Ärsyttää ku kaverilista melkein tyhjä ku en oikein tunne porukkaa joilla olis boxi, joten..
Oon 18v. gimma ja alotin pelaamisen vastikään, so I suck haha
Pelaan tällä hetkellä enimmäkseen Need for speed: most wantedii ja sen lisäks vähän kaikkee muuta. Saa ehdottaa jos tietää jonku hyvän pelin mikä on ok helppo ja mistä sais helposti achievementtei :)
Gamertag: AdurnaKHAOS
Etsin kavereita xbox 360 liveen
7
236
Vastaukset
- paras
Fifa 14
- GirlGamer
Kaikki call of duty pelit :) en viitti kertoo nimeeni xBox lives ku keksin sen ku olin 9v ja se on aika nolo... :$
Itse olen pelannut Livessä lähinnä ainoastaan Rayman Legendsiä. Se on hyvä peli, ja saavutukset on ihan kivoja myös. Ei kannata unohtaa myöskään aiemmin ilmestynyttä Rayman Originsia, joka on saatavilla Classic -versionakin tällä hetkellä vähän edullisemmin.
- GtaV Peluri
Mun nimi on TolerantWord57 ja gtav voisin pelata livesä tai jotain muuta peliä jos sopii jos otat mut kamuksi ni lähetä samalla joku viesti ni tunnistan sut :)
- gtav
mun gamertag on SUOMI TONTTU628 jos joku haluaa lisäillä ja pelaa enimmäkseen gta v
- KOTR master
black opsit ja world of tanks gametag on KOTR master
- gta v
mun gamertag on roni135 j pelaan gta v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413