Näin ne ainakin väittää: https://startpage.com/suo/protect-privacy.html
Se olisi yksi vaihtoehto googlelle tai bingille. Miten lie hakutulokset?
Onko startpage-hakukone turvallinen?
11
2081
Vastaukset
- hiswiener
Tänks, lähti testiin
- hiswiener
Joo kato, se käyttää Googlen hakua, mutta on välittäjänä välissä ja ISOveli ei saakaan mun tietoja.
- Anonyymi
Kannattaa käyttää useita hakukoneita. Jos ei yksi löydä, toinen voi löytää. Kolmas jo enemmänkin!
- Miten on?
Sittenhän sen pitäisi olla ihan OK.
En tosin tarkoittanut "turvallinen" vaan piti olla luotettava, mutta saman asian ajaa. - Sokea luottamus
Ongelma on ikuisesti sama. "Ostaisitko tältä mieheltä käytetyn auton?".
Jos tuota haluaa käyttää, pitää opetella hakukäytös uudelleen. Bing ja Google antaa samansuuntaiset tulokset mutta Startpage ei.
Kokeilin hakua "asus vivotab smart me400c android dual boot" eikä Startpage löydä yhtään oikeaa sivua, Google löytää heti oikean vastauksen ja Bingkin pääsee melko lähelle. Ehkä syy on Googlen, lähettää tahallaan eri tavalla painotettuja tuloksia, mene tiedä.- Anonyymi
Kokeilin tuota samaa "asus vivotab smart me400c android dual boot"
Startpage ei löydä tätä ja kun kokeilin Googlella niin ei löydy sieltäkään.
- 1-2
Olen käyttänyt StartPagea puolisen vuotta. Mitään ongelmia ei ole ollut. Turvallisuudesta en tietenkään osaa sanoa mitään varmaa täysin ulkopuolisena.
- Anonyymi
Mikähän liene nyt tilanne? Onko kuulunut mitään tästä hakukoneesta?
- Anonyymi
Mitä pitäisi kuulua, kokeilemallahan sen nkee mikä hakukone itseään miellyttää, kuukkeli ainakin vakoilee eniten. Minulla toimii tuokin ja n. 50 muuta eri tarkoituksiin.
- Anonyymi
Ite oon käyttänyt serhcbaria. Löyty koneelta jo valmiina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803