Sitä varten haluan vuokrata vanhan, historiaa henkivän, antiikilla kalustetun pitsihuvilan tai vastaavan talon.
Takkatulen ääressä, vihreässä emmatuolissa, huumattuna, kulautan juomani ja nukahdan ikuiseen uneen, kuten edellisessäkin elämässäni, siellä Naantalissa.
Teen itsemurhan Naantalissa
3
1154
Vastaukset
- Lennu
Mene kultaseni hoitoon!
- Naantalikutsuu
Entisessä elämässäni olin mies, joka asui Naantalissa kuvaamani kaltaisessa talossa. Hän päätti lopettaa elämänsä maan päällä ja joi jotain myrkkyä. Tämä on selvä visio. Hetki oli iltapäivä. Hän (minä) istui vihreässä ilmeisesti emmatyylisessä tuolissa ja tunnelma oli raukean surumielinen. Hän menehtyi rauhallisesti ja nopeasti.
Talo oli vaalea/vaaleanpunainen. Jonkin aikaa tyhjillään miehen (akateemikko) kuoleman jälkeen. Lieneekö tuo talo vielä olemassa? Minusta tuntuu, että olisi purettu ja tilalle rakennettu jotain muuta. Näkö-ala oli puutarhan kautta merelle. Miehen vaimo oli kuollut jo aiemmin hoitolaitoksessa.
Minä olen jo "hoidossa". Tässä tapauksessa lakia lukevat henkivallat ja kohtalonkäänteet. - Anonyymi
Naantalikutsuu kirjoitti:
Entisessä elämässäni olin mies, joka asui Naantalissa kuvaamani kaltaisessa talossa. Hän päätti lopettaa elämänsä maan päällä ja joi jotain myrkkyä. Tämä on selvä visio. Hetki oli iltapäivä. Hän (minä) istui vihreässä ilmeisesti emmatyylisessä tuolissa ja tunnelma oli raukean surumielinen. Hän menehtyi rauhallisesti ja nopeasti.
Talo oli vaalea/vaaleanpunainen. Jonkin aikaa tyhjillään miehen (akateemikko) kuoleman jälkeen. Lieneekö tuo talo vielä olemassa? Minusta tuntuu, että olisi purettu ja tilalle rakennettu jotain muuta. Näkö-ala oli puutarhan kautta merelle. Miehen vaimo oli kuollut jo aiemmin hoitolaitoksessa.
Minä olen jo "hoidossa". Tässä tapauksessa lakia lukevat henkivallat ja kohtalonkäänteet.Ooks hengis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682867
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642356- 2032169
- 711796
- 951713
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91591- 921353
- 811110
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2091102- 951059