Meillä on 4-porttinen modeemi-reititin, jossa on kaikki portit käytössä. Yksi verkkopiuhoista tulee seinän läpi mun huoneeseen pöytäkoneelle. Nyt olisi tarvetta saada joku vempain omaan huoneeseen, että saisi läppärin myös narun jatkoksi. Wlan on surkean hidas, speedtest.net mukaan 3 - 7 Mb/s, mutta piuhan perässä 90-91 Mb/s. Läppäriin on kaikki ajurit päivitetty, mutta nopeus ei siitä parane.
Mikä olisi halvin systeemi jakaa netti mun huoneessa kahdelle koneelle?
Netin jakaminen
5
211
Vastaukset
- Piuhan perään
Pakko kysellä tyhmiä
Jos ostan tuon jälkimmäisen, niin onnistuuko sillei, että laitan vaan nyt pöytäkoneessa olevan verkkopiuhan tohon Netwjork Tendaan kiinni ja siitä sitten kaapelit pöytäkoneeseen ja läppäriin?- 214956456
Toimii juuri noin.
Itse ostaisin 1000 Gbps kytkimen, maksaa kympin pari enemmän.
Kytkemällä sen sopivasti, saatte gigsen vekon sitä tukeville laitteille.
Wlanin hitaus voi johtua reitittimen ominaisuuksista ja myös siitä onko lähistöllä muita wlan verkkoja (Kavana sama). Itselläni wlanin nopeus on sama kuin kaapelin kautta.
- Piuhan perään
Kiitoksia avusta.
Meillä on tuo ElisaViihde ja sen modeemi/reititin, joten se taitaa olla sellaista pakkopullaa siinä asiassa miten verkkoa rakentaa. Se ei ymmärrä yli 100:n vauhdeista mitään.
Wlanin hitaus tosiaan johtuu siitä Elisa modeemista. Yks gyproc-seinä laittaa jarrut päälle.
Kanavat katoin Inssiderillä eikä se läppäri ollut ruuhkakanavilla.
Täytyy käydä huomenissa Verkkokauppa.comissa hakemassa 0hm0n ehdottama Netjork Tenda
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793