ns. "kunnon ihminen"?
Sellainenko kuin mä että kaikki hyväksikäyttää?
Sellainenko työmyyrä jonka työmäärää ei mitata myöhemmin eikä sille
anneta mitään arvoa?
Desmond Tutu :
-Teille on tuttua,
miten me kaikki puhkeamme kukkaan
sellaisen ihmisen lähellä,
joka näkee meissä olevan hyvää
ja osaa houkutella esiin parhaan meissä.
Ja tiedämme,
miten me kuihdumme
sellaisen ihmisen lähellä,
joka koko ajan löytää meistä vikoja.
Mikä on
7
506
Vastaukset
- 6+1
S ehän on Pelimies.
- :))
Desmond Tutullapa olikin viisaita sanoja. :)
- Jugga Poiga
Pelimies
Jukka Poika
kertosäe: sinua vain pelitän muista naisista vähät välitän oon yhden naisen pelimies ja se tarkoittaa etten aio sua karkoittaa sinua vain pelitän muista naisista vähät välitän oon yhden naisen pelimies ja se meinaa mä en feidaa mä lyön kaikki mun kortit sun pöytään kuvapuoli ylöspäin en voi toista sunlaista mä löytää joten tähän sun lähelle jäin vaikka kuinka mä vaiheilisin näytän palaavan takaisin samaan tilanteeseen tätä tilaa nyt en vaan olen tyytyväinen kertosäe alan vähitellen oppia säännöt kuinka vältetään ylimääräiset väännöt kuinka pysyy päällä suhteessa sähköt ajat sitten jäi randomit säädöt ei se oo sen väärtii hakee elämyksii ku lopulta jää kuitenkin yksin jos ei siitä jää kii silti kaihertaa epärehellisyys naisen kaa et enää tarvii sun pokerinaamaa voit antaa sen sulaa hymyyn mitä tarviit sä tuut saamaan ja mä tiedän mistä sä sytyt ja jos vielä kysyt oot sä ainoo vastaus on jooo-oo-oo-oo, beibe sinua vain pelitän oon yhden naisen pelimies sinua vain pelitän oon yhden naisen pelimies sinua vain pelitän oon yhden naisen pelimies - ihanaa ..
Jugga Poiga kirjoitti:
Pelimies
Jukka Poika
kertosäe: sinua vain pelitän muista naisista vähät välitän oon yhden naisen pelimies ja se tarkoittaa etten aio sua karkoittaa sinua vain pelitän muista naisista vähät välitän oon yhden naisen pelimies ja se meinaa mä en feidaa mä lyön kaikki mun kortit sun pöytään kuvapuoli ylöspäin en voi toista sunlaista mä löytää joten tähän sun lähelle jäin vaikka kuinka mä vaiheilisin näytän palaavan takaisin samaan tilanteeseen tätä tilaa nyt en vaan olen tyytyväinen kertosäe alan vähitellen oppia säännöt kuinka vältetään ylimääräiset väännöt kuinka pysyy päällä suhteessa sähköt ajat sitten jäi randomit säädöt ei se oo sen väärtii hakee elämyksii ku lopulta jää kuitenkin yksin jos ei siitä jää kii silti kaihertaa epärehellisyys naisen kaa et enää tarvii sun pokerinaamaa voit antaa sen sulaa hymyyn mitä tarviit sä tuut saamaan ja mä tiedän mistä sä sytyt ja jos vielä kysyt oot sä ainoo vastaus on jooo-oo-oo-oo, beibe sinua vain pelitän oon yhden naisen pelimies sinua vain pelitän oon yhden naisen pelimies sinua vain pelitän oon yhden naisen pelimiesvieläkun olisi ollut pisteet ja pilkut.mutta ei se mitään.kaunis teksti,kiitos.
- pls1
Jugga Poiga kirjoitti:
Pelimies
Jukka Poika
kertosäe: sinua vain pelitän muista naisista vähät välitän oon yhden naisen pelimies ja se tarkoittaa etten aio sua karkoittaa sinua vain pelitän muista naisista vähät välitän oon yhden naisen pelimies ja se meinaa mä en feidaa mä lyön kaikki mun kortit sun pöytään kuvapuoli ylöspäin en voi toista sunlaista mä löytää joten tähän sun lähelle jäin vaikka kuinka mä vaiheilisin näytän palaavan takaisin samaan tilanteeseen tätä tilaa nyt en vaan olen tyytyväinen kertosäe alan vähitellen oppia säännöt kuinka vältetään ylimääräiset väännöt kuinka pysyy päällä suhteessa sähköt ajat sitten jäi randomit säädöt ei se oo sen väärtii hakee elämyksii ku lopulta jää kuitenkin yksin jos ei siitä jää kii silti kaihertaa epärehellisyys naisen kaa et enää tarvii sun pokerinaamaa voit antaa sen sulaa hymyyn mitä tarviit sä tuut saamaan ja mä tiedän mistä sä sytyt ja jos vielä kysyt oot sä ainoo vastaus on jooo-oo-oo-oo, beibe sinua vain pelitän oon yhden naisen pelimies sinua vain pelitän oon yhden naisen pelimies sinua vain pelitän oon yhden naisen pelimiesLaula vielä se Silkkii..
- That is o.k.
Toi on totta!
- Jugga Poiga
SÄ OOT SILKKII(Jukka Poika)
Sä oot silkkii mun sylissäni
Niin kuin lämmin vesi, joka lainehtii
Yhdestä puusta meidät veistettiin
Päästä varpaisiin
Niin kuin lämmin vesi, joka läikehtii
Sama virtaus, taivas ja maa
Toisensa kohtaa
Kun ukkostaa
Hei jee!
Kun mä kerron sulle, mikä saa mut syttymään
Mikä saa mut näihin tansseihin jäämään
Enkä pois täältä mielelläni lähtiskään
Ellen pääsis sua kotiisi viemään
Dekin takana mun lemppari DJ
Ja se soittaa meille vain hyvii biisei
Enkä vois toivoo parempaa
Seuraa
Päästä varpaisiin
Toisensa kohtaa
Salamoi
woo-o-oooo
Ihan kuin oltais tunnettu aiemmin
Voi olla, et mä vain fiilistelin
Löysin jotain mikä sytyttää
Mun lemmen
On kello kolme ja musiikki vaimenee
Aikansa kaikella niin se vain menee
Nyt on aika, mun maljani täyttyy
Ja yli läikkyy
Päästä varpaisiin
Toisensa kohtaa
Käsivarsillani aaltoillen
Niin kuin aallokko vaahtoinen
Vuoteessa allani hikoillen
Iloiten
Vuorotellen vuoksi ja luode
Lisää tuntemuksia tuoden
Kunnes sarastaa ja koittaa huomen
Päästä varpaisiin
Toisensa kohtaa
Kun ukkostaa
Päästä varpaisiin
Toisensa kohtaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006434
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303843törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283230Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701746- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46999Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11900- 42879