Olen tehnyt teräväpiirto -kotivideon, jonka koko Blu -ray -formaatissa on yli 10 gigatavua. Olen harkinnut hankkivani elämäni ensimmäistä Blu-ray -soitinta, mutta mikä toistaisi poltetut Blu-ray -levyt?
Toisaalta blu-ray -formaatissa oleva videoni on vain tietokoneen kiintolevyllä tällä hetkellä johtuen siitä,että kannettavassani ei ole, kuin DVD DL RW -polttava asema. Onko mahdollista vaikka ripata Blu-ray -formaatista sellaiseen muotoon videotani, että saisin poltettua kaksipuolisen DVD-levyn koneellani mahdollisimman vähällä kuvan laadun menetyksellä?
Ja sitten vielä pitäisi olla sellainen stand -alone -Blu-ray -soitin, joka toistaa poltetut kaksipuoliset DVD DL -levyt. Onko markkinoilla sellaisia laitteita?
Blu -ray -kotivideoni kaksipuoliselle DVD:lle?
1
207
Vastaukset 1
Luin eräältä foorumilta, että minun tarpeisiin soveltuva videolaite voisi olla Samsung BD-E5900. Katsoin Gigantin nettisivuilta, ja eikä siellä ole kyseistä mallia, eikä Googlellakaan löytynyt mitään suomenkielistä arvostelua tai mitään kyseisestä laitteesta. Gigantissa kaikissa Samsungin videoissa on F -kirjain mallinumerossa. Onko ne mahdollisesti uudempaa mallia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811334
- 721194
- 791061
- 95889
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois260839- 49767
- 30760
- 55693
- 72679
- 44622