ELISA VIIHDE ?????????????????

turhuuksien loota :(

Laitoin tuossa boxin kiinni ja tein mitä neuvottiin ja kaikki meni ok. Mutta miten helwatussa näen jo tilatut maksukanavat ???????????????

Pitääkö odotella vuosi tai miten ne aukeaa. Siinä tuli sininen taulu jossa oli että jos kanava on tilattu paina sinistä sitä ja tätä näppyä. No tein niin ja ei yhtään mitään tapahtunut.

Miten saa ohitettua tuon aikuisviihteen pin pölhö jutun. Voi v mikä pas'' laite . Hidas kuin mikä ja todella aikaavievä käyttää. Otin pois ja tilaan kanavat menemällä shopitiin kun tän kanssa ei viitsi aikaansa törsiä.

Kaikkee turhuuksia sitä tehdäänkin. Mulle piisaa tuo modeemi.

Puhuin elisa shopissa VAIN modeemista ja kappas kun postissa tuli viihdepaketti. Kävin liikkeessä ja sama sälli oli paikalla ja vähän meni noloksi kun mainitsin puhuvani VAIN MODEEMISTA.

7

2229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei turhuuksien loota :(,

      Elisa Viihteessä on tarkistettava, että mitenkä maksukanavat tulevat digiboksillesi. Ne voivat tulla joko Internet-yhteyden kautta IPTV-kanavina tai kaapeli-TV-verkon kautta normaaliin tyyliin.

      Täältä voit tarkistaa kanavapaikat omalle yhteydellesi: http://asiakastuki.elisa.fi/ohje/136/

      Esimerkkinä voin mainita lisäkanavan Eurosport, joka löytyy kaapeli-TV:ssä kanavapaikalta 45, mutta jos käytössä on IPTV, niin silloin Eurosport löytyy paikalta 525.

      Viihde-valikossa neuvotaan käymään siksi, että silloin digiboksi käy hakemassa Internetin välityksellä katseluoikeudet uusille kanaville. Ilman oikeuksia kanavat eivät voi näkyä.

      Lapsilukon PIN-koodia ei saa pois tai ohitettua mitenkään, mutta voit keksiä siihen helpon ja nopeasti näpyteltävän yhdistelmän.

      Tomi / Elisan Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

    • turhuuksien loota

      Nooo joo,, Tuo minun töllö onkin full hd ainakin kun älysin katsoa mikä töllö minulla on.
      Näkyy nuo kaikki mitkä ilmaiseks tulee sen höperön lootan kauttakin.
      En tallenna , en tilaa elokuvia enkä oikein tiedä mitä ihmettä minä oikein sillä teenkään, joten modeemi riittää.

      http://www.sony.fi/product/tv-117-46-lcd/kdl-46ex402/ominaisuudet#tab

      On tuo telkku ja joku A Digital conac kortinlukija ja näkyy hd:nä 4 ja yle joita en juurkaan vahtaa.

      Täytyy miettiä saako tuohon töllöön hd kortinlukijaa ja katsoa kun olen sauniksen kaapelivanki onko siellä katsottavaa hd tuotantoa.

      Vaikeeta on. En ymmärrä miksi ihmiset maksavat yleveroa ja kuitenkin operaattorit maksattavat meille noista kanavista.
      YLE:n pitäisi laittaa kaikki kanavat auki jokaiselle joka sitä puljua pitää pystyssä ja maksamme sen viherpunamediaa.

    • tilaa lisää kamaa

      Näin voi käydä kuten aloittajalle kun ei yhtään tiedä mitä haluaa. Tilataan viihdettä ja nettiä ja laajakaistaa ja HDeetä ja maksukanavia ja ilmaiskanavia ja elokuvakanavia ja vaikka mitä, kun ensin pitäis selvittää itselleen mitä haluaa, ja toimia sitten vasta.

    • Anonyymi

      Aikuisviihde pin koodia ei löydy mistään

      • palstatiimi

        Hei!

        Mikäli kyseessä on Elisa Viihde -palvelu, niin tarvittavat koodit löytyvät kätevästi OmaElisasta osoitteesta https://verkkoasiointi.elisa.fi/.

        / Elisan Palstatiimi


    • Anonyymi

      Eikös se ole edelleen niin että 25 kanavaa pitää yksitellen itse hilata sieltä vajaan tuhannen kanavan seasta? Siis vaihtaa kanavapaikkoja käsin

      • Jos kanaville haluaa määritellä omia kanavapaikkoja, niin tällöin ne pitää vaihtaa käsin. Viihteessäkin kuitenkin hiljattain tehty muutos niin, että HD-kanavat ja SD-kanavat ovat vaihtaneet paikkaa, eli mikäli olisit halunnut nimenomaan nuo HD-kanavat etummaisiksi, niin tähän on tullut hiljattain jo muutos. :)

        / Elisan Palstatiimi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1439
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe