Eli kysymys kuuluu, että voiko työvoimakoulutukseen sisältyvän harjoittelujakson työpaikan hankkia itse vai onko se kouluttavan yksikön määräämä? Muissa koulutuksissahan ollaan hyvin joustavia tuon asian suhteen ja jopa kannustetaan hankkimaan harjoittelupaikka itse, jotta se hyödyttäisi oppijaa parhaiten.
Työvoimakoulutuksen harjoittelujakso
Miten lienee
2
288
Vastaukset
- onnistuhase
Kyllä voit, mutta helpompaa on kun kouluttaja hankkii. Jätä oma toiveesi ja homma on sillä selvä.
- Kouluttuja
Yleensä työvoimakoulutuksissa sinun nimenomaan tulee hankkia työpaikka itse. Itse ainakin olen parhaillaan työvoimakoulutuksessa, johon en olisi päässyt ellen olisi itse hankkinut työpaikkaa. Toki kouluttajalla voi joitakin kontakteja olla, mutta oma aktiivisuus on tärkein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-216130Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite895762Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin993759- 1263752
- 1281515
- 571437
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301352- 381159
- 451143
- 271127