Joo, pakko ei ole kuin kuolla. Mutta..
Mies ja eksänsä ovat hyvissä väleissä ja heillä on kahden lapsensa yhteishuoltajuus. Emme asu yhdessä, minulla niinikään kaksi lasta. Tilanne on se, että elämme parisuhdetta kaksin vuoroviikoin ja kun meillä on lapset, asunme omissa kodeissamme.
Saatamme satunnaisesti tehdä myös lapsiviikoilla jotakin yhdessä, mutta tykkäämme molemmat tästä järjestelystä, että molemmilla omat asunnot, oma lapsiarki, omat tavat.
Mieheni eksä on jo vuoden päivät jankuttanut, että haluaa tavata minut. En ole itse kiinnostunut häntä tapaamaan, koska eksällä ei minun elämässä minkäänlaista toolia. Mies painostaa minua tapaamiseen, koska "eksä haluaisi niin kovasti tavata sinut"
Minulla ei ole minkäänlaista roolia heidän lasten elämässä, enkä vaan tahdo tavata tätä naista. Uskon, että hän on mukava, mustasukkaisuudesta ei ole kyse, mutta en vaan tahdo tavata. Alkaa tuo molempien jankuttaminen käymään hermoon tosissaan.
Onko pakko tavata miehen eksä?
40
1462
Vastaukset
- -----
Ööö...Siis minkä ihmeen takia sinun pitäisi hänet tavata?
Ette asu miehesi kanssa yhdessä, etkä ole hänen lastensa kanssa edes tekemisissä. Ja vaikka olisitkin, niin siltikään en ymmärrä, miksi pitäisi.- öuohöouh
Totta, en minäkään ymmärrä, että miksi pitäisi. Mutta toisaalta en myöskään ymmärrä, että miksi ei voisi tavata? Jos oma seurustelukumppani ja hänen lastensa äiti sitä toivoo, niin mitä vaivaa siitä aloittajalle olisi Vaikka se sitten johtuisi vain miehen exän uteliaisuudesta.
- nyksä kkjjkl
öuohöouh kirjoitti:
Totta, en minäkään ymmärrä, että miksi pitäisi. Mutta toisaalta en myöskään ymmärrä, että miksi ei voisi tavata? Jos oma seurustelukumppani ja hänen lastensa äiti sitä toivoo, niin mitä vaivaa siitä aloittajalle olisi Vaikka se sitten johtuisi vain miehen exän uteliaisuudesta.
Mikset tapaisi? Minä olen tavannut miehen exän, laitoin facebookissa ystäväkutsunkin. Tuntuu, että exä itse on varautuneempi tapaamaan, vaikka hän itse oli se, joka jätti miehen toisen miehen vuoksi. me tapasimme vasta pitkän ajan päästä. Exä on muutenkin paljon yhteydessä ex-mieheensä/mieheeni, ehkä ei halua päästää irti, vaikka on jo uusi perhe itsellään. Minä en ymmärrä, miksemme voisi kaikki olla ystävällisissä väleissä ja pitää yhteyttä.
- älä puutu toisten as
Nii just, miksi pitää nähdä lapsen äiti jos ei edes ole sen miehen kanssa?
Sitten jos alat oikein seurusteleen niin sitten äidin pitää kyllä nähdä sinut, jos alat olemaan lapsenkin kansa, sillä ei kukaan laita lastaan ventovieraalle ihmiselle, aika anna olla läsnä jos ei tunne sitä ihmistä. Vai onko sulla salattavaa tai jotain mikä ei kestä päivänvaloa??
Mutta sitten äidin on kyllä nähdävä ja kuulusteltava sinua, jos muutat miehen kanssa yhteen, äidin on tiedettävä kenen seurassa hänen lapsensa ovat,.
Mikä ongelma?
Suututtaako sinua jos exät ovat hyvissä väleissä? Taitaa suututtaa.. mä luulen että mies pitää tarkoituksella väliä sinuun, jottei heidän välinsä mene huonoiksi, kolmannella kun yleensä on taipumusta rikkoa katkeruuksissaan toisten välit.
Annat oisten tehdä niinkuin itse parhaaksi näkee, asiahan ei kuulu sinulle millään lailla.- Nyxxxxxxx
Kuten sanoin, en ole mustasukkainen ja minusta on aidosti mukavaa, että he ovat hyvissä väleissä. Olemme menneet tällä järjestelyllä yli 2 vuotta ja tarkoitus on, että myös jatkamme näin. Emme siis tule jatkossakaan asumaan yhdessä. Siksi en ymmärrä, miksi tämän naisen pitäisi tavata eksänsä tyttöystävä? En tule jatkossakaan olemaan heidän lapsilleen äitipuoli.. Miesystäväni mielestä olisi hirveän mukavaa, jos tapaisimme. Ehkä enemmän rasittaa se, että hänkin painostaa minua tähän
- kokonainen ihminne
Nyxxxxxxx kirjoitti:
Kuten sanoin, en ole mustasukkainen ja minusta on aidosti mukavaa, että he ovat hyvissä väleissä. Olemme menneet tällä järjestelyllä yli 2 vuotta ja tarkoitus on, että myös jatkamme näin. Emme siis tule jatkossakaan asumaan yhdessä. Siksi en ymmärrä, miksi tämän naisen pitäisi tavata eksänsä tyttöystävä? En tule jatkossakaan olemaan heidän lapsilleen äitipuoli.. Miesystäväni mielestä olisi hirveän mukavaa, jos tapaisimme. Ehkä enemmän rasittaa se, että hänkin painostaa minua tähän
Juu ei tarvikkaan jos et ole lasten kanssa missään tekemisissä, silloin äidin on hyvä kuulustella ja tarkistaa millainen on ihminen.
Juu no et varmaan ole koskaan äitipuoli... heh et kenellekkään etkä vaimovuoli tai tyttöystävä puoli, puolikkaita katsos kun ei ole olemssa.
Yhtä tota kuin että minä olen Lumikki...saduissa ei kannata elää, ne on viihdettä. - Haareminko haluaa?
Nyxxxxxxx kirjoitti:
Sanot nyt vaan sille miehelle, että vaikka hänestä olisi kuinka mukavaa, että te naiset tapaisitte, niin sinulla on tähän asiaan toisenlainen mielipide. Jollei hän kunnioita mielipidettäsi, niin sano, että jätettäisiin suerustelu pienelle tauolle ja katsotaan sitten uudestaan myöhemmin, onko tämä asia vielä yhtä merkittävä juttu miehelle.
- ........
Ei ei miehesi ex:n tarvitse sinua nähdä koskaan. Ei ex:lle kuulu mikään teidän kodin tapahtumat !!!!
- .........
kokonainen ihminne kirjoitti:
Juu ei tarvikkaan jos et ole lasten kanssa missään tekemisissä, silloin äidin on hyvä kuulustella ja tarkistaa millainen on ihminen.
Juu no et varmaan ole koskaan äitipuoli... heh et kenellekkään etkä vaimovuoli tai tyttöystävä puoli, puolikkaita katsos kun ei ole olemssa.
Yhtä tota kuin että minä olen Lumikki...saduissa ei kannata elää, ne on viihdettä.Kyllä se isän tarkastus riittää lasten tapaamiseen ei siinä mitään ex:iä tarvita !!! Ex:lle ei kuulu teidän tekemiset ei ollenkaan koska on ex(poistettu/poistunut elämästä).
Ei ole pakko tavata jos et halua. Sitten jos asuisitte yhdessä ja miehenkin lapset tiiviimmin seurassasi niin sitten voi harkita uusiksi.
- puyfoiygljkh
Olen tavallaan samaa mieltä kuin moni täällä, eli koska et ole miehen lasten elämässä juuri minkäänlaisessa roolissa, kuin ehkä joskus näette (?) vaikka kyläilyn merkeissä, niin ei lasten äidin tarvitse sinua tavata.
MUTTA koska hän vaikuttaa uteliaalta ihmiseltä, ja haluaisi tavata (onhan se omastakin mielestä mukava tavata kavereiden seurustelukumppaneita, ja sanoit että heillä on hyvät välit), joten en toisaalta ymmärrä sitäkään, miksi et tapaisi?
Ehkä mies painostaa sinua siksi, että on sinusta niin ylpeä, että haluaisi esitellä kaverilleen, joka tässä tapauksessa on hänen exä.
Koska et varsinaisesti mitään syytä sano, miksi et tapaisi, en ymmärrä sinua. Eikö uusien ihmisten tapaaminen ole yleensä mukavaa?
Minä seurustelin vajaan vuoden miehen kanssa, ja emme siis todellakaan asuneet yhdessä tms. En ollut koskaan hänen lapsen kanssa samassa paikassa yötä, toki välillä tapasin. Tuo mies halusi esitellä minut lapsensa äidille. Kävimme siellä sen naisen luona sitten syömässä yhtenä sunnuntaina. Oli tosi mukavaa, ja tulimme hyvin juttuun. En ole tuon miehen kanssa seurustellut enää vuoteen, mutta sen hänen lapsensa äidin kanssa pidämme ajoittain edelleen yhteyttä.:):):)- hhhhh
Ei tarvi tavata vaikka yhdessä asuisitte. Ketä kiinnostaa jonkun ex akka? Ei ainakaan minua.
- naakkanen
Komppaan sinua täysin. Ja ymmärrän että asiasta jankuttaminen ja maarustaminen on jopa ahdistavaa.
Minun mieheni ex oli erittäin kiinnostunut, lue utelias minusta ja tunki ovelleni kurkistelemaan ,olin korrekti mutta en pyytänyt sisään. Seuraavan kerran kun vahingossa nähtiin, hän hyökkäsi muitta mutkitta kimppuuni, repi vaatteeni ja koruni ja yritti viedä silmät päästä.
Mieheni tosin ei ennen tuota tapaustakaan sanallakaan yrittänyt saada meitä saman pöydän ääreen, jos hän sellaista olisi pyytänyt, olisin tukinnut sen "kahdella tuolilla istumiseksi" tai paremminkin "syödä kakku ja säästää se"-jutuksi.
Merkillistä että miesystäväsi on niin läheisissä väleissä exäänsä ja lisäksi haluaa vielä sinutkin mukaan, kuin omaksi enkeliporukakseen, ah kuinka kaunista... siinä olisi ex ja nyx ja kaikki lapset ja kaikilla olisiniin mukavaa ja n ed.
Miesystäväsi ei ole ollenkaan eronnut exästään.
Hän haluaa pitää kaiken hallinnassaan.
Sinä olet sopivanetäinen kaveri , mutta sekään ei riitä, pitäisi vielä ihastua hänen exäänsäkin että olisitte siinä kaikki, kätevästi.
Olen melkoisen varma että sillä exällä ei ole ketään miestä, ja että miesystäväsi lämmittää exänsä petiä.
Teidän vapaa suhteenne taitaa olla tosi vapaa.
Tämmösiä tulimieleeni.
Kukaan ei voi pakottaa ketään tapaamaan yhtäänketään jota ei välitä tavata. Siihen ei todellakaan tarvita mitään selityksiä, riittää että ei ole kiinnostunut asiasta. Ni. - ....................
On pakko, jollei sinulla ole omaa tahtoa.
- riippuu ja roikkuu
Vain siinä tapauksessa, jos aiot olla tekemisissä miehen lasten kanssa. Muuten ei. Äidin on nähdtävä ja kuulusteltava taustoja ihmisestä, joka on tekemisissä hänenlasten kanssa. Kukaan normaali äiti ei anna omia lapsiaan ventovieraan kynsiin. Josko antaa sittenkään.
- exjanyx
Ei äidiltä vaadita normaliutta. Moni äiti antaa lapsensa ns nyksän luo. Miksi ihmeessä se pitäisi haadtatella ja tarkastaa, mitä hyötyä, millä kriteereillä sen tarkastuksen teet?
Millä kriteereillä muka kkeltäisit tai myöntäisit saako lapset olla sen seurassa.
Tuollaisen takana on yksin ja ainoastaan valtaisa uteliaisuus ja arvostelunhalu, ei mitään konkreettista " lapsen etua" .
Jos se isä kelpuuttaa jonkun, niin se ei kenellekään muulle kuulu.
Kuka isä koskaan on halunnut tavata exänsä uutta miestä tuollaisin verukkein. Hohhoijaaa äidit ja heidän loputon vallanhalunsa. - monaliisa
Ventovieraan kynsiin!!!!?
Kuulustelet opettajat, kaupan kassan bussikuskin... - onneksi mies kärsii
exjanyx kirjoitti:
Ei äidiltä vaadita normaliutta. Moni äiti antaa lapsensa ns nyksän luo. Miksi ihmeessä se pitäisi haadtatella ja tarkastaa, mitä hyötyä, millä kriteereillä sen tarkastuksen teet?
Millä kriteereillä muka kkeltäisit tai myöntäisit saako lapset olla sen seurassa.
Tuollaisen takana on yksin ja ainoastaan valtaisa uteliaisuus ja arvostelunhalu, ei mitään konkreettista " lapsen etua" .
Jos se isä kelpuuttaa jonkun, niin se ei kenellekään muulle kuulu.
Kuka isä koskaan on halunnut tavata exänsä uutta miestä tuollaisin verukkein. Hohhoijaaa äidit ja heidän loputon vallanhalunsa.Siis meinaat, että jotkut äidit antaa oman lapsensa täysin ventovieraan kynsiin? Aika rohkeeta munm ielestä. Kyllä minä ainakin vaatisin nähdä ja kuulustella ex miehen naikkosta jos mun lapset olisi pakotettu näkemään isnsä naikkosta. En missään nimessä olisi antanut omia lapsia ventovieraan ihmisen seuraan. En niin rohkea ole.
Ja toiseksi, miksi heidän pitäisi nähdä isänsä naikkoset? Ei lapsilla ole mitään velvollisuutta eikä exällä nähdä perheenrikkojia. Sehän olisi kuin hyväksyntä että perheen saa rikkoa koska vaan. Aivan väärä kuva lapsille elämästä ja perheestä.
Mun lapset eivät koskaan ole nähneet isän sutturoita, eikä tule näkemään. Onneksi ovat samaa mieltä että kun perheemme rikottiin, ei ole perheenrikkojalla mitään asiaa heidän luokse ja pitävät nyt huolen ettei äidinkään kotia tule ventovieraita sotkemaan,olen niin ylepä lapsistani.
Mies kräsi entien, menetti kaiken, ei ole vaari ei ainakaan konkreettisesti, kun sotki oman elämänsä vaihtamalla lapset sutturoihin. - todella onnekas ydin
monaliisa kirjoitti:
Ventovieraan kynsiin!!!!?
Kuulustelet opettajat, kaupan kassan bussikuskin...Kyse oli miehen ventovieraista naikkosista. Opettajat olen tullut aina tuntemaan, ja bussikuskien kanssa ei olla tekemisissä juuri lainkaan, he eivät millä muotoa vaikuta lapsen elämään samoin kuin isän sutturat. Harvoin edes bussia käytimme, koulut oli lähellä ja oma auto käytössä.
No meillä ei vaikuttaneet edes he, koska meille ei ollut lupa tulla, eikä olla meidän kanssa missään tekemisissä.
Ollaanpaljolta murheelta ja surulta säästytty. - sutturnaikko
onneksi mies kärsii kirjoitti:
Siis meinaat, että jotkut äidit antaa oman lapsensa täysin ventovieraan kynsiin? Aika rohkeeta munm ielestä. Kyllä minä ainakin vaatisin nähdä ja kuulustella ex miehen naikkosta jos mun lapset olisi pakotettu näkemään isnsä naikkosta. En missään nimessä olisi antanut omia lapsia ventovieraan ihmisen seuraan. En niin rohkea ole.
Ja toiseksi, miksi heidän pitäisi nähdä isänsä naikkoset? Ei lapsilla ole mitään velvollisuutta eikä exällä nähdä perheenrikkojia. Sehän olisi kuin hyväksyntä että perheen saa rikkoa koska vaan. Aivan väärä kuva lapsille elämästä ja perheestä.
Mun lapset eivät koskaan ole nähneet isän sutturoita, eikä tule näkemään. Onneksi ovat samaa mieltä että kun perheemme rikottiin, ei ole perheenrikkojalla mitään asiaa heidän luokse ja pitävät nyt huolen ettei äidinkään kotia tule ventovieraita sotkemaan,olen niin ylepä lapsistani.
Mies kräsi entien, menetti kaiken, ei ole vaari ei ainakaan konkreettisesti, kun sotki oman elämänsä vaihtamalla lapset sutturoihin.Niin kärsit tai kräsit sinäkin sutturoita ja sutturoita ja naikkosia ja naikkosia......
- emme ole nähneet
sutturnaikko kirjoitti:
Niin kärsit tai kräsit sinäkin sutturoita ja sutturoita ja naikkosia ja naikkosia......
Aivan, kyllä me olisimme kärsineet, ellemme olisi olleet kovia, ja estäneet miehen naikkosten meille tulon. Sitä emme olisi sietäneet, miski tulla meille sotkemaan, emmehän mekään voisi ikinä mennä sen sutturan kotiin. Se olisi ollut niin kova paikka meille, että ei olisi onnistnut.
Onneksi ei meis tuonut heitä pakosti meille. ymmärsi että heistä on meille haittaa. - ........
Ei tarvitse tavata vaikka lapset tapaisitkin koska lapset tulevat isänsä luokse ja isäänsä tapamaan... ...eikä isä ole tilivelvollinen exlleen !
- vain isän ja lasten
........ kirjoitti:
Ei tarvitse tavata vaikka lapset tapaisitkin koska lapset tulevat isänsä luokse ja isäänsä tapamaan... ...eikä isä ole tilivelvollinen exlleen !
No eihän ne lapset sitä naista tule näkemään.. lapsethan näkee vain isän, ei isän naisia. Jos mies ei kykene omia lapsiaan tapamaan yksin, niin ei hän mikään isä halua ollakkaan. Miksi siihen tarvii esiliinoja?? Ei minusta.
Se on isän ja lasten aikaa, ei siihen tarvita söheltäjiä!! On loukkaus jos sitä aikaa joku vieras sekoittaa ja hankaloittaa.
Juu ei kumpikaan ole tilivelvollinen kummallekkaan, mutta lasten asiat sovitaan yhdessä ja uudet suhteet ei kuulu siihen.
Lasten ei ole pakko niitä kuulustella. - ........
vain isän ja lasten kirjoitti:
No eihän ne lapset sitä naista tule näkemään.. lapsethan näkee vain isän, ei isän naisia. Jos mies ei kykene omia lapsiaan tapamaan yksin, niin ei hän mikään isä halua ollakkaan. Miksi siihen tarvii esiliinoja?? Ei minusta.
Se on isän ja lasten aikaa, ei siihen tarvita söheltäjiä!! On loukkaus jos sitä aikaa joku vieras sekoittaa ja hankaloittaa.
Juu ei kumpikaan ole tilivelvollinen kummallekkaan, mutta lasten asiat sovitaan yhdessä ja uudet suhteet ei kuulu siihen.
Lasten ei ole pakko niitä kuulustella.Kylla isän kumppani näkee lapset silloin kun ovat isänsä luona koska isän ja hänen kumppanisa koti on myös lasten koti !!! Ex ei kuulu siihen kotiin eikä ex:än tarvitse tietää mitään siitä kodista ja kaikki keskustelut tiedotukset tekee lasten isä eikä nekään tarvitse koskea kuin lapsia.
- emme ole heitä nähne
........ kirjoitti:
Kylla isän kumppani näkee lapset silloin kun ovat isänsä luona koska isän ja hänen kumppanisa koti on myös lasten koti !!! Ex ei kuulu siihen kotiin eikä ex:än tarvitse tietää mitään siitä kodista ja kaikki keskustelut tiedotukset tekee lasten isä eikä nekään tarvitse koskea kuin lapsia.
Ai jaa... no sinä uskallat antaa lapset täysin vieraille ihmislle, se on sun asia. Me emme ole ksokaan uskaltaneet emmekä laskeneet täysin vierastaihmistä kotiimme. Miksi olisi pitänyt?
Ei miehen naikkonen kuulu meidän pehreeseen, miksi kuuluisi? Miksi pitäisi perheenrikkoja ottaa omaan kotiin, emmehän menkään mene sen naikkosen kotiin. Hyi kauhee ajatus.
Juu meidän lasten asiat ei ole koskaan kuuluneet miehen naikkosille, ei kertakaikkiaan. Olisi kauheeta jos omat asiat kertoisi ja sitten kuulisi ne kylillä!!! Huh huh..
Meillä oli tehty selväksi, ettei naikkoset kuulu meidän elämään eikä lapilla ollut lupa heitä nähdä, eikä naikkosilla lupa tulla meille. Mies osasi hyvin pitää naikkoset poissa meidän elämästä, onneksi ymmärsi että emme tarvi perheenrikkojia elämäämme. - ...........
emme ole heitä nähne kirjoitti:
Ai jaa... no sinä uskallat antaa lapset täysin vieraille ihmislle, se on sun asia. Me emme ole ksokaan uskaltaneet emmekä laskeneet täysin vierastaihmistä kotiimme. Miksi olisi pitänyt?
Ei miehen naikkonen kuulu meidän pehreeseen, miksi kuuluisi? Miksi pitäisi perheenrikkoja ottaa omaan kotiin, emmehän menkään mene sen naikkosen kotiin. Hyi kauhee ajatus.
Juu meidän lasten asiat ei ole koskaan kuuluneet miehen naikkosille, ei kertakaikkiaan. Olisi kauheeta jos omat asiat kertoisi ja sitten kuulisi ne kylillä!!! Huh huh..
Meillä oli tehty selväksi, ettei naikkoset kuulu meidän elämään eikä lapilla ollut lupa heitä nähdä, eikä naikkosilla lupa tulla meille. Mies osasi hyvin pitää naikkoset poissa meidän elämästä, onneksi ymmärsi että emme tarvi perheenrikkojia elämäämme.Kyllä lapset tulevat luokseni ja tapaavat minun nykyistä... ...äidistä huolimatta. Asia olisi kyllä avan eri jos avokki olisi tullainen kuin sinä jolla ei saisi lapsia olla ollenkaan niin kuin ei kenelläkään narsistilla.
- ........
emme ole heitä nähne kirjoitti:
Meillä oli tehty selväksi, ettei naikkoset kuulu meidän elämään eikä lapilla ollut lupa heitä nähdä, eikä naikkosilla lupa tulla meille. Mies osasi hyvin pitää naikkoset poissa meidän elämästä, onneksi ymmärsi että emme tarvi perheenrikkojia elämäämme.Ja selvisi sekin että sinä estät lapsia tapaamasta isäänsä isän kodissa ... ...nyt tosiaankin aion selvittää kuka olet ja tehdä sinusta lasten suojelu ilmoituksen koska olet soveltunaton äidiksi ja huoltajaksi narsisti /fobiaatikko yms.
Entä onko sinulla uusi kumppani ? Mihin laitat lapset sillon kun huoripukki käy sun luona... ...ei kai lasten tarvii nähdä sitä sun perheen rikkojaa . - me emme ole nähneet
........... kirjoitti:
Kyllä lapset tulevat luokseni ja tapaavat minun nykyistä... ...äidistä huolimatta. Asia olisi kyllä avan eri jos avokki olisi tullainen kuin sinä jolla ei saisi lapsia olla ollenkaan niin kuin ei kenelläkään narsistilla.
Mutta meillä me emme ole koskaan näneet perheenrikkojaa. Mieskään ei ole kehdannut tuoda sitä naikkosta meille, eikä esitellä edes lapsillemme, josta olemme todella iloisia.
Mihin me tarvitsisimme niitä perheenrikkojia?
He ovat erittäin huonoa seruaa meille, emmekä kehtaisi sanoa kenellekkään että miehen naikkoset tuli meille.
Jos mies hylkäsi lapset pieninä, nyt lapset onneksi hylkäsi isänsä.
Sitä sai mitä tilasi.
Meillä ei ovet aukene naikkosille. - .......
me emme ole nähneet kirjoitti:
Mutta meillä me emme ole koskaan näneet perheenrikkojaa. Mieskään ei ole kehdannut tuoda sitä naikkosta meille, eikä esitellä edes lapsillemme, josta olemme todella iloisia.
Mihin me tarvitsisimme niitä perheenrikkojia?
He ovat erittäin huonoa seruaa meille, emmekä kehtaisi sanoa kenellekkään että miehen naikkoset tuli meille.
Jos mies hylkäsi lapset pieninä, nyt lapset onneksi hylkäsi isänsä.
Sitä sai mitä tilasi.
Meillä ei ovet aukene naikkosille.Niin en minäkään ex:n luokse nykyistä ole vienyt enkä vie mutta lapse ovat käyneet ja kävät meillä ex:tä huolimatta .
- serkun kaimako?
emme ole nähneet kirjoitti:
Aivan, kyllä me olisimme kärsineet, ellemme olisi olleet kovia, ja estäneet miehen naikkosten meille tulon. Sitä emme olisi sietäneet, miski tulla meille sotkemaan, emmehän mekään voisi ikinä mennä sen sutturan kotiin. Se olisi ollut niin kova paikka meille, että ei olisi onnistnut.
Onneksi ei meis tuonut heitä pakosti meille. ymmärsi että heistä on meille haittaa.Tä!! siis ottiko se miehesi taas omasta suvustaan itelleen naisen tai naisia ja olisivat teille tulossa sukuloimaan ,mutta et päästä pikkuserkkuasi sua katsomaan........
- serkunkaima
todella onnekas ydin kirjoitti:
Kyse oli miehen ventovieraista naikkosista. Opettajat olen tullut aina tuntemaan, ja bussikuskien kanssa ei olla tekemisissä juuri lainkaan, he eivät millä muotoa vaikuta lapsen elämään samoin kuin isän sutturat. Harvoin edes bussia käytimme, koulut oli lähellä ja oma auto käytössä.
No meillä ei vaikuttaneet edes he, koska meille ei ollut lupa tulla, eikä olla meidän kanssa missään tekemisissä.
Ollaanpaljolta murheelta ja surulta säästytty.Tä! ai, oliko se sittenkin ohi suvusta siis ventovieras, eikö se ollutkaan joku pikkuserkun serkku jonka otti, sinähän olit sen pikkuserkku.....olis vaan mennyt jonkun kaukaisen sukulaisen kaa niin sinäkin olisit sen paremmin niellyt, kun nyt ventovieraan.....
- hiuhikj
hetkinen.Onko sulla sitten jotain salattavaa kun et kestä tilannetta että näkisit naisen jonka perheen rikoit? Ehkä yrität salata itseltäsi syyllisyyden tunnetta-olet tähän asti ajatellut että voit tehdä mitään vaan.Jos et suostu tapaamaan tätä ex-vaimoa niin hän voi tehdä susta lastensuojeluilmoituksen.Koska sitten tulee viranomaiset tekemään tupatarkastuksen.Käytä blondi aivojasi.Mikä ongelma olisi yhteinen kahvihetki.
- Byxxxxxxxx
Ei salattavaa. En ole millään muotoa kiinnostunut tapaamaan. Enkä ymmärrä, miksi helvetissä pitäisi, kun en naisen elämään vaikuta mitenkään
- Juu ei tarvii tavata
Byxxxxxxxx kirjoitti:
Ei salattavaa. En ole millään muotoa kiinnostunut tapaamaan. Enkä ymmärrä, miksi helvetissä pitäisi, kun en naisen elämään vaikuta mitenkään
Juurikin näin! Jos ei kiinnosta tavata, niin pakko ei ole! Ja kun kerran et edes ole lasten kanssa sen kummemmin tekemisissä, niin ei senkään vertaa tarvii tavata!
Mikähän kumma sitä exää kiinnostaa sua tavata? Taidan tietää, haluaa vaan nähdä sinut, että oletko esimerkiksi jotenki parempi, kauniimpi ja hienostuneempi kuin hän....eli uteliaisuus!
- ei sulla ole roolia!
Ketään ei ole pakko tavata.
Ja olisi suotavaa, jos et puuttuisikaan miehen exän ja lasten elämään, sillä he eivät kuulu sinun elämään etkä sinä heidän.
Tuota... mistäs roolista puhut miehen lasten suhteetn??????? Eihän sellaista sulla tule koskaan olemaankaan, nehän ovat miehen ja hänen ex vaimon lapset, ei sun kuulu mennä sinne sotkemaan. Älä nyt hassuja puhu.
Ei sinun olemassaolosi vaikuta heihin mitenkään, et kuulu heidän elämään.- haloo hei
Tota tota, minä ymmärsin, että exvaimo haluaa kovasti tavata tätä nykyistä tyttöystävää ja nyksä ei ole edes kiinnostunut tapamaan exää.
Ja eikös nyksä kertonut, että haluaa pitää oman asuntonsa ja lapsensa poissa tästä up-kuviosta! Exähän se on joka nokkaansa tunkee toisten elämään vaikka siihen ei ole eds tarvetta!!!!! Älä rupee vääristeleen asioita "ei sulla ole roolia" Kuulostat kyllä niin Lissulta, että huh huh! Lähe menee lussu! - onneksi ei meillä
haloo hei kirjoitti:
Tota tota, minä ymmärsin, että exvaimo haluaa kovasti tavata tätä nykyistä tyttöystävää ja nyksä ei ole edes kiinnostunut tapamaan exää.
Ja eikös nyksä kertonut, että haluaa pitää oman asuntonsa ja lapsensa poissa tästä up-kuviosta! Exähän se on joka nokkaansa tunkee toisten elämään vaikka siihen ei ole eds tarvetta!!!!! Älä rupee vääristeleen asioita "ei sulla ole roolia" Kuulostat kyllä niin Lissulta, että huh huh! Lähe menee lussu!Niin siintapauksessa jos exänl apset ovat tekemisissä isänsä naikkosen kanssa, niin silloin on äidin nähdtävä ja kuulusteltava naisen taustoja, jotta uskaltaa ainaa lapset hetkeksi hänen kynsiin. Ilman muuta äidin on siinä tapauksessa nähtävä ihminen, siitä ei pidä laistaa.
Jotkut äidit antavat lasten tavata isän aniset jotkut eitävt, eihän se ole lasten velvollisuus eikä pakko, vaan vapa ehtoinen juttu.
Kukas se tukee nokkansa toisten asioihin, kyllä se kuule on ne uusnaikkoset, jotka eivät malta olla pitämässä nokkaansa poissa toisten asioista ja sotkemassa toisten elämää. Siitä ne useimmat riidat ja isän hylkäämise johtuu, kun vieras ulkopulinen ihminen alkaa sotkemaan toisten elämää. Mutta sehän onkin tarkoitus, että isä ei näkisi enää lapsiaan. - Hyi helvata
onneksi ei meillä kirjoitti:
Niin siintapauksessa jos exänl apset ovat tekemisissä isänsä naikkosen kanssa, niin silloin on äidin nähdtävä ja kuulusteltava naisen taustoja, jotta uskaltaa ainaa lapset hetkeksi hänen kynsiin. Ilman muuta äidin on siinä tapauksessa nähtävä ihminen, siitä ei pidä laistaa.
Jotkut äidit antavat lasten tavata isän aniset jotkut eitävt, eihän se ole lasten velvollisuus eikä pakko, vaan vapa ehtoinen juttu.
Kukas se tukee nokkansa toisten asioihin, kyllä se kuule on ne uusnaikkoset, jotka eivät malta olla pitämässä nokkaansa poissa toisten asioista ja sotkemassa toisten elämää. Siitä ne useimmat riidat ja isän hylkäämise johtuu, kun vieras ulkopulinen ihminen alkaa sotkemaan toisten elämää. Mutta sehän onkin tarkoitus, että isä ei näkisi enää lapsiaan.Vi**u sä oot hullu noiden ajatuksines! Jos osaisit edes lukee näitä kommenttaja ajatuksella, niin ehkä ymmärtäisit mistä puhutaan, mutta kun EI! Luetun ymmärtäminen on sulle täyttä HEBREAA!! Olet niin omiin umiis pinttynyt rassukka, että puistattaa sun oleminen täällä! Hyi helvata, oot kaamee tapaus!
- hullulissu taas
onneksi ei meillä kirjoitti:
Niin siintapauksessa jos exänl apset ovat tekemisissä isänsä naikkosen kanssa, niin silloin on äidin nähdtävä ja kuulusteltava naisen taustoja, jotta uskaltaa ainaa lapset hetkeksi hänen kynsiin. Ilman muuta äidin on siinä tapauksessa nähtävä ihminen, siitä ei pidä laistaa.
Kukas se tukee nokkansa toisten asioihin, kyllä se kuule on ne uusnaikkoset, jotka eivät malta olla pitämässä nokkaansa poissa toisten asioista ja sotkemassa toisten elämää. Siitä ne useimmat riidat ja isän hylkäämise johtuu, kun vieras ulkopulinen ihminen alkaa sotkemaan toisten elämää. Mutta sehän onkin tarkoitus, että isä ei näkisi enää lapsiaan.Lopeta ny jo saa-tanan hullu jankkaamasta tuota samaa pas-kaa, kyl jo tiedetään et hullu olet.....
- ..........
Olet täysin väärässä niin totaalisen väärässä!
Rooli on se että nainen on isä uusi elämän kumppani ja sitä kautta perhettä ! Ja se uusi on joka tapauksessa siinä isä ja hänen yhteisessä kodissa johon lapset tulevat olipa ex mitä mieltä tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553723- 312134
- 402034
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171711Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401522Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251472- 791423
- 1371154
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221113