Sait aikaan sen että kepu pysyy pienpuolueena seuraavien vaalien jälkeenkin.
Kaikki vanhat kevamuistot ja vaalirahasotkut palautit mieliin. Kiitos Ailus!
Kiitos Ailus, kiitos!
9
111
Vastaukset
- Mooses pessi
No eipä kestä!
- Ailus saa mennä
Ailuksen tilalle jo katsottu uusi keskustassa.
Toivottavasti mies,niin jää nämä turhat "nais" kotkotukset pois.- 2 vuotta?
Niin edellinen potkut saanuthan oli mies kepusta.
Kuinkahan kauan seuraava kepukelmi pysyy tuossa palkkiovirassa, kunnes
taas ennennäkemättömät väärinkäytökset pompsahtavat julkisuuteen - muistanko väärin?
2 vuotta? kirjoitti:
Niin edellinen potkut saanuthan oli mies kepusta.
Kuinkahan kauan seuraava kepukelmi pysyy tuossa palkkiovirassa, kunnes
taas ennennäkemättömät väärinkäytökset pompsahtavat julkisuuteenAiluksen palkkio potkuista 'vain' 256 000 euroa. Mitenkäs kun muistelen edellisen
Keva-Kepuketkun potkuja niin puhuttiin 400 000 - 600 000 eurosta.
Syrjitäänkö Ailusta, vai
- mitä mitä
Jahaas! Sitä ruvettiin tappelemaan jo Ailuksen perintörahoista, vaikka vainaja on vielä elossa.
- en ota osaa
Aika huonossa hapessa kuitenkin. Ennuste on huono, pian nähdään taas
poliittinen kepulainen vainaja.
Hyvä,julkisuustaisi toimia,samoin kuin "Harmaa talous Hautalan"tapauksessa.
Nähtävästi kannatta nostaa poliittiset törkimykset päivän otsikoihin,niin heistä päästään eroon.HIENOA.- kustalainen
Huono juttu tässä kaikessa on se, että Ailus valitaan seuraavissa vaaleissa eduskuntaan hurjalla äänivyöryllä rikostovereiden toimesta. Niinhän sinne ovat muutkin rikolliset kepulaiset päässeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540