ELISA VIIHDE ?????????????????

turhuuksien loota :(

Laitoin tuossa boxin kiinni ja tein mitä neuvottiin ja kaikki meni ok. Mutta miten helwatussa näen jo tilatut maksukanavat ???????????????

Pitääkö odotella vuosi tai miten ne aukeaa. Siinä tuli sininen taulu jossa oli että jos kanava on tilattu paina sinistä sitä ja tätä näppyä. No tein niin ja ei yhtään mitään tapahtunut.

Miten saa ohitettua tuon aikuisviihteen pin pölhö jutun. Voi v mikä pas'' laite . Hidas kuin mikä ja todella aikaavievä käyttää. Otin pois ja tilaan kanavat menemällä shopitiin kun tän kanssa ei viitsi aikaansa törsiä.

Kaikkee turhuuksia sitä tehdäänkin. Mulle piisaa tuo modeemi.

Puhuin elisa shopissa VAIN modeemista ja kappas kun postissa tuli viihdepaketti. Kävin liikkeessä ja sama sälli oli paikalla ja vähän meni noloksi kun mainitsin puhuvani VAIN MODEEMISTA.

7

2465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei turhuuksien loota :(,

Elisa Viihteessä on tarkistettava, että mitenkä maksukanavat tulevat digiboksillesi. Ne voivat tulla joko Internet-yhteyden kautta IPTV-kanavina tai kaapeli-TV-verkon kautta normaaliin tyyliin.

Täältä voit tarkistaa kanavapaikat omalle yhteydellesi: http://asiakastuki.elisa.fi/ohje/136/

Esimerkkinä voin mainita lisäkanavan Eurosport, joka löytyy kaapeli-TV:ssä kanavapaikalta 45, mutta jos käytössä on IPTV, niin silloin Eurosport löytyy paikalta 525.

Viihde-valikossa neuvotaan käymään siksi, että silloin digiboksi käy hakemassa Internetin välityksellä katseluoikeudet uusille kanaville. Ilman oikeuksia kanavat eivät voi näkyä.

Lapsilukon PIN-koodia ei saa pois tai ohitettua mitenkään, mutta voit keksiä siihen helpon ja nopeasti näpyteltävän yhdistelmän.

Tomi / Elisan Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

• turhuuksien loota

Nooo joo,, Tuo minun töllö onkin full hd ainakin kun älysin katsoa mikä töllö minulla on.
      Näkyy nuo kaikki mitkä ilmaiseks tulee sen höperön lootan kauttakin.
      En tallenna , en tilaa elokuvia enkä oikein tiedä mitä ihmettä minä oikein sillä teenkään, joten modeemi riittää.

http://www.sony.fi/product/tv-117-46-lcd/kdl-46ex402/ominaisuudet#tab

On tuo telkku ja joku A Digital conac kortinlukija ja näkyy hd:nä 4 ja yle joita en juurkaan vahtaa.

Täytyy miettiä saako tuohon töllöön hd kortinlukijaa ja katsoa kun olen sauniksen kaapelivanki onko siellä katsottavaa hd tuotantoa.

Vaikeeta on. En ymmärrä miksi ihmiset maksavat yleveroa ja kuitenkin operaattorit maksattavat meille noista kanavista.
      YLE:n pitäisi laittaa kaikki kanavat auki jokaiselle joka sitä puljua pitää pystyssä ja maksamme sen viherpunamediaa.

• tilaa lisää kamaa

Näin voi käydä kuten aloittajalle kun ei yhtään tiedä mitä haluaa. Tilataan viihdettä ja nettiä ja laajakaistaa ja HDeetä ja maksukanavia ja ilmaiskanavia ja elokuvakanavia ja vaikka mitä, kun ensin pitäis selvittää itselleen mitä haluaa, ja toimia sitten vasta.

• Anonyymi

Aikuisviihde pin koodia ei löydy mistään

• Anonyymi

Eikös se ole edelleen niin että 25 kanavaa pitää yksitellen itse hilata sieltä vajaan tuhannen kanavan seasta? Siis vaihtaa kanavapaikkoja käsin

• Jos kanaville haluaa määritellä omia kanavapaikkoja, niin tällöin ne pitää vaihtaa käsin. Viihteessäkin kuitenkin hiljattain tehty muutos niin, että HD-kanavat ja SD-kanavat ovat vaihtaneet paikkaa, eli mikäli olisit halunnut nimenomaan nuo HD-kanavat etummaisiksi, niin tähän on tullut hiljattain jo muutos. :)

/ Elisan Palstatiimi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      91
      8318
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6435
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6284
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4911
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3331
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3285
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      3162
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2859
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2816
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      50
      2791
    Aihe