Tulevan pienokaisen nimiehdotukset
jos tyttö :
Siiri Sofia
Sirja Sofia
jos poika:
Leo Santeri
Armas Santeri
äänestys! :)
8
98
Vastaukset
- eripurainen
Siiri Sofia ja Leo Santeri
- anka-
näiden kannalla olin enemmän itsekin, pitää vaan mies vielä suostutella siiriin ;)
- Lizhen
Siiri ja Leo. Tai mieluummin pojalle kolme nimeä. Leosanteri kuulostaa jotenkin salamanterilta. Muutenkin töksähtää. Leo Armas Santeri tai Leo Santeri Armas kuulostavat paremmalle. Tytölle riittää kaksi nimeä.
- anka-
Mietin itsekin että voiko olla Leo Armas Santeri, kun mieheni on X Armas Santeri?
- NimiTäti
Siiri Sofia & Leo Armas ovat nimiehdotukseni.
- mielipidettä
Siiri Sofia ja Sirja Sofia on liian suhisevia nimiä eli liikaa ässää ja vielä f-vinkumista. Minusta kivat olisi
Sirja Elena ja Leo Santeri- anka-
Itse en pidä Elenasta, ei siinä muuten mitään mutta haluan lapsilleni perinteiset suomalaiset nimet. Kummankin meidän sukunimi on nimittäin erittäin suomalainen ja päättyy nen päätteeseen.
- armas kippuravarvas
Siiri ja Armas :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 983068
- 432916
- 1992422
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302160- 1331979
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51449- 171355