Kertokaa osoitteita hyviin ja voimaannuttaviin syöpäblogeihin? Itselläni on todettu rintasyöpä, mutta muitakin blogeja lukisin.
Syöpäblogeja
23
5204
Vastaukset
- nainen4
"Kutsumaton vieras", sitä pitää rintasyöpää sairastava 27-vuotias kahden lapsen äiti. Toimittaja Marja Aarnipuro on myös sairastanut rintasyövän ja pitänyt blogia.
- minä
Itse luen tätä http://kuokkavieras13.blogspot.fi/ .
Voimia sinulle. - Kolme hyötybakteeria
Parempi kuin pelkkä blogi. Ota ohjat omiin käsiisi ja PARANE:
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/laaketiede-vs-terveystiede/ei-julkaistu-ei-syopaan-sairastui-vuonna-2011-enemman-suomalaisia-kuin-koskaan-aiemmin-yli-30-000/- Minna_
Luotan mieluummin lääkäreihin.
- Syöpää perheessä
Minna_ kirjoitti:
Ymmärtääkseni "Kolme hyötybakteeria" on lääkäri.
Toivotan paranemista lääkärisi hoivassa. Kysy lääkäriltäsi miten hän voisi vahvistaa immuunipuolustystasi. Sytostaatit ja muutkin lääkkeet pakkaavat sitä alentamaan tehokkaasti.
Haluan mainita antioksidanttiklinikat ja otsoniklinikat. Moni turvautuu näihin koululääketieteen epäonnistuttua. Ota laajasti selvää asioista. - Minna_
Syöpää perheessä kirjoitti:
Ymmärtääkseni "Kolme hyötybakteeria" on lääkäri.
Toivotan paranemista lääkärisi hoivassa. Kysy lääkäriltäsi miten hän voisi vahvistaa immuunipuolustystasi. Sytostaatit ja muutkin lääkkeet pakkaavat sitä alentamaan tehokkaasti.
Haluan mainita antioksidanttiklinikat ja otsoniklinikat. Moni turvautuu näihin koululääketieteen epäonnistuttua. Ota laajasti selvää asioista.Tokihan kartoitan muutakin, mutta en ole valmis luopumaan perinteisitä hoidoista, niistä ainakin on selkeää tutkimustulosta. Muut hoidot voivat olla tukena.
Kiitos Kuokkavieras13 linkistä, se on hyvä näin alkutaipaleella olevalle. - Tottakai sinä voit
Minna_ kirjoitti:
luottaa lääkäreihin, mutta lääketieteellä ei ole työkaluja parantaa sinun syöpääsi! En ymmärrä mikä syövässä potilaita kiihottaa niin paljon että Ei haluta parantua!
No toki jokainen itse tekee valintansa.
- breastcancer
Jos pyydetään blogia, ei tarvita epämääräisiä mainoksia. Sivusto on ulko-asultaan kuin pikkulapsen roiskima, vai vielä anonyymin lääkärin :)
Autoimmuunitaudit johtuvat siitä, että immuniteettia on liikaa. Sen kanssa ei kannata puoskaroida. Sytostaattien (ja muiden lääkkeiden) vaikutuksesta voisit ottaa itse selvää, sen lisäksi kannattaa miettiä, minkä verran kaiken maailman lisäravinteet ruokkivat itse syöpää.
Henkilökohtaisesti ihmettelen, miksi syöpäsairaaseen suhtaudutaan kuten idioottiin. Yksi takoo päähän raamatulla, toinen pakurikäävällä ja kolmas rahanahneiden lääkäreiden lisäravinteilla. Syöpä voi tulla fiksulle ja hyvin koulutetullekin. Oksettavaa on touhunne.
Aloittajalle: Kuokkavieras on tosiaan hyvä, sitä kautta löydät monta muutakin hyvää blogia.- Minna_
Kiitos :) ravintoasioita olen jo tutkinutkin!
- Tuli vain mieleen
breastcancer kirjoitti: "sen lisäksi kannattaa miettiä, minkä verran kaiken maailman lisäravinteet ruokkivat itse syöpää." Mielenkiintoinen näkökohta.
Syöpä kaiketi ilmenee, kun elimistön vastustyskyky ei enää riitä poistamaan syntyviä syöpäsoluja. Vastystuskyvyn lasku aiheutuu mm. hivenaine- ja vitamiinipuutteista.
Miten päin se menee, kun puutteet tutkitaan verianalyysillä ja vajaukset hallitusti korjataan, kumpi hyötyy ihminen vai syöpä? - breastcancer
Mitään selvää yhteyttä hivenaine- ja vitamiinipuutteiden yhteydestä syöpään ei liene, päinvastoin "liian hyvä" ravitsemus (ylipaino) ilman purkkipillereitäkin on syövän riskitekijä. Tutkimusta tästä on.
Verianalyyseistä sekä nappikaupasta hyötyvät syövän ehkäisyn yhteydessä ainoastaan epärehelliset ja häikäilemättömät yrittäjät. Siinä vaiheessa kun ihminen jo sairastaa syöpää, näiden aineiden vaikutukset voivat haitata varsinaisia syöpähoitoja sekä rasittaa maksaa ylenmäärin, jopa aiheuttaa vakavia yhteisvaikutuksia.
Ymmärrät nämä asiat eri tavoin siinä vaiheessa kun sairaus sinua itseäsi tai läheistäsi koskettaa. - Tuli vain mieleen
"Ainakin periaatteessa on mahdollista estää syöpätauteihin johtavan tapahtumasarjan alku tai eteneminen, auttaa elimistöä korjaamaan varhaisia muutoksia tai hoitaa syöpätautien esiasteita ennen varsinaisen taudin kehittymistä. "
Lainaus tuolta: http://www.cancer.fi/syovanehkaisy/
Olisiko elimistön auttamisessa mitään osaa hivenaineilla tai vitamiineillä? Maaperään tiettävästi lisätään jotakin, minkä "ryöstöviljely" on poistanut ja sato ei ilman lisäystä olisi terveellinen. - breastcancer
"Olisiko elimistön auttamisessa mitään osaa hivenaineilla tai vitamiineillä?"
Tuskinpa, vaikkei terveellisistä ruokatottumuksista haittaakaan ole, eivät ne sataprosenttisesti syövältä suojaa. D-vitamiinia lukuunottamatta terveen ihmisen ei ole mitään syytä turvautua purkkivitamiineihin ja -hivenaineisiin.
On aika tyypillistä lainata asiapitoiselta sivustolta lause tai pari, irrottaa ne asiayhteydestään ja jatkaa aasinsiltaa pitkin omiea löpinöitään. Näin saadaan huijaus vaikuttamaan pseudotieteelliseltä.
Kuten aiemmin mainitsin, on tehty isoja tutkimuksia, missä on tutkittu erilaisten vitamiinien ym. lisäravinteiden vaikutusta syövän synnyn ehkäisyyn. Tämänhetkisen tiedon valossa ne eivät ehkäise syöpää.
http://www.cancer.fi/tietoasyovasta/syovan_vaihtoehtohoidot/vitamiinit/
http://www.pronutritionist.net/vitamiineista-ei-apua-syovassa-ei-sydantaudeissa/
http://www.laakarilehti.fi/uutinen.html?opcode=show/news_id=6626/type=1 - Tuli vain mieleen
Seleeni, C- vitamiini, D- vitamiini.... Ovat aikaa myöten osoittautuneet hyödyllisiksi. Luulen yhä useamman hivenaineen ja vitamiinin tulevan ennalta ehkäisevän käyttöön. Ja varsinkin puutteita korjattaessa hyöty tulee esille. Puutteet pitäisi potilaalta kartoittaa.
Syövän hoidon kerrotaan menneen huimasti eteenpäin. Miten ehkäisy on edistynyt? Syöväyhän vain yleistyvät.
Aikanaan tehtiin isoja tutkimuksia Pohjois- Karjala / kolesteroli- projektissa ja sitten jätettiin osa huomiotta lopputuloksissa. Mihin voisi luottaa. - Syöpää perheessä
"Siinä vaiheessa kun ihminen jo sairastaa syöpää, näiden aineiden vaikutukset voivat haitata varsinaisia syöpähoitoja sekä rasittaa maksaa ylenmäärin, jopa aiheuttaa vakavia yhteisvaikutuksia."
Syöälääkkeetkin voivat aiheuttaa monenmoista epätoivottua, kenelle mitäkin. Lääkkeiden vaikutuksiin voi tutustua pakkauksesa olevaa paperia lukemalla.
Mitä sitten, kun koululääketieteen syöpähoidot on tehottomina lopetettu? Voinee kokeilla vaikka "puoskareita"?. - Siinä ajateltavaa!
Avatkaa silmänne:
...................hyväksi havaittua!
Pullamössö-sukupolven tieto perustui/perustuu pelkkiin ”mutu”-teorioihin, jonka seuraukset näämme luonnonvarojen järjettömänä haaskaamisena ja suruttomana myrkkyjen syytämisenä luontoon.
Pistivät rakennus”määräykset” kokonaan uuteen uskoon ja seuraukset ovat nähtävissä katastrofaalisina:
- 80% rakennuskannasta on kosteusvauriohome-(=luonnonhome kosteus-hengittämättömässä rakenteessa!), maaperäbakteeri- ja kemikaali-myrkkyjen saastuttamaa, joissa kvht-altistuu noin 4-miljoonaa kansalaista, suurin osa tietämättään!
Ja seuraukset ovat surulliset 1980 jälkeen syntyneiden kohdalla:
*Äiti odottaa lasta kv-homeisessa kodissa=>
*Lapsi syntyy kv-homeisella synnytyslaitoksella=>
*Lapsi palaa kv-homeiseen kotiin=>
*Lapsi siirtyy kv-homeiseen päiväkotiin=>
*Lapsi/Nuori siirtyy kv-homeiseen kouluun ja hyvällä tuurilla selviää lukioon asti, jonka jälkeen kv’home-, mp’bakteeri- ja kemikaali-myrkkyjen ”kyllästämänä” on valmis sairaseläkkeelle!
Saatte sitä ihmetellä että minkähän takia:
*2..3-vuotiailta leikataan esimerkiksi AIVOSYÖPÄ!
*10-vuotiaat valittavat rintakipuja,
*20-vuotiaat paskoo verta ja
*30-vuotiaat tippuu suorilta jaloiltaan kuolleena maahan!
Mikä helvetin hyvinvointivaltio tämä Suomi on!!??
- Tämä on jumalattoman kaukana hyvinvointivaltiosta!!
Adolf Hitler teki suur-Saksaa Mannerheimin avulla! Mitä saatiin??
- Saatiin mini-Suomi!
Merkell tekee suur-Saksaa märkäkorva-Kataisen avulla! Mitä saatiin??
- Saatiin ahdingossa olevien turhia perhesurmia ja helvetisti velkaa!!.....................
jatkuu:
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/10-2/laaketiede-vs-terveystiede/2011-04-10-blogi-yksi-sukupolvi-ja-totaalinen-tuhoajattelemisen-aihetta/ - mä_
Mistä teitä hörhöjä syövän parantajia riittääkin? Jos se olis noin yksinkertaista, ei tota tautia juuri olis! Menkää muualle syyllistämään ihmisiä, jotka kamppailee vakavan sairauden kanssa.
- Mikä -melska
"Monet vitamiinit toimivat tärkeinä antioksidantteina ja estävät rasvojen hapettumista, niin sanottua härskiintymistä. Ne suojaavat elimistöä syövän kannalta haitallisilta aineilta ja niiden muodostumiselta.
Ravintolisät, kuten vitamiini- ja hivenainevalmisteet, eivät kuitenkaan vähennä syövän vaaraa. "
Onko em. tekstissä mitään ristiriitaista? Teksti jostakin kohtaa sivuilta www.cancer.fi - mä_
Tässä kysyttiin blogilinkkejä. Haettiin siis VERTAISTUKEA! Pitääkö tota soopaa tuputtaa joka paikkaan. Antakaa ihmisille mitä he tahtovat, ei mitä TE tahdotte antaa! Jokaisen pitää oma polkunsa löytää.
- Peukut pystyyn.
Mikä -melska antoi linkin www.cancer.fi ja siellä on keskusteluja. Myös hoidon ammattilaisia on käytettävissä.
- mä_ _
mä_, antaisitko linkkisi?
- mä_
No vaikka tämä: http://erikvsrintasyopa.blogspot.fi/ asiaa sairaudesta miehen näkövinkkelistä. Muita hyviä blogeja löytyy linkitettynä vaikka tuolta kuokkavieraan blogista. Ole hyvä.
- Kesää kohti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k693813- 993456
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773300Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361486Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221094Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181046Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006