Hei,
aloin miettimään, että jos henkilöllä on keksi-suuri yritys ja, kun hän saa kutsunnat, onko hänen pakko suorittaa armeija, jos se haittaisi yrityksen toimintaa ja jopa kaataisi yrityksen kokonaan?
Yritys & armeija
asd2334
1
175
Vastaukset
- sotaleikkijjooo
Tietääkseni ja hetken googlettelun jälkeen yrittäjyys ei ole mikään syy välttyä armeijalta kokonaan. Ehkä tämä on jo menneen ajan sääntöjä, jos ennen oli paljon harvinaisempaa että nuorella on oma yritys. Lykkäystä voi hakea. Mutta erikoista tässä on, että urheilijat voivat saada vapautuksia vetoamalla uraansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1906889
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353923- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431197