Olen tehnyt teräväpiirto -kotivideon, jonka koko Blu -ray -formaatissa on yli 10 gigatavua. Olen harkinnut hankkivani elämäni ensimmäistä Blu-ray -soitinta, mutta mikä toistaisi poltetut Blu-ray -levyt?
Toisaalta blu-ray -formaatissa oleva videoni on vain tietokoneen kiintolevyllä tällä hetkellä johtuen siitä,että kannettavassani ei ole, kuin DVD DL RW -polttava asema. Onko mahdollista vaikka ripata Blu-ray -formaatista sellaiseen muotoon videotani, että saisin poltettua kaksipuolisen DVD-levyn koneellani mahdollisimman vähällä kuvan laadun menetyksellä?
Ja sitten vielä pitäisi olla sellainen stand -alone -Blu-ray -soitin, joka toistaa poltetut kaksipuoliset DVD DL -levyt. Onko markkinoilla sellaisia laitteita?
Blu -ray -kotivideoni kaksipuoliselle DVD:lle?
1
162
Vastaukset
Luin eräältä foorumilta, että minun tarpeisiin soveltuva videolaite voisi olla Samsung BD-E5900. Katsoin Gigantin nettisivuilta, ja eikä siellä ole kyseistä mallia, eikä Googlellakaan löytynyt mitään suomenkielistä arvostelua tai mitään kyseisestä laitteesta. Gigantissa kaikissa Samsungin videoissa on F -kirjain mallinumerossa. Onko ne mahdollisesti uudempaa mallia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 892046
- 1281382
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231330Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau281282- 671206
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371018- 88941
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?53868- 121777
- 82766