mitä mieltä ootte paikasta? mun mielestä ruoka ihan ok. mutt palvelu aika nihkeetä.
pizzeria milan limingantulli!!!
25
2402
Vastaukset
- Toimiiii...
Ihan hyvä setti siihen hintaan.
- gabbone
Onko Gabonen poikien omistuksessa?
- pomo12
eikö gabone on iso Pomo :)) älä pelkkä
- ville setä
en oo koskaa käyny
- ex-vakkari
Nykyään buffetti on aika paska, nälkäisenä saanut lähteä muutaman kerran pois.
- nopiat korjaa hitaat
et oo ollu tarpeeksi ajoissa liikkeellä ja nopiat ovat vieneet parhaat palat :D
- Karvakäsi
Kauheeta paskaa sen paikan ruuat nykysin yäk yäk
- Ahaa ahaa
Eikö sun Kotipizzassa kauppa käy?
- Harjapää
Aika monesti ollut kylmät ruuat tässä paikassa.
- yöääh
yääh
- Yöks
Kerran kävin ja paikassa haisi viemäri, ei ole haluttanut käydä sen jälkeen
- peharasu
Rahanpesua harrastavat enemmän kuin astioidenpesua.
- raimo5
Ihan ok pizzat ja palvelukin normaalia.
- näilläki aina
takaovi auki
- nälkä lähti
Tänää kävin buffetin syömässä parin kaverin kans. Tyttö tiskillä oli hyvännäköne!
- Asiakas olin
Maikkulan Milan ainakin oli likainen, sotkuinen sikala. Kurkkaahan keittiön puolelle ! Gordon Ramsaylle tai Sukulalle tai ihan hygieniatarkastajille olisi töitä.
- yääääk
Siis niin järkky paikka ettei mitään järkee,kuuden hengen seurueella mentiin syömään niin kolme joutui käydä vaihtaan lasit ku oli niin likaiset ja muija vaan tiskillä joka asiaan jes jes jes joka asiaan oli tällainen kommentti,ja niin kuuma oli sisällä että huh huh...muistaakseni ollut ihan suosittukin paikka joskus vaan ei ristin sielua ollut syömässä ja oli kans viimeinen kerta meidän poppoolta..
- öikk
tultiin just limingantullin milanasta ja asiointi tyssäsi heti kassalla koska emme olisi saaneet lounaspassiin kuin yksi leima vaikka meitä oli kaksi syöjää.tähän asti leimoja on tullut niin monta kuin olen noutopöytä ruokailu maksanut.yritin selostaa että on se ennenkin näin toiminut ja toimii muuallakin samalla tavalla.jos käytäntöjä muutetaan ilmoitus lappu oltava kassalla.pitäskö lapsillekin olla oma passi?!outoa toimintaa,olemme vaki asiakkaita,tästä lähtien syömme muualla. tosi pettyneitä.
- Anonyymi
Kuittia ei saa edes pyytämällä.
- EI_HARAM
Tarjoillaanko siellä edes HALAL- ruokaa?
- muistelija-
onko tämä niitä mafia pizzerioita
- enkäyikinä
Ootko kuullut Oulun pitsamafiasta... ei kiitos tähänkään paikkaan.
- Anonyymi
Saa vatsan pöpöjä taitaa olla ruoka hygienia mitä sattuu olemaan
- Anonyymi
Paskoja ne on kaikki. Ettekö vielä ole oppineet ?
- Anonyymi
Älä etuile. Jonota
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561336Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731285Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830