Mitka ovat parhaat ostoskeskukset lissabonin alueella? Lähinnä sellaiset joihin
pääsee kätevästi julkisilla keskustasta. Entä hintataso vaatteet, kengät? Onko tammikuussa alennusmyyntejä?
ostoskeskukset
2
364
Vastaukset
- shoppari
Minusta paras on Colombo (sininen metro Colegio Militar/Luz), sitten ehkä Vasco da Gama (punainen Oriente). Muitakin hyviä on - unohtamatta Freeport Outlet Centeriä.
- Kateeksi käy
Ehdottomasti colombo ja shoppailun ohessa kannattaa käydä 3d imaxissa, lipu 10 euroa, eikä elokuvia ole dupattu portugaliksi. Tammikuussa varmaan on alennusmyyntejä, itse olimme viime heinäkuussa ja ainakin silloin tuli shopattua vähän liikaakin.
Kauppakeskusten lisäksi kannattaa poiketa el corte inglesissä, kalliimpia merkkituotteita, mutta myös hyviä alelöytöjä.
Hintataso on selvästi halvempi kuin suomessa varsinkin alennusmyyntien aikaan ja valikoimat laajemmat. Mutta myynnissä on myös paljon erittäin kalliita merkkejä, joiden hinnat alennuksessakin huomaavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1094275Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572458Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21823
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118813- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768