Asutaan kerrostalossa, jossa häiritsee outo "kolahtava" ääni. Ei ole säännöllinen ja jatkuu n. minuutin välein jonkun aikaa. Tosi ikävä ja melko voimakas. Olisiko kyse jostain putkiston lämpölaajenemisesta, koska en sitä ole havainnut kesällä?
Miten sellaisesta pääsee eroon?
Olisi hyvä tietää ennen kun otan yhteyttä isännöitsijään.
Putket paukkuu?
2
618
Vastaukset
- neukkuläävät
Skdinä käytimme kerrostalossa lämpöpattereita puhelimena kaverin kanssa, välissä oli yksi kerros. Yläkertaan muutti perhe joka riiteli paljon, kaikki riidat sanasta sanaan kuului lämpöpatterin kautta. Ehkä joku yläkerran keittössä potkii patteria syödessään tms.
- ghj
Meilläkin on sellainen, että jos hana on täysillä ja sen sulkee, kuuluu putkista iso pamahdus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701509
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361136- 47961
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html183848- 39759
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530605- 116588
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541