiililaajakaistan kuvaa ja sanoi että pitää päivittää se. No päivitin sen ja piti uudelleen käynnistää kone ja sen jälkeen ei ollut enää mobiililaajakaista kuvaketta työpöydällä ja kun mokkulan laittaa usb.porttiin niin se ei ala automaattisesti yhdistämään..Mokkulan simkorttia on kokeiltu kännykässä ja se toimii. Ja itse mokkulassa palaa punainen valo kuten aina ennekin kun ei ole vielä nettiin yhdistetty. Pistäkää jotain vinkkejä mitä voisi kokeilla.

2

1566

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei Jhelppiä?,

Äkkiseltään kuulostaa sitä, että tikku on saattanut vaurioitua päivityksessä.

Aluksi suosittelen tarkistamaan, että tunnistautuuko tikku ollenkaan tietokoneelle. Voit sen tarkistaa menemällä Oma Tietokoneeseen ja katsomalla sieltä onko Siirrettävissä levyissä tai DVD-asemissa kohtaa "Mobliililaajakaista". Jos se löytyy, niin voit sieltä asentaa tikun uudestaan koneelle.

Jos tikkua ei löydy ollenkaan Oma Tietokoneesta, niin tikku on hyvin todennäköisesti vaurioittunut. Voit tämän vielä varmistaa kokeilemalla tikkua toisessa tietokoneessa, jolloin USB-porttien ongelma tai ohjelmisto-ongelma tietokoneellasi ei vaikuta tikun tunnistautumiseen.

Tikun ollessa vaurioitunut niin, että se ei toimi missään laitteessa, tulee tässä tilanteessa olla Saunalahden asiakaspalveluun yhteydessä, jotta he voivat tehdä sinulle laitevaihdon uuteen nettitikkuun.

Tomi / Saunalahden Palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi

• Romupäivitys

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      215
      1022
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      864
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      98
      821
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      214
      781
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      67
      672
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      45
      596
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      45
      590
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      566
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      513
    10. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77
      513
    Aihe