Ärsyttää ku kaverilista melkein tyhjä ku en oikein tunne porukkaa joilla olis boxi, joten..
Oon 18v. gimma ja alotin pelaamisen vastikään, so I suck haha
Pelaan tällä hetkellä enimmäkseen Need for speed: most wantedii ja sen lisäks vähän kaikkee muuta. Saa ehdottaa jos tietää jonku hyvän pelin mikä on ok helppo ja mistä sais helposti achievementtei :)
Gamertag: AdurnaKHAOS
Etsin kavereita xbox 360 liveen
7
254
Vastaukset
- paras
Fifa 14
- GirlGamer
Kaikki call of duty pelit :) en viitti kertoo nimeeni xBox lives ku keksin sen ku olin 9v ja se on aika nolo... :$
Itse olen pelannut Livessä lähinnä ainoastaan Rayman Legendsiä. Se on hyvä peli, ja saavutukset on ihan kivoja myös. Ei kannata unohtaa myöskään aiemmin ilmestynyttä Rayman Originsia, joka on saatavilla Classic -versionakin tällä hetkellä vähän edullisemmin.
- GtaV Peluri
Mun nimi on TolerantWord57 ja gtav voisin pelata livesä tai jotain muuta peliä jos sopii jos otat mut kamuksi ni lähetä samalla joku viesti ni tunnistan sut :)
- gtav
mun gamertag on SUOMI TONTTU628 jos joku haluaa lisäillä ja pelaa enimmäkseen gta v
- KOTR master
black opsit ja world of tanks gametag on KOTR master
- gta v
mun gamertag on roni135 j pelaan gta v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1982747Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1582465Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061152- 64941
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait246860Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a21853Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies93820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka290811Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22738Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93719