pizzeria milan limingantulli!!!

klklkl

mitä mieltä ootte paikasta? mun mielestä ruoka ihan ok. mutt palvelu aika nihkeetä.

25

2402

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimiiii...

Ihan hyvä setti siihen hintaan.

• gabbone

Onko Gabonen poikien omistuksessa?

• pomo12

eikö gabone on iso Pomo :)) älä pelkkä

• ville setä

en oo koskaa käyny

• ex-vakkari

Nykyään buffetti on aika paska, nälkäisenä saanut lähteä muutaman kerran pois.

• nopiat korjaa hitaat

et oo ollu tarpeeksi ajoissa liikkeellä ja nopiat ovat vieneet parhaat palat :D

• Karvakäsi

Kauheeta paskaa sen paikan ruuat nykysin yäk yäk

• Ahaa ahaa

Eikö sun Kotipizzassa kauppa käy?

• Harjapää

Aika monesti ollut kylmät ruuat tässä paikassa.

• yöääh

yääh

• Yöks

Kerran kävin ja paikassa haisi viemäri, ei ole haluttanut käydä sen jälkeen

• peharasu

Rahanpesua harrastavat enemmän kuin astioidenpesua.

• raimo5

Ihan ok pizzat ja palvelukin normaalia.

• näilläki aina

takaovi auki

• nälkä lähti

Tänää kävin buffetin syömässä parin kaverin kans. Tyttö tiskillä oli hyvännäköne!

• Asiakas olin

Maikkulan Milan ainakin oli likainen, sotkuinen sikala. Kurkkaahan keittiön puolelle ! Gordon Ramsaylle tai Sukulalle tai ihan hygieniatarkastajille olisi töitä.

• yääääk

Siis niin järkky paikka ettei mitään järkee,kuuden hengen seurueella mentiin syömään niin kolme joutui käydä vaihtaan lasit ku oli niin likaiset ja muija vaan tiskillä joka asiaan jes jes jes joka asiaan oli tällainen kommentti,ja niin kuuma oli sisällä että huh huh...muistaakseni ollut ihan suosittukin paikka joskus vaan ei ristin sielua ollut syömässä ja oli kans viimeinen kerta meidän poppoolta..

• öikk

tultiin just limingantullin milanasta ja asiointi tyssäsi heti kassalla koska emme olisi saaneet lounaspassiin kuin yksi leima vaikka meitä oli kaksi syöjää.tähän asti leimoja on tullut niin monta kuin olen noutopöytä ruokailu maksanut.yritin selostaa että on se ennenkin näin toiminut ja toimii muuallakin samalla tavalla.jos käytäntöjä muutetaan ilmoitus lappu oltava kassalla.pitäskö lapsillekin olla oma passi?!outoa toimintaa,olemme vaki asiakkaita,tästä lähtien syömme muualla. tosi pettyneitä.

• Anonyymi

Kuittia ei saa edes pyytämällä.

• EI_HARAM

Tarjoillaanko siellä edes HALAL- ruokaa?

• muistelija-

onko tämä niitä mafia pizzerioita

• enkäyikinä

Ootko kuullut Oulun pitsamafiasta... ei kiitos tähänkään paikkaan.

• Anonyymi

Saa vatsan pöpöjä taitaa olla ruoka hygienia mitä sattuu olemaan

• Anonyymi

Paskoja ne on kaikki. Ettekö vielä ole oppineet ?

• Anonyymi

Älä etuile. Jonota

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe