Olen tehnyt teräväpiirto -kotivideon, jonka koko Blu -ray -formaatissa on yli 10 gigatavua. Olen harkinnut hankkivani elämäni ensimmäistä Blu-ray -soitinta, mutta mikä toistaisi poltetut Blu-ray -levyt?
Toisaalta blu-ray -formaatissa oleva videoni on vain tietokoneen kiintolevyllä tällä hetkellä johtuen siitä,että kannettavassani ei ole, kuin DVD DL RW -polttava asema. Onko mahdollista vaikka ripata Blu-ray -formaatista sellaiseen muotoon videotani, että saisin poltettua kaksipuolisen DVD-levyn koneellani mahdollisimman vähällä kuvan laadun menetyksellä?
Ja sitten vielä pitäisi olla sellainen stand -alone -Blu-ray -soitin, joka toistaa poltetut kaksipuoliset DVD DL -levyt. Onko markkinoilla sellaisia laitteita?
Blu -ray -kotivideoni kaksipuoliselle DVD:lle?
1
84
Vastaukset
Luin eräältä foorumilta, että minun tarpeisiin soveltuva videolaite voisi olla Samsung BD-E5900. Katsoin Gigantin nettisivuilta, ja eikä siellä ole kyseistä mallia, eikä Googlellakaan löytynyt mitään suomenkielistä arvostelua tai mitään kyseisestä laitteesta. Gigantissa kaikissa Samsungin videoissa on F -kirjain mallinumerossa. Onko ne mahdollisesti uudempaa mallia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918