Olen tehnyt teräväpiirto -kotivideon, jonka koko Blu -ray -formaatissa on yli 10 gigatavua. Olen harkinnut hankkivani elämäni ensimmäistä Blu-ray -soitinta, mutta mikä toistaisi poltetut Blu-ray -levyt?
Toisaalta blu-ray -formaatissa oleva videoni on vain tietokoneen kiintolevyllä tällä hetkellä johtuen siitä,että kannettavassani ei ole, kuin DVD DL RW -polttava asema. Onko mahdollista vaikka ripata Blu-ray -formaatista sellaiseen muotoon videotani, että saisin poltettua kaksipuolisen DVD-levyn koneellani mahdollisimman vähällä kuvan laadun menetyksellä?
Ja sitten vielä pitäisi olla sellainen stand -alone -Blu-ray -soitin, joka toistaa poltetut kaksipuoliset DVD DL -levyt. Onko markkinoilla sellaisia laitteita?
Blu -ray -kotivideoni kaksipuoliselle DVD:lle?
1
207
Vastaukset
Luin eräältä foorumilta, että minun tarpeisiin soveltuva videolaite voisi olla Samsung BD-E5900. Katsoin Gigantin nettisivuilta, ja eikä siellä ole kyseistä mallia, eikä Googlellakaan löytynyt mitään suomenkielistä arvostelua tai mitään kyseisestä laitteesta. Gigantissa kaikissa Samsungin videoissa on F -kirjain mallinumerossa. Onko ne mahdollisesti uudempaa mallia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453